YLE Teema keskiviikkoisin 2100 - suomensukuiset 30 päivässä

9+20

10

849

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 16+11

Kiitos vinkistä. Villen seikkailuja on kiva katsella kun hän on tehnyt pohjatyöt kunnolla. Ei niinkun se yks pissis joka kuvitteli tietävänsä jotain ja teki sarjaa venäläisestä kulttuurista...

• Anonyymi

Pohjatyön mustamaalauksesta. Suomalaiset eivät ole siperiasta, vaan suomalaiset kansat ovat Euroopasta ja Euroopasta vietiin vankeja sotilaita ja "seikkailijoita" lähti Siperiaan ja ovat harrastaneet seksiä paikallisten kanssa. Y-DNA:n R-haploryhmä sieltä siperiasta on ja sen esi-isä (Y-DNA:n P-haploryhmä) on vielä idempää, kaakkoisaasiasta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pohjatyön mustamaalauksesta. Suomalaiset eivät ole siperiasta, vaan suomalaiset kansat ovat Euroopasta ja Euroopasta vietiin vankeja sotilaita ja "seikkailijoita" lähti Siperiaan ja ovat harrastaneet seksiä paikallisten kanssa. Y-DNA:n R-haploryhmä sieltä siperiasta on ja sen esi-isä (Y-DNA:n P-haploryhmä) on vielä idempää, kaakkoisaasiasta

Siis suomalaiset ovat lähtöisin Amerikan länsirannikolta, ei läheltäkään Siperiaa. Mikään kansa ei voi olla Siperiasta! Ei ei.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen ulpeä meistä.............olemme Euroopasta😂!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen ulpeä meistä.............olemme Euroopasta😂!

"ulpeä" on jostain muualta kuin Euroopasta, veikkaan Thaimaata.

• 15+1

Villestä on tullu vanha ku vodkalounaan jälkeen simahti takapenkille samantien...

Toivottavasti seuraavissa jaksoissa päästään enempi toimintaan, ei varman koskaan noita seutuja tule itse livenä nähtyä.

• dsgdfhjm

Eilen tuli teemalta kaikki silkkitie 30 päivässä jaksot, olipa mukava viettää päivä sarjaa katsellen.

• Anonyymi

Olettekin niitä alkuperäiskansoja ja teidän kieli on sukua jakutin kielelle, haa, mikä Eurooppa, menkä takaisiin, ruotsi ja venäjä kehitti teitä

• Anonyymi

RÄHJÄISET JA RÄHISEVÄT

• Anonyymi

Sut kyllä tiedetään täällä länsitrolli.

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sun ja kaivattusi

ikäero? Kumpi vanhempi, m vai n?
      Ikävä
      88
      1517
    2. Kesän odotuksia hyrynsalmella

Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla
      Hyrynsalmi
      10
      1380
    3. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      75
      1296
    4. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
      Ikävä
      115
      1119
    5. Katsotko mieluiten

Kaivatussasi mitä?
      Ikävä
      68
      1085
    6. Tämän hetken

Terveiset kaivatullesi ⬇️
      Ikävä
      75
      981
    7. Vieläkö sä toivot

Meidän välille jotain?
      Ikävä
      68
      905
    8. Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan

Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n
      Maailman menoa
      255
      900
    9. Voi Rakas siellä

Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o
      Tunteet
      12
      841
    10. Pidätkö kaivatustasi

Minkä vuoksi erityisesti? Mikä hänessä vetoaa?
      Ikävä
      33
      823
    Aihe