Todistettavasti on todettu, että älykkäämmät henkilöt kiusaavat vähemmän. Älykkäämpien henkilöiden tapa lähestyä esim. palvelun tarjoajaa kohden on huomiovampi ja kaunosieluisempi kuin vähemmän älykkäiden.
Olen itse osin palvelualalla, ja olen huomannut, jotta mullipää saattaa päästää suustaan ihan mitä hyvänsä.
30-vuoden kokemuksen jälkeen voin väittää että, lahjattomat henkilöt joutuvat ottamaan tilansa fiksumpiinsa väkivalloin, mitä tunnetta meillä älykkäimmillä ei ole teihin rapasakkiin, paitsi kenties joskus.
Raamatun sanoin: Älä väittele itseäsi typerämmän kanssa, koska aina jäät häviölle.
Eikö se kiusaamien lopu?
Joulumieltä kaikille
1
131
Vastaukset
- Älykäs ja sinisilmä
TOTTA JOKA SANA!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1043384
- 883073
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä201933- 691906
- 381857
- 211741
- 241687
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi341439Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91349- 481337