Ei tuo voi olla vain turvotusta?! Vai voiko? Toissapäivänä ja eilen tuli n. 1700-2000kcal kun oltiin viihteellä ja tänään laskin että jouluruoista ja herkuista tuli n. 4000kcal!! Oli pakko sitten käydä vaa'alla ja se oli 6kg enemmän!! Nyt iski kauhea paniikki kun ollaan jo niin lähellä tavoitepainoa...
APUA!! Paino +6kg kolmessa päivässä!!
8
618
Vastaukset
- rdgerrf
Osa varmasti ainakin turvotusta... :P
- plus vettä
Suolainen syötävä turvottaa..itselläni tänä aamuna 4 kg vaikka söin kohtuudella enkä ole kovin suuriruokainen,.,.nyt en tänään vetele kinkkua ja uskoisin että paino lähtee laskuun..
- Kinkku:P
Suotta panikoit. Aivan varmasti on vain nesteturvotusta. Paino laskee jo vajaassa viikossa takaisin :). Saat aivan hyvin nauttia loppuviikonkin jouluruuasta.
- temppis84,9
Joo, minä komppaan 3.9 kilolla (kolmen päivän saalis Joulumässäilystä) hieman kauhistuttaa syksyn kestäneen tiukan dieetin -23kg jälkeen mutta nyt pidetään päät kylmänä jumanpliut ja huomenna aloitetaan juomaan vettä kaksinkäsin, syömään samoin kuin ennen Joulua ja liikkumaan, katsotaan porukalla kauanko tuo ylimmääräinen massa kestää lähteä. Voisi periaatteessa lähteä ihan puolessa viikossakin :) Tsemppiä :)
- sika
Itellä tipahti 2,8kg siitä jo yhdessä päivässä, ei silti tunnu mukavalta tuo päälle kolme kiloa.. toivotaan että se siitä katoaa ja nopsaan!
No mä pääsin sitten näköjään vähällä, kun jouluherkuttelusta tuli vain 2 kg lisää. Olen ihan varma, että tuo 2 kiloa tipahtaa melko nopeasti. Onneks pyhät on ohi ja pääsee takaisin ruotuun ja lenkille! :)
- temppis82,0
Eilen oli 3.9kg Joulun jälkeen plussalla, tänään enään 1kg joten tuo 2.9kg lähti vessassa ravaamisella (kiitos vesi-tankkauksen) sekä 2000m uinnilla ja 6000m juoksulenkillä. Huomenna jatkan tuon 1kg hävittämistä että pääsee taas normaaliin painonpudotustahtiin. Ihmeellistä miten nestetasapaino saa pääkopan lähes sekoamaan :)
- cuba libre
Mulla meni joulukilot jo miinukselle. 2kg oli "pahimmillaan" plussaa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1038172- 1105723
- 2855134
- 495013
- 763787
- 583011
- 662727
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222528Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292512- 452471