On se jännä juttu

20vnuori

Jostain syystä ihmisillä on suuri tarve tulla haukkumaan ja arvostelemaan palstoille yksinhuoltajia. Sitä suurempi tarve on kuitenki tuomita jokainen "teinivanhempi" ja olettaa jokaisen nuoremman vanhemman epäonnistuneen.
On olemassa todella hyviä vanhempia ikään katsomatta, joten tsemppiä ja arvostusta myös niille nuoremmille, jotka hoitavat asian kunnialla! :)

2

119

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • wfwa

itse en määrittele 20- vuotiasta enää lapseksi..mutta jos susta tuntuu että olet 20-vuotias kakara niin ihan miten vaan.

ja mitä tulee teinivanhemmuuteen, niin aika usein se menee juurikin niin että kun se lapsi on saatu maailmaan, alkaa tämä teiniäiti rilluttelemaan ja elämään elämää ihan niinkuin ei mitään olisi tapahtunut ja vastasyntynyt on milloin missäkin hoidossa.
      ja aika usein teiniäitien suusta kuulee;"kun lapsi on syntynyt niin hitto mä vedän perseet, tekee niin mieli mennä bilettämään" ..

sääliksi käy pieniä lapsia jotka syntyvät kypsymättömille teinivanhemmille.

• nuorii

Enpä kakara ole vaikka kovasti koitat piikitellä :) toki on näitäkin teinivanhempia mutta yhtälailla on paljon "kypsiä/iäkkäämpiä" vanhempia jotka eivät hoida hyvin asiaansa ja lapsi saa kärsiä. Ikään katsomatta. Olen teininä lapsen saanut ja hyvin kaikessa silti onnistunut ja itsenäisesti elänyt, kyllä meitäkin löytyy.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      68
      2640
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      62
      2582
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1772
    4. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1597
    5. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1520
    6. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      9
      1460
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      15
      1372
    8. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1223
    9. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      8
      1177
    10. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      25
      1096
    Aihe