Kolmas lintu

hjgfv6

Minulla on kaksi kanarialintua, uros ja naaras. Ajattelin että olisi mukava hankkia vielä yksi eli joko yksi naaraskanarialintu tai ihan jokin muu. Tulevatko kaksi naaraskanarialintua toimeen keskenään? Tämänhetkinen uros ja naaras eivät vaikuta lainkaan kiinnostuneilta toisistaan ja naaraslintu näyttää alistavan koirasta koska tuli alunperin häkkiin ensimmäisenä.

Saako seeprapeippoja ja kanarialintuja pitää samassa häkissä? En tiedä viitsinkö hankkia undulaattia tai papukaijaa koska silloin tarvitsisin myös toisen häkin. Voi tulla kalliiksi. :/ Ne ovat tosin äärimmäisen kiinnostavia.

1

124

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • -M-

Toinen naaraskanaria saattaisi sopia sekaan ilman isompia tappeluita, ja lintumaailmassa useinkin naaras on se joka määrää kaapin paikan vaikka olisi kuinka sopuisa pariskunta. Seeprikset ja kanarialaiset tulee myös yleensä ihan hyvin toimeen keskenään JOS häkki on tarpeeksi iso (siis ei mikään minimikoppero vaan vähintään 80-100cm levyinen tai isompi). Kuitenkin kannattaa aina muistaa että jokainen lintu on yksilö ja ongelmia on aina mahdollista tulla vaikka "kaikilla muilla" joku yhdistelmä onnistuisi, ja silloinkin sen toisen häkin hommaaminen voi olla edessä. Yleensä mitä enemmän on tilaa niin sitä vähemmän rähinöitä jos linnuilla on tilaa väistää toisiaan vaikkei joku miellytäkään.

Jos seepriksiin päädyt niin ota vähintään kaksi, ne eivät oikein viihdy ilman lajitovereita.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      68
      2570
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      62
      2532
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1742
    4. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      22
      1536
    5. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1480
    6. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      9
      1420
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      15
      1342
    8. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1203
    9. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      8
      1147
    10. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      25
      1076
    Aihe