Undulaattini nukkuu paljon ja pörhistää sulkiaan, sen uloste on löysää ja sen nokka on jotenkin verinen.. ei ole ainakaan tietääkseni mitenkään loukannut itsensä mitenkään. Pitääkö viedä eläinlääkärille
Undulaattini oireet
5
279
Vastaukset
- Täti
Pitää. Ensiavuksi lämpölamppu (esim tavallinen hehku- tai halogeenilamppu) yhdelle häkin nurkalle niin että lintu voi itse valita istuuko lämpimämmässä vai viileämmässä kohdassa.
- Undulaat
Entä onko tilanne vakava siis pitääkö heti viedä eläinlääkärille kun en ole enää huommannut löysää ulostetta mutta lintu nukkuu edeleen tosi paljon ja on jotenkin rauhallisempi kuin yleensä
- Undulaat
Voiko nokan verisyys johtua jostain tappelusta ynm..
- -M-
No aika mahdoton kenenkään harrastelijan ja etenkään lintua näkemättä netissä on diagnooseja tehdä. Jos lintu on kovin vaisu ja pörröinen ilman selkeää syytä (esim sulkasato voi vetää tilapäisesti vähän hiljaisemmaksi kuin tavallisesti, mutta ei ihan apaattiseksi pitäisi mennä sittenkään) on eläinlääkäri oikea osoite. Nokastakaan mahdoton sanoa, voi olla törmännyt johonkin,tapellut tai raapaissut johonkin terävään, tai sitten esim katkaissut nokanpielestä kasvavan höyhenen tai vaikka saanut haavan kieleensä tai sitten jotain vakavampaa ja veri tulee sisältäpäin.
Lintu yleensä pyrkii peittämään pahaa oloa viimeiseen asti ettei tule hylätyksi parvesta tai kiinnitä petojen huomiota itseensä poikkeavalla käytöksellä, eli siinä vaiheessa kun se näyttää ulospäin kipeältä voi se olla jo todella pahasti sairas.
- Undulaat
joo kiitos neuvoista pitää vielä käydä tarkistamassa tuo nokka eläinlääkärissä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih395100Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5111660Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771090Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591008- 77943
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53911- 59860
- 228814
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50793Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58738