Jos määrittelet itsesti omituiseksi käväise katsomassa minun deitti profiilini. Otan myös mielellään vastaan kehitysideaoita! Katsoo jos netistä löytyisi joku jännä ihminen leffaseuraksi joku päivä, niin avot! Kuvaa en kyllä nettiin ainakaan vielä uskalla pistää. Katsoo jos rohkenee jossain kohtaa! :)
Jos on tylsää, niin voi myös tulla keskustelemaan huvikseen!
Sinä ainutlaatuinen naikkonen!
7
336
Vastaukset
- 15+15
Liian läpinäkyvä.
- utelias sivullinen
Mitä näkyy läpi?
- Tanassa.
utelias sivullinen kirjoitti:
Mitä näkyy läpi?
Mulukku.
- hyttysenvaanija
Anna kehitysvinkkejä sitten saatanan pingviini, siinä lukee asiat juuri, niinkuin ne kuuluu olla omasta mielestäni. Ainut mikä on huono, että koko roskassa loppuu kirjoitustila kesken. :-)
- antaa näkyä läpi
Tanassa. kirjoitti:
Mulukku.
No kelläpä ei ois.
Mun mielestä tuo on aika hyvä profiili mutta oon sori vaan mies. :) Kerrot ainakin selkeästi millaista naista etsit. Ehkä voisit koittaa tiivistää juttua vähän ja pistää selkeämmät kappalejaot ettei juttu oo niin yhdessä pötkössä. Ehkä munkin profiilissa on sama ongelma eikä monikaan taida viitsiä sitä kokonaan lukea. Toisaalta itse toivoisin naisiltakin paremmin kirjoitettuja ja persoonallisempia profiileja. Niitä aika harvoin tulee kuitenkin vastaan.
- hyttysenvaanija
Juu kiitos! Pitää koittaa jos saa jotenkin "hienonnettua" olisi voinut kirjoittaa enempikin, mutta ei mahtunut enempi kirjaimia prkl. En tajua miksi tuossa pitää olla joku maximi kirjain määrä. Naisilla on tosin se ongelma, että jos he kirjottavat hienon profiilin niin posti täyttyy viesteistä päivän aikana ja mahdoton selata niitä läpi kaiken roskan joukosta. Ihan ymmärrettävää, että pitää profiilin tyhjänä ja selailee vain itse ja heittää jonkun copypastan sitten jossa kertoo tarkemmin itsestään jos löytyy joku mieleen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih374835Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j4901498Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771080Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä359998- 77923
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53901- 59840
- 228804
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.48758Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses57717