Islamofobia on 2000-luvun suurin myytti

Tapani P

Tällainen "rasismin" muoto kuin Islamofobia on keksitty ainoastaan, jotta saataisiin estettyä kaikki kritiikki islamia kohtaan tai edes puhuminen siitä.

Ja monet länsimaalaiset - yleensä vasemmistolaiset - viljelevät sitä termiä ahkerasti, koska heillä on jokin kumma tarve mielistellä radikaaleja islamisteja.

Nämä lauseet eivät tule jonkun "äärioikeistolaisen" kynästä vaan Ruotsissa asuvalta, mutta Iranista alunperin kotoisin olevalta Aaryan Shayanilta.
http://www.newsmill.se/artikel/2012/03/30/islamofobi-r-2000-talets-st-rsta-myt

Täytyy sanoa, että monelta lähi-idästä kotoisin olevalta humanistilta tulee paljon enemmän asiaa, kuin näiltä kotimaisilta lällyateisteilta.

7

146

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Afterlife78:.

Suomessa kyllä vielä näkee aika vähän sitä käytettävän. Islamin propagandisti Ahmed Said kirjoitti siitä blogin, kuvottava valehtelija se jätkä, mutta sen on huomannut jo useimmat. Yhdellä naisblogistilla US-blogeissa oli tapana käyttää sitä, huomautin siitä ja ohjasin hänet lukemaan, mitä ex-muslimit sanovat islamista eli islam-watchiin, ei käyttänyt sitä enään sen jälkeen. Hyvä, että hänestä löytyi maalaisjärkeä, ei kaikista olisi löytynyt. Vasemmistolaiset, eivät ole kovinkaan kallella islamiin. Tunnen monia, jotka vastustavat sitä, enemmän vihreiden juttu. Itse olen vasemmiston ja oikeiston välissä, minusta Suomi on rakennettu sosiaalidemograattien voimin ja siitä tuli hieno, mutta liikaa sosiaalidemokratiaa on liikaa, joten nyt pitäisi vähän oikeistolaistaa.

• piiperö

Vihreät vetää maamme ennenaikaiseen tuhoon

• olen vihreä ja vastustan islamia ja kaikkia muitakin uskontoja - eri toten niitä jotka eleelläkään alistavat ihmisiä.

vihreissä on paljon naisia ja hippejä ja he ovat henkisempiä ja sovittelempia melkein viimeiseen asti.

• 11+18
    • sqfa

At least christianity teaches to love neighbours unlike islam which teaches to kill non-muslims .

It is not true. Non-muslims means pagans.

At least christianity teaches to love neighbours unlike islam which teaches to kill pagans ( who doesn't believe tauhid )

• sqfa

Ihan sama. Elämä ja kuolema ovat yksi ja sama asia ..

• najis kafir

Ehkäpä muslimille elämä ja kuolema ovat yksi ja sama asia. Useimmille ei-muslimeille sen sijaan elämä on arvokas ja säilyttämisen arvoinen asia.

Ehkäpä kuoleman jälkeen ei ole enää mitään. Siksi kannattaa elää nyt, kun vielä voi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies vinkkinä sulle

Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista
      Ikävä
      85
      7425
    2. Oletko katkera kun

Et saanut kaivattuasi
      Ikävä
      96
      5374
    3. Mitä haluat sanoa tällä hetkellä

Hänelle 🫶 ⬇️
      Ikävä
      254
      4533
    4. Haluun sua niin paljon

❤️🥰🥹 Miehelle
      Ikävä
      44
      4465
    5. Vietetään yö yhdessä

Rakastellaan koko yö
      Ikävä
      62
      3227
    6. Mitä palveluita mies..

Haluaisit tilata minulta? -N
      Ikävä
      48
      2656
    7. Olet oikeasti ollut

Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.
      Ikävä
      22
      2338
    8. Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit

Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘
      Ikävä
      29
      2302
    9. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      49
      2252
    10. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      41
      2164
    Aihe