Eduskunnassa joku Ben Zausesku otti puheeksi seuraavan. Suomi jakaa jotain kehitysapua Vietnamiin. Kuitenkin Suomessa saa olla oleskeluluvattomia Vietnamilaisia sosiaalitoimiston elätettävänä kun Vietnam ei, Suomesta karkoituksesta huolimatta, suostu ottamaan heitä takaisin. Voisiko kehitysavun evätä moisilta siipeilijöiltä vai onko Vietnamissa edelleen hallitsemassa Pol Potin pojanpoika Jack Pot? Samainen Suomen valtio jakaa tukea mm. ulkomaalaisten turvakoti Monalle Kinaporinkadulle. Samassa turvakodissa majailee muidenkin maiden viisumittomia ja Suomi rahoittaa heitä täällä Suomessa sekä kehitysmaassa Viisumittoman kotonaan. Perseestä on koko valtionvalta.
Älä Ben zzz joku jätä asiaa nyt puolitiehen vaan järjestä asiaan oikaisu ja jatka eduskunnassa seuraavakin kausi.
Valtionapu
0
88
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857415- 965364
- 2534524
- 444455
- 623227
- 482646
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222328Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘282291- 482240
- 412164