Minulla on musta auto.
Musta on puhtaana ja kiiltävänä hieno ja arvokkaan
näköinen väri, mutta tosi hankala pitää siistinä.
Olenkin päättänyt että tää saa luvan olla viimeinen
musta auto jonka omistan...........
Keskustellaankin siitä mikä on mielestänne paras väri
autoon??????????
Auton väri.........
22
4713
Vastaukset
- Väriä maailmaan
Mikä tahansa muu kun musta, punanen tai HARMAA. Löytyy meinaan isommaltakin parkkipaikalta hyvin.
Ittellä beige kiesi eikä tunnu olevan kovin arka pikkuroiskeille, jos nyt lian näkyvyydestä puhutaan. Vaikea nyt näin äkistään mainita mitään ehdottomasti parasta väriä. Jos ilmaiseksi saisin maalauttaa autoni niin siitä saattaisi kyllä tulla aika häiriintyneen värinen, pinkki, sammakonvihreä tai tipunkeltanen... Mattamusta nappisilmälada raikuvan oransseilla vanteilla ja puskureilla vois olla kanssa aika kähee! - Punainen auto
Itselläni on nykyisin punainen auto ja se on juuri siitä hyvä, että lika ei näy niin hyvin.
Punainen väri myös näkyy liikenteessä. On tutkittu minkävärisillä autoilla ajetaan entiten kolareita ja ne ovat harmaa, hopea ja valkoinen. Punainen on siinä suhteessa parhaita värejä. Mielestäni punaisessa ei näy edes naarmut niin herkästi kuin esim. mustassa. Vieläpä sekin etu punaisessa on, että useimmiten sen saa uuteen autoon ilman lisähintaa.- musta tuntuu....
Punaisessa eivät ehkä naarmut näy, mutta mitä sitten? Mitä ulkonäköön tulee, niin punainen on vihonviimeinen pitemmän päälle. Punainen väri haalistuu sen aallonpituudesta johtuen kaikkein nopeimmin ja ero on todella selvä.
Jo pelkkä ulkosalla päivänvalossa säilyttäminen haalistuttaa punaisen värin. Yritäpä maalauttaa vaikka vioittunut lokasuoja täsmälleen alkuperäisellä sävyllä, niin tulos on selvästi erottuva muusta autosta. Punainen on automaalarillekin todellinen haaste.
Vaikka ei kolaroisikaan, niin haalistunut on haalistunut! - Rauta tärkeämpää
musta tuntuu.... kirjoitti:
Punaisessa eivät ehkä naarmut näy, mutta mitä sitten? Mitä ulkonäköön tulee, niin punainen on vihonviimeinen pitemmän päälle. Punainen väri haalistuu sen aallonpituudesta johtuen kaikkein nopeimmin ja ero on todella selvä.
Jo pelkkä ulkosalla päivänvalossa säilyttäminen haalistuttaa punaisen värin. Yritäpä maalauttaa vaikka vioittunut lokasuoja täsmälleen alkuperäisellä sävyllä, niin tulos on selvästi erottuva muusta autosta. Punainen on automaalarillekin todellinen haaste.
Vaikka ei kolaroisikaan, niin haalistunut on haalistunut!Aika pitkään saa odottaa ennen kuin tästä alkaa tulla vakava ongelma. 18-vuotias punaisen autoni alkuperäinen maali on edelleen tallella. Taustapeilien etupuolet ovat kyllä selvästi vaalentuneet, mutta muuten auto on yhä kirkkaanpunainen. Haalistumisen voisi varmaan havaita vertaamalla uuteen vastaavaan, mutta sellaistahan ei ole ollut kellään muullakaan enää 15 vuoteen. Väriä en ole itse valinnut vaan se tuli käytetyn auton mukana sivutuotteena.
- ruostekaan einäy ;-)
Rauta tärkeämpää kirjoitti:
Aika pitkään saa odottaa ennen kuin tästä alkaa tulla vakava ongelma. 18-vuotias punaisen autoni alkuperäinen maali on edelleen tallella. Taustapeilien etupuolet ovat kyllä selvästi vaalentuneet, mutta muuten auto on yhä kirkkaanpunainen. Haalistumisen voisi varmaan havaita vertaamalla uuteen vastaavaan, mutta sellaistahan ei ole ollut kellään muullakaan enää 15 vuoteen. Väriä en ole itse valinnut vaan se tuli käytetyn auton mukana sivutuotteena.
Eihän tässä kukaan ole mistään vakavista ongelmista puhunutkaan!
Kysymys on naarmujen, lian ja pölyn näkymisestä, siis auton ulkonäöstä.
Haalistunut punainen on haalistunut punainen. - Anonyymi
musta tuntuu.... kirjoitti:
Vaikka ei kolaroisikaan, niin haalistunut on haalistunut!Haalistumia voi hoitaa lankkaamalla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Haalistumia voi hoitaa lankkaamalla.
"Lankkaamalla" Niinkuin kengät ?
- hautaan/
Hautaan vientiini vain musta-auto!
- Anonyymi
Kyllä se hautaanvientiin kelpaa myös valkoinen tai hopeanharmaa auto, mutta ei sitten muut värit, siitä on kai ihan joku sääntö olemassa.
- googlestar
Kulta-Hopea ja kaikki näiden variaatiot. Ei näy lika ja pöly kovin helposti.
Mulla on hopeanharmaa helmiäinen. Väri muuttuu valon mukaan ja vivahdetta jopa sinisen ja ruskean väliltä havaittavissa.
Punainen, valkoinen ja musta väreistä vaikeimmat. - cuppe
Onko metallinpunainen yhtä kova haalistuu kuin tavallinen punanen?
Minä ostan seuraavaksi varmaankin mahdollisemman vaalean metallivärin,
en kuiteskaan valkoista...... On ollut punaista,keltaista,sinistä, joo kaikki värit on vissiin käyty läpi.
Sori, valkoista en oo omistanut ikinä.............- mulla oli
Mulla on ollu kaksi valkoista autoa - ensimmäinen ja viimeinen!
- gfw
Hopea on hyvä, ei näy paskat kovin helposti. Melko yleinen väri vaan :D mutta ainahan sitä voi piristää vaikka kivoilla teippauksilla.
Valkosta autoa en kyllä enää ikinä hommaa, aina se on ihan sontasen näköinen. - 4+2
Taitaa olla nykyinen kullan värinen eipä paljon paska näy noin 5 kertaa vuodessa käyn koneessa pesemässä.
- axzzz1111zzzz
Pelkkää itsensä pettämistä missä värissä lika näkyy, se näkyy kaikissa väreissä.
Ei kukaan kato kenenkään autoa niin piip pystyssä että se lika jotenkin
vaikuttaisi asiaan värin suhteen.
Väri mikä on ankea, harmaa (joo mullakin on mutta aina ei voi valita).
Uutta autoa en ottaisi ikinä enää harmaanta, kaikki muu väri menee
vaikka olisi mikä väri. - värisokee
Musta on vaan sellainen väri joka minulta jää kyllä kauppaan.
Peset ja ajat pari kilsaa, niin jopa on taas pöysen näköinen.
Ja ei tarvii kun tulla pari pisaraa vettä niin heti on siivottoman näköinen.....
Vaalean sininen voi olla seuraava väri tai sitten metallin punainen..........- Anonyymi
Sulla ei ole ollut mustaa autoa , kuvitelmastasi päätellen .
- Anonyymi
Metallin punainen auto ja maalipinnan voi käsitellä nano käsittelyllä jolloin auton pesussa ei tarvita enää milloinkaan liuotinpesuaineita vaan autopesuaine jossa on vahaa riittää.
Meillä on 1996 mallinen auto ja auto on metallin punainen.
Huikean kaunis auto 💕 - Anonyymi
Valkoisessa näkyy tumma lika ja tummassa vaalea lika. Tumman harmaa taitaa olla helpoin pitää siistin näköisenä.
- Anonyymi
Musta .
- Anonyymi
Ieläkään Nivala ei opi,auto perän kuitit häpykarva vööhötys
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa442043En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos311650Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly141434Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3511416Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681295- 91281
- 121078
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul7971- 20959
- 81952