Mistä sais ostaa karbidia karbidilamppuun ?
Onko samaa ainetta hiilitalttauspuikoissa ?
Karbidia ?
6
109
Vastaukset
- Väsynyt Veikko
Älä täältä kysele, täällä vaan tapellaan.
- kiutaköngäs
Jokikylän ärrältä kuulemma saa,käy kahtoo kun kerkeet töiltäs!!
Katos kun sulla on hieno nikki, ihanko ite keksit ?
Eikö ole ketään sota-ajanlapsia joka muistas ?
- vircu
guuglasi pitäs olla retro kamaa.
Juu, sitä on mutta itäeuroopassa oli mainareilla sellaiset lamput vielä 60-luvulla ja sellainen lamppu pitäs nyt saada pelaan kesäksi Oulaisiin maamoottorin kaveriksi.
Kuukkelilla yritin itekkin, mutta tuo asetyleenin teko ei olekkaan ihan helppoo jos yrittää tehdä enemmän kuin muutaman gramman. Karbidia ja sammutettua kalkkia.
Äiti kertoi aikanaan jotta kun sota-aikana sitä sai ja laittoi vaikka vesikippoon, niin siihen sai kirkkaan valon, junissakin oli ollut kai sellaiset valot ?
- uivelonuivelo
onko sitä kiuttaa näkynnä tiältä, ku o hävinnä kokonaan...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6565340Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o212367- 1131592
Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia2311550- 931477
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos231416Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681175Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly91143Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi3021105- 721047