Miten on tilanne,lähettääkö eurosport enää ensi vuonna WTA-turnauksia,tietääkö joku uusimman tilanteen? Huomasin joillain ulkomaisilla netti-sivuilla että sopimusta ei ole uusittu,jos niin on niin se on kyllä harmi...taas yksi syy lopettaa plus-tv-tilaus
tennis 2013
5
178
Vastaukset
- tennisti
kai eurosportilla silti vielä grand slamit tulee? ja luulisi että jotakin muutakin tennistä?
- wtamore
Kyllä varmaankin grand slamit tulee wimbledonia lukuunottamatta entiseen tapaan mutta vähiin se tennis jää ilman wta-turnauksia,jolleivat sitten osta atp-turnausten oikeuksia tilalle
- adasdsd
kato cmore tennis
- ei jumaliste
Juu, kuule C More tennisin saakin tosiaan antenniverkkoon...
Ei v*ttu mistä noita oikein sikiää, ainoat C More kanavat joita antenniverkkoon saa on C More First ja C More Series. - jupe1jupe
ei jumaliste kirjoitti:
Juu, kuule C More tennisin saakin tosiaan antenniverkkoon...
Ei v*ttu mistä noita oikein sikiää, ainoat C More kanavat joita antenniverkkoon saa on C More First ja C More Series.Totta ei antenniverkossa C more tennistä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857465- 965404
- 2584622
- 444515
- 623257
- 492695
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222358- 492333
Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292332- 412184