Nokia arvioi itse Q3 tuloksen olevan tasoa 0,08 euroa.
Tulos laskee siis edellisvuodesta 75%, STRONG PANIIK SELL!
Suuret jenkkirahastot lyövät jättimyynneillään Nokian kurssin tavoitehintaani 5,75€, samalla Jorma Ollila saa kenkää koska onnistui tuhoamaan 6 vuoden kurssinousun. Nokian suomalaisjohto on käsittämättömän kykenemätön koska tuhlaavat Nokian kassavarat omien ylihintaisten osakkeiden ostoon.
Jorma Ollila tulisi kytkeä pakkopaitaan ja toimittaa lapinlahteen sähköshokkihoitoa saamaan, ehkä tyyppi siitä hieman tokenisi ja normalisoituisi, vaikka Turkka haistoi Jorma Ollilan kapeat hartiat jo vuosia sitten!
Nokia on Suomen huonoin firma!
tuleva akateemikko ja kunni...
2
701
Vastaukset
- jormaton
kun et mistään mitään tiedä. Taisit vaan ostaa osakkeita kun olivat kalliita. Malttia. Nokia on Suomen paras firma.
- Nauran
Taisit itse ostaa paskafirman osakkeita naurettavan kalliilla, kun alkup. postaajan Nokia-kritiikki noin harmittaa.
Olet jo kauan odottanut turhaan että Nokian osakeen kurssi nousisi takaisin takavuosien huippulukemiin, jotta voisit hankkiutua roskaosakkeistasi eroon mahdollisimman pienillä tappioilla. Ei hyvältä näytä.
Oma moka, ei voi auttaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 692663
- 632614
- 681772
- 241597
- 201530
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91460- 151372
- 381223
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81187- 251106