Raittiin vai ei raittiin miehen? Sellaisen joka ei polta eikä juo, vai sellaisen joka polttaa ja juo. Tuntuu että nuo jälkimmäisenä mainitut saa kuitenkin enempi naisia mitä raittiit.
Nainen ottaisitko
22
217
Vastaukset
- N 35 v.
Ottaisin miehen, jolla on terve suhde alkoholiin. En halua joka viikonloppu perskännit vetävää miestä, enkä joka päivä tissuttelevaa miestä. Haluan miehen, jonka kanssa voi joskus juoda sivistyneesti viiniä ruuan kanssa, ja ehkä joskus lähteä viihteellekin.
Samaa mieltä kuin N 35 v. Kyllä silloin tällöin on mukava juoda muutama viinilasillinen tai käydä vaikka leffan jälkeen oluella. Täysraittius tuntuu vähän liian ehdottomalta. Tulee mieleen, että mahtaako täysraitis mies olla muissakin asioissa vähän tiukkapipoinen... Tupakoinnista en tykkää ja parempi olis jos mies ei polttaisi, mutta voisin periaatteessa tupakoijankin ottaa, jos muuten olisi mulle sopiva mies. :)
- Hämärän rajoilta
weepu kirjoitti:
Samaa mieltä kuin N 35 v. Kyllä silloin tällöin on mukava juoda muutama viinilasillinen tai käydä vaikka leffan jälkeen oluella. Täysraittius tuntuu vähän liian ehdottomalta. Tulee mieleen, että mahtaako täysraitis mies olla muissakin asioissa vähän tiukkapipoinen... Tupakoinnista en tykkää ja parempi olis jos mies ei polttaisi, mutta voisin periaatteessa tupakoijankin ottaa, jos muuten olisi mulle sopiva mies. :)
Ainoat tiukkapipoiset tässä ketjussa olette toistaiseksi te kaksi, joiden mukaan absolutismi ei ole "terve suhde alkoholiin" vaan liian ehdotonta ja epäilyttävää tiukkapipoisuutta.
- Absolutismissa
Hämärän rajoilta kirjoitti:
Ainoat tiukkapipoiset tässä ketjussa olette toistaiseksi te kaksi, joiden mukaan absolutismi ei ole "terve suhde alkoholiin" vaan liian ehdotonta ja epäilyttävää tiukkapipoisuutta.
on se riski, ettei henkilöllä ei ole "terve suhde alkoholiin", jolloin taustojen selvittäminen saattaa vaatia aikaa ja vaivaa. Joskus on yritettävä päätellä ns.kautta rantain, onko muutenkin eri asioissa särmikäs (so. joskus hankala) luonne. Sopivasti joustava tasapainoinen luonne on paras.
- ettei...
Absolutismissa kirjoitti:
on se riski, ettei henkilöllä ei ole "terve suhde alkoholiin", jolloin taustojen selvittäminen saattaa vaatia aikaa ja vaivaa. Joskus on yritettävä päätellä ns.kautta rantain, onko muutenkin eri asioissa särmikäs (so. joskus hankala) luonne. Sopivasti joustava tasapainoinen luonne on paras.
po. "että"
- N 35 v.
Hämärän rajoilta kirjoitti:
Minä nyt joka tapauksessa haluan miehen, jonka kanssa voi kohtuudella tehdä noita aiemmin mainitsemiani asioita. Jos se tekee mut tiukkapipoiseksi, niin sitten tekee.
Tupakointiin suhtaudun kyllä aika nihkeästi, mutta en tiedä olisiko se sitten loppujen lopuksi este, jos mies muutoin tuntuisi sopivalta. Lähipiirissäni on tupakoivia, enkä koe asiakseni moralisoida heitä tupakanpoltostaan, mutta eihän siinä polttamisessa mitään positiivista ole. Hajukin on kamala. - adgadfgadfg
entäs tälläinen minunlainen suhtautuminen alkoholiin?
eli en juo koskaan pahaan mieleen, enkä vitutukseen.
juon harvoin noin 1krt/2-3kk. silloin menee se 2-3 päivää kännissä. Absolutismissa kirjoitti:
" riski, ettei henkilöllä ei ole "terve suhde alkoholiin", jolloin taustojen selvittäminen saattaa vaatia aikaa ja vaivaa"
-Tai sitten voit valita aikuisten käyttäytymismallin ja KYSYÄ SUORAAN leikkimättä mitään neiti etsivää.. ;)- Vainiinjuuu
N 35 v. kirjoitti:
Minä nyt joka tapauksessa haluan miehen, jonka kanssa voi kohtuudella tehdä noita aiemmin mainitsemiani asioita. Jos se tekee mut tiukkapipoiseksi, niin sitten tekee.
Tupakointiin suhtaudun kyllä aika nihkeästi, mutta en tiedä olisiko se sitten loppujen lopuksi este, jos mies muutoin tuntuisi sopivalta. Lähipiirissäni on tupakoivia, enkä koe asiakseni moralisoida heitä tupakanpoltostaan, mutta eihän siinä polttamisessa mitään positiivista ole. Hajukin on kamala.Minä kyllä juon, mutta en silti ihan ymmärrä tuota. Miksi miehen on pakko juoda, vaikka sinä haluaisit välillä ottaa vähän olutta tai vinettoa? Jos mies ei sinua asiasta mitenkään kritisoi, niin miksi se haittaa että hänelle ei alkoholi maistu? Tunnen muuten yhden kaverin joka on oikeasti allerginen alkoholille.
Juomattomuus ei tarkoita sitäkään, ettei haluaisi välillä käydä viihteellä. Kyllä se onnistuu ilman juomistakin. Mitä tulee ehdottomuuteen muissa asioissa, niin eikös sellaisen huomaa tutustuessa, joten ei olisi tarvetta pelkän juomattomuuden takia jättää koko tutustumista väliin. Vähän kummallista että tupakoinnin voisit ehkä hyväksyä, mutta juomattomuutta et. - N 35 v.
Vainiinjuuu kirjoitti:
Minä kyllä juon, mutta en silti ihan ymmärrä tuota. Miksi miehen on pakko juoda, vaikka sinä haluaisit välillä ottaa vähän olutta tai vinettoa? Jos mies ei sinua asiasta mitenkään kritisoi, niin miksi se haittaa että hänelle ei alkoholi maistu? Tunnen muuten yhden kaverin joka on oikeasti allerginen alkoholille.
Juomattomuus ei tarkoita sitäkään, ettei haluaisi välillä käydä viihteellä. Kyllä se onnistuu ilman juomistakin. Mitä tulee ehdottomuuteen muissa asioissa, niin eikös sellaisen huomaa tutustuessa, joten ei olisi tarvetta pelkän juomattomuuden takia jättää koko tutustumista väliin. Vähän kummallista että tupakoinnin voisit ehkä hyväksyä, mutta juomattomuutta et.Niin no ei sillä kai loppujen lopuksi ole väliä, juoko mies itse vai ei, mutta itse en haluaisi kokonaan luopua noista asioista. Toisaalta itsekin saatan olla kuukausia juomatta pisaraakaan.
- kiltti mies.
Naiset ottaa miehen joka vetää kiukulla viinaa joka viikonloppu. Se on nähty meinaan
- Joo just niin...
kiltti mies. kirjoitti:
Naiset ottaa miehen joka vetää kiukulla viinaa joka viikonloppu. Se on nähty meinaan
Joo, ihan niin kaikki naiset ottaa just sellaisen miehen I H AN K A I K K I. Täällä palstalla tiedetään kaikki maailman asiat, hyvä hyvä....
- n47v
Ottaisin miehen, joka osaa ottaa kohtuudella, ei mitään aamusta iltaan tissuttelua, järjen käyttö sallittu...tupakoinnista jokainen saa päättää itse...
- jenskuti
mää taas haluaisin miehen jolla ei oo väliä juoko tai polttaako mutta kummassakin on järjen käyttö sallittua.
- fiufiu
Ottaisin miehen joka ei polta eikä juo.
Polttamista en siedä ollenkaan, mutta juomisen voisin sallia harvinaisuutena. - Citynainen
OTTAISIN EHDOTTOMASTI RAITTIIN! En ottaisi kuppia enää itsekkään ja nauttisin kaikesta yhdessä kumppanin kanssa joka ei polta eikä juo. Herranjestas!
- ,....,
Ite en polta mut mies saa polttaa jos ei vedä askettain röökiä päivässä. Siinä vaiheessa kun ääni alkaa mennä tupakoinnin seurauksena niin ei hyvä. Silloin on jo aiheutunut muutakin tuhoa. Sen tiedän jo, että keuhkosyöpään voi kuolla vaikka ei olisi polttanut elämässään juurikaan. Alkon suhteen kohtuus, kuten itsellänikin. Melko harvoin nykyään juon mutta joskus on kiva tempasta kunnon känni päälle.
Ei tuo alkon käyttö ole ainakaan itselläni koskaan vaikuttanut puoleen tai toiseen parisuhdemarkkinoilla.
Itse olen enimmilläänkin ollut kohtuu käyttäjä (1x/1kk). Nykyään jo 2,5 vuotta tipattomalla linjalla. =)
..ihan siitä syystä, että juominen ajatuksena tuntuu turhalta ja naurettavalta. Enkä ylipäätään pidä alkon mausta, en juo saunakaljaa (oluen haju/maku on musta aina ollut vastenmielinen) enkä viiniä (en pidä viinin mausta/hajusta), joten tipattomalle tässä ollaan ajauduttu. Ja hyvä niin. ;)
Ja polttanut en ole koskaan, joten sen vaikutusta en pysty arvioimaan omalta osaltani. Tosin pakko myöntää, että polttava nainen on kyllä meikäläiselle ehdoton turn-off. =P- hyvä aika lähteä?
Nousuhumalassa saa aikaiseksi jotain säpinää. Niin mies kuin nainen.
- en ole naamat
Minä juon kohtuudella ja en käy baareissakaan kun muutaman kerran vuodessa. En muista et olisin joutunut taxilla tulee viimeisen 10 vuoden aikana kotiin kertaakaan vaan omalla fillarilla. Joten huolehdin itsestäni enkä juo liikaa
Juon myös harvoin. Voi mennä 3 kk ilman alkoholii. Tupakkia en ole ikinä polttanut. Eipä naiset haluu siltin tutustua. Tuntuu et naiset haluu just niitä jotka juo joka viikonloppu. Tunne monia sellasia naisia meinaan. - venven
Kun ite tykkään ottaa viikonloppuisin viiniä ruoan kanssa, niin olisi kiva että sen pullon voisi jakaa miehen kanssa. En kuitenkaan kokonaan sitä botlaa itekseen saa kerralla vedettyä, ja kun en sitäkään lajia ota kuin max 2 lasia viikkoon niin ei viitsisi ostaa pulloa josta puolet aina väljähtää seuraavaa kertaa odotellessa.
Mitään joka viikonlopun dokaajaa en varmaan pitkiä aikoja jaksaisi katella, vaikka toki saa lähteä poikien iltaa silloin tällöin viettämään - kunhan ei nyt ihan joka viikko tosiaan.
Itse poltan sen viinin ottamisen yhteydessä muutaman tupakan, joten ei haittaisi vaikka mieskin polttaisi silloin tällöin. Jokapäiväistä sauhuttelijaa en välttämättä haluaisi, enkä toisaalta sellaistakaan joka nillittäisi mun muutamasta kessusta per kuukausi.
Kohtuus kaikessa-tyyppinen mies olisi eniten makuuni :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih516976Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j6883039Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831300Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.981281- 841275
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä611164- 891160
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2371130- 721022
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.210999