Onko Petja tytön vai pojan nimi? Olen kuullut että se on pojan, mutta mielestäni sopii tytölle enemmän.
Tytön vai pojan nimi?
13
2154
Vastaukset
- 7+1
Petja on pojan nimi. Ainakin kouluaikana oli samassa koulussa Petja- niminen poika...ihan hauska nimi.
- 38+2
Pojan nimi Petja kyllä on.
- bioloogikko
Petja on pojan nimi. Alunperin venäläinen. Siellä miesten hellittelynimet ovat usein a-loppuisia. Venäläisistä nimistä on vakiintunut hellittelymuoto esim. Nikolai -> Kolja, Pjotr -> Petja, Aleksandr -> Sasa, jne...
- niksu9
Petja on miehen nimi, ainakin minun ystäväni Petja on mies... :)
naapusissani asuu PETJA ja hän on kyllä nainen!
- vääryyksiä
Sitten hänellä on väärä nimi ei sille mitään voi
- bombardiina
http://verkkopalvelu.vrk.fi/Nimipalvelu/default.asp?L=1
Katso tuolta etunimihausta. Pojilla/miehillä sitä enemmän on, tytöillä/naisilla vain muutama kappale. Voi olla, ettei sitä tytön nimeksi hyväksyttäisikään. - Seppo Taalasmaa
Eunukin nimi
- zzzzzzzz5
Laita tytön nimeksi Patja...
- talvikki2
Satuin törmäämään ketjuun, itsekin tyttölapselle nimeä suunnittelen. Minä tunnen yhden Petjan ja hän on nainen. Nimi sopii hänelle mielestäni hyvin. Ja eikös ole joku puolijulkkis nainen nimeltään Petja, joku Tv-tyyppi muistaakseni.
- 16+19
Miksi tytölle pojan nimi? Miksei sitten vaikka Kalevi?
Patja siitä tytöstä kuitenkin isona tulee, joten annettakoon nimekseen Patja. Asia on nyt lyöty lukkoon. - Anonyymi
Entä Lotja?
- Anonyymi
itse olen petja ja olen mies puolinen
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 682640
- 622582
- 681772
- 241597
- 201520
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91450- 151372
- 381223
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81177- 251096