Nyt kaipaisin apuja tilanteeseen saman läpikäyneiltä. Minulle tehtiin lääkkeetön pas 10 päivää sitten. Mielestäni hoitaja sanoi, että voin testata aikaisintaan 10 päivän päästä. Minuun siirrettiin yksi kahdensolun alkio (non-top). Nyt sitten tänään tein testin päiväpissasta ja testi näytti negatiivista. Kysymys siis kuuluukin, että uskonko tuohon negaan ja lopetan keltarauhashormonin, vai testasinko liian aikaisin. Yleensä minulla on kellon tarkka kierto, ja kuukautisten olisi pitänyt jo alkaa (nyt kp29/28). Mutta raskaudesta ei kyllä testin mukaan ole tietoakaan. Mitä te tekisitte?
pas pp10 nega APUJA!!
voiko nega muuttua?
2
714
Vastaukset
- khcddv
Malta nyt pari päivää.
- kuis kävi
No miten kävi? Keltarauhashormoni pitää menkat pois useimmilla tai ainakin siirtää niitä alkamaan hiukan myöhemmin, oli plussa tiedossa tai ei. Toivottavasti muuttui vielä plussaksi!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1043404
- 883083
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä201943- 691906
- 381877
- 211741
- 241697
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi341449Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91349- 481337