Oma mielipiteeni on, että kuukautiset on vain sitä että sieltä tulee verta. Naiset käyttää vain väärin tätä suurta luuloa, että kuukautiset muuttaisi ihmisen käytöstä. Pelkkä tekosyy, että saisivat kerran kuukaudessa riehua turhaan. En ymmärrä miten niin monet miehet ovat menneet siihen halpaan että kuukautiset muuttaisi naisten käytöstä. Tässä on taas yksi syy siihen miksi naiset ovat niin paljon kierompia kuin miehet, hehän hyväksikäyttää meitä! Silloin kun omalla vaimollani on kuukautiset, jos hän alkaa räkyttämään minulle, teen hänelle kyllä asian selväksi että tiedän tämän naisten suuren salaisuuden. Hän yrittää vaikka kuinka paljon kertoa että minulla on aivan väärä käsitys asiasta, mutta meillä mies on pomo ja jos mies käskee, niin nainen on hiljaa. Naiset on täysiä teeskentelijöitä. No, nyt kun olen kertonut tämän naisten salaisuuden, niin haluaisin kuulla mielipiteitänne? Naiset, turha tulla väittämään vastaan!
Kuukautiset ovat vain suuri valhe.
31
861
Vastaukset
- naainen19
Elä päivä naisena ja tule sitten pätemään.
- mies44v.
En ikinä haluaisi olla nainen. Heidän paikkansa on vain sängyssä ja keittiössä.
- näinköhän?????
mies44v. kirjoitti:
naisena olen oikein tyytyväinen elämääni, kuukautisista huolimatta. en tahtoisi olla mies, miehet ovat tyhmiä ja heidän paikkansa on pelkkänä siittäjänä. toisin sanoen, maailma pyörisi mainiosti ilman miehiä :)
- mies44v.
näinköhän????? kirjoitti:
naisena olen oikein tyytyväinen elämääni, kuukautisista huolimatta. en tahtoisi olla mies, miehet ovat tyhmiä ja heidän paikkansa on pelkkänä siittäjänä. toisin sanoen, maailma pyörisi mainiosti ilman miehiä :)
mmm... siittäjänä... kiihottavaa
- Kalakukkoolenjuu
mies44v. kirjoitti:
mmm... siittäjänä... kiihottavaa
vitun feministi ei se kyllä noinkaan mene ettei miehiä tarvittais. Maailma on TASA-ARVOINEN SAATANA ja miehet ja naiset ovat tasa-arvoisia keskenään, piste!
Kumpikaan sukupuoli ei ole parempi eikä huonompi! - naisten oikeudet
mies44v. kirjoitti:
Vitut! ei naisille kuulu kaikki koti askareet.Miestenkin täytyy tehdä töitä tervetuloa 2000 luvulle narsisti
- Anonyymi
näinköhän????? kirjoitti:
Miehet pitäisi hävittää kivuliaasti.
- Kalakukkolentäätaas
Mies 44-v, nuorten palstalla?
Trolli? Varsin paska.- mies44v.
Kai 44v. voi olla millä palstalla haluaa? En ole trolli, ilmaisin vain totuuden kaikille niille hyvä uskoisille jotka ovat ajatelleet että kuukautiset muuttaisi jotain.
- Niin ihanaa vihaa :D
Kaikki lankesivat :DDD
- Kuole pois ääliö!
Voisin nyt tuoda vähän faktoja pöytään. Kaikki mielialan myllerrykset ovat menkkojen aikana täysin normaali asia. Menkkojen aikana olo on likainen ja epävarma. Ei ole hauskaa olla liikuntakyvyttömänä. Emme teeskentele.
Miten sitten selität narttukoirien PMS-käytöksen? Onko nekin lukeneet lehdestä, että PMS on olemassa ja että silloin voi käyttäytyä miten huvittaa? Hormonitasapaino vaihtelee kiimakierron mukaan kaikilla nisäkkäillä, ja hormonit nimenomaan saa ihmisen käytöksenkin muuttumaan. Siitä en anna periksi, vaikken itse tekosyynä sitä mihinkään käytäkään..
Olet vain turhanpäiväinen sovinistisika! Jos olisin vaimosi, lähtisin lätkimään samantien! Miehet ja naiset ovat tasa-arvoisia, ja oi kyllä naisilla on oikeus mielipiteisiinsä! SIKA- Kuole pois ääliö!
PS. sinä ( 44v. sovinisti!!!! ) olet ilmeisesti runkkailemassa samalla kun luet viattomien nuorten keskuskeluita ja pohdintoja täällä NUORTEN palstalla. Olet täysin sairas.
- häpeänsinuamies!
''Kuole pois ääliö'' on aivan oikeassa!!! Kuinka edes kehtaat närpyttää asiasta! Jos olisit päivän naisena ja sinulla olisi menkat juuri sillä hetkellä, et selviytyisi aamulla edes sängystä ylös! Me NAISET kestämmä kuukautiskipuja, kipuja joita sinä sovinistipaska et voi ymmärtää ja meidän mielialamme ja hormoonimme vaihtuvat miten sattuu ja se ei ole mikään tekosyy! Ihmettelen suuresti millainen nainen jaksaa katsoa (todennäköisesti) vitun rumaa naamaasi päivästä oiseen ja antaa sinun pomottaa itseään. säälin vaimoasi kympillä! kuole pois, niin vaimosi saa rauhan!
- IPad<3
Se mies ei varmaa ees anna naisensa lähteä, se on kyll nii idiootti mies ku voi olla!
- girll_
Voisit kuule yhtä hyvin elää päivän naisena niin kyllä huomaat eron aika pian, se on ihan normaalia kun naisella on menkat sillon tietysti ärsyttää ym. Epämukava olo on ja jos et ole sattunut tajuamaan niin joillakin voi olla menkkojen aikana kovia kipuja joten en ihmettele jos silloin se muuttaa naisen käytöstä ja muutenkin on likainen ja kauhea olo, sä et tiedä millaista on olla nainen joten älä puhu tollasta paskaa kun et ymmärrä mitään..
- 12v tyttö mielipiteineen
Rakas trollisovinistisika. Vai että naisen paikka keittiössä ja sängyssä ja miehet määrää... 50-luku meni jo joten PAINU TAKAS ÄITIS KOHTUUN NIIDEN SUKUPUOLISTEREOTYPIOIDES KANSSA!!!
Joo nyt ihmettelette miten 12-v tietää näistä...- 12v poika mielipiteineen
oot täysin oikees menee hermot elää tääl apinaplaneetal tolla miehet on sikoja naiset on huoria perjaatteel vittu en haluais olla kumpikaa
- menkkapylly
tuu vittu ite kärsii näitten kans nii mä tuun mäkättää jotain paskaa sun tilalle.
kerropa teorias vaimolles nii eipä kauaa sullakaa oo valittavan vaimon onglemaa ku ei oo vaimookaan. - Viiva piste Viiva-.-
Voin kertoa faktaa ( on menkat nytten että ON FAKTAA ) Menkat aiheuttavat pieniä supistuksia jotka ovat kivuliaita ja joskus en voi muutakuin olla kippurassa sängyssä ja voihkia kun sattuu. Kouluissa se on helvetillistä välkillä istua vessassa kun mahaan sattuu ja tuntuu että suolet tulevat ulos! Tämä kipu heijastuu myös käytökseen EMME ME RIEHU RAIVOSTUMME VAIN. Jos sinulla olisisi huono päivä et varmaan halua katsoa kun joku vieressä ilakoi hymysuin? VAI HALUATKO ?" ME NAISET KESTÄMME SYNNYTYKSEN, JOKAKUUKAUTISET MENKAT JA RINNAT JA NE ISOT MAHAT !TEILLÄ MIEHILLÄ ON SIVULLISENA OLO !! Mikä ihme sinua vaivaa?! EN TODELLAKAAN HALUAISI OLLA VAIMOSI JOS ET ARVOSTA EDES SITÄ ETTÄ SINULLA ON NAINEN!
- Viiva piste Viiva-.-
( jäi kesken ) = ... EN TODELLAKAAN HALUAISI OLLA VAIMOSI JOS ET ARVOSTA EDES SITÄ ETTÄ SINULLA ON NAINEN JOKA TEKEE NÄMÄ ASIAT PUOLESTASI!
- bitch please
Saletisti trolli, mut oli tai ei niin sanon tän sulle: Koita elää ite se vikko kun on menkat, ja tule sitten vasta kertomaan siitä että ei ne oikeesti satu/aiheuta mielialanvaihteluita/sotkua/viikon mittaista vitutusta :)
- ffgggr332
http://www.jytkykonna.kotisivukone.com/ samaa mieltä
- tapa ittes vitun idioott
Nonii mitä vittua. Haluaisin nähdä sinun kärsivän edes yhden kuukautiskierron ajan. Ei todellakaan ole syytä olla pirtsakka ja iloinen, kun haaraväli on koko ajan veressä ja kohdunseinämäriekaleissa, suihkussa PILLUverta valuu pitkin reisiä, housujen kanssa täytyy olla varovainen ettei siteet näy läpi tai kuukautisveri vahingossa tule läpi. Tamponeja en väkisinkään suostu käyttämään, ajatuskin pumpulitupon tunkemisesta vaginaan ällöttää. Äkäisyys johtuu puhtaasti hormoneista, epämukavuuden tunteesta, siitä, että nainen menettää n. puoli desiä verta ja etenkin kuukautisveren mukana lähtee rautaa paljon. Jos kävit joskus koulua, biologian kirjassa lukee että kuukautisten aikana tytöt voivat tuntea olonsa epämukavaksi, jopa ahdistavaksi ja pinna on kireällä. Tämä on täysin luonnollista. Myös poikaystävien kanssa tappelu on väsyttävää, kun ne ei älyä, ja useimpia vitun ääliö-miehiä, kuten aloittajaa, vituttaa kuukautisissa vain se, ettei menkkojen aikana saa pillua. Mieti nyt itekkin, oisko kivaa lykkiä reikää joka on verinen ja täynnä tummanpunaisia limaklönttejä? Ja ei helvetti niitä kuukautiskipuja. Tottakai ne on yksilöllisiä, mutta omat menkat on sen verran kivuliaat, että kipu on ihan jatkuvaa, itken välillä kipujani, vedän kipulääkkeitä putkessa ja yritän painaa kohtaa koko ajan jollai lämpimällä. Tuntuu kuin oikeasti joku kääntelisi puukkoa kohdussa! Vaikeuttaa myös työntekoa/koulua. Lisäksi on olemassa vielä kaltaisiasi sovinesteja vaimonhakkaajia, jotka eivät anna naisen rauhassa kärsiä kuukautisista. Mieti nyt olisiko kivaa:haaraväli kokoajan täynnä verta ja punaisia klönttejä, koko ajan väsyttää ja vituttaa, karseat tuskat ja vielä miehet kaiken päälle. SAATANAN SOVINISTISIKA, TOIVON ETTÄ TEKSTINI ÄLLÖTTI SINUA VITUN PEDOFIILI, TAPA ITTES JA PYYDÄ VAIMOAS LATAAMAAN KUVA VERISESTÄ JA SILVOTUSTA RUUMISTAS NETTIIN!!!!!!! hyvät joulut kaikille:)
- kokeile itse
Se vaihtelee suuresti ihmisten välillä. Joillain ei ole olenkaan ongelmia toisilla vaikka muille jakaa.
- nainen-,
jos oot tosissas niin oot suoraansanoen HELVETINMOINEN MULKKU ! sovinistinen asenteesi kyllä karkoittaa ennen pitkää vaimosikin, ellei ole nyt jo karkoittanut... Etkö sinä tajua että jo pelkät kuukautiskivut saavat huonolle tuulelle ? Mieti nyt vähän, olisitko itse elämäsi kunnossa jos vuotaisit verta monta päivää ja sattuisi joskus niin paljon ettei pääsisi sohvalta ylös...Käytä niitä pieniä aivojasi jos sellaiset sattumoisin omistat !
- kyllästynyt-.-
sinun vaimonasi kyllä raivostuisin muulloinkin kun vain menkkojen aikana...
- Kuole pois kulta♥:)
1. Nainen on se joka synnyttää ja
- menkat
Kuule saatana! Se sattuu ihan vitusti mahaa nii naisilla on ihan täys oiukeus huutaa ja raivota!
- 12v poika
Mä ymmärrän tyttöjä ja naisia. Kyllä niilläkin on oikeutensa.
- Mälliperse
12v poika kirjoitti:
Mä ymmärrän tyttöjä ja naisia. Kyllä niilläkin on oikeutensa.
Mä ymmärrän 12v poikia. Kyllä niilläkin on pienet pippelinsä.
- Vieläkin on nälkä
Luoja että kaikki ootte nii typeriä että naurattaa :D ellei sitten ollut peikko peikossa,mitä epäilen. Kaikki o vaa täällä et ""hlvetinsovinistitisikasaatanakoeitekuukautisetjablablaablaa"
Ilmiselvä provo. Peace out
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 732825
- 642713
- 681802
- 241637
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä161590- 201570
- 151412
- 481277
- 381243
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91229