Vinkkejä kaivataan. Suunnitelmissa matka ensimmäistä kertaa Intiaan heinäkuussa 14-v pojan kanssa Mumbaihin, jossa noin 3 päivää, sitten lento Goalle, jossa noin viikko, junalla Keralan alueelle noin viikoksi, josta lento Mumbain kautta Suomeen. Haaveena elefanttiratsastus, kaupunkikiertoajelua, jotain muuta, mitä? Olin ajatellut Intia-Keskuksen kautta hoitaa, mutta onko huonoja kokemuksia? Pojan kanssa en lähde survivalreissulle, joten kuljetushommat tärkeitä siirtymisissä. Kaikki vinkit tarpeellisia ja otetaan mieluusti vastaan!
Mumbai-Goa-Kerala heinäkuu 2013
2
171
Vastaukset
- guruguru
eiko heinakuussa voisi harkita myos pohjoista.esim.manali,nepal(siellakin voi ratsastaa elefantilla(chitvan)silloin tosin kannattaisi lentaa delhiin.
kivat talven jatkot taalta goan anjunasta. - Intia keskusta
en voi parhaalla tahdollakaan suositella omien huonojen kokemusteni takia.
Taitaa kyllä tulla pakostikin vähän survival-reissu, jos ootte heinäkuussa suuntamassa etelään. Siellä kun on monsuuni tuohon aikaan. Pohjoisessa sen sijaan on kesä parhaimmillaan, eikä monsuunit ulotu vuoristoalueille. En myöskään suosittelisi heinäkuista Nepalia. Ainakaan minuun eivät Kathmandun liejuiset kadut tehneet vaikutusta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1018093- 1075667
- 2795023
- 494973
- 763747
- 562970
- 642687
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222518Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292452- 432411