Nooan arkki vielä kerran
12
145
Vastaukset
- Helluntain Lapsi
Eikös se ala mennä latvaan asti että kaikesta elävästä biomassasta lähes 100% prosenttia kellui rojulautoilla, pienihän se arkki oli mutta kuitenkin.
Rojulauttateoria on yleisesti hyväksytty fakta kreatinistisessa tieteessä.Kun vesi laski niin kaikenlaista roskaa ajelehti kallionkoloihin jne. ja siten syntyivät fossiilit.- Apo-Calypso
Niinkö draamattuusi on präntätty?
>Rojulauttateoria on yleisesti hyväksytty fakta kreatinistisessa tieteessä.
Näin makoisaa kreationismin pilkkaamista ei edes täällä usein näe. :D- Hyvää Uutta Vuotta!
>Eikös se ala mennä latvaan asti että kaikesta elävästä biomassasta lähes 100% prosenttia kellui rojulautoilla, pienihän se arkki oli mutta kuitenkin.
Rojulauttateoria on yleisesti hyväksytty fakta kreatinistisessa tieteessä.Kun vesi laski niin kaikenlaista roskaa ajelehti kallionkoloihin jne. ja siten syntyivät fossiilit. - Hehhehheh
"Rojulauttateoria on yleisesti hyväksytty fakta kreatinistisessa tieteessä.Kun vesi laski niin kaikenlaista roskaa ajelehti kallionkoloihin jne. ja siten syntyivät fossiilit."
Taisi nimimerkki H.L:llä mennä vähän pullat ja jauhot sekaisin.. - Epäjumalienkieltäjä
"Rojulauttateoria on yleisesti hyväksytty fakta kreatinistisessa tieteessä."
Kreationistinen tiede on tullut siis siihen tulokseen, että Raamattu valehtee? Mielenkiintoista. - AloysiousPendergast
Olisi rojulautoista tullut nopeasti kebabia:
http://fi.wikipedia.org/wiki/Megalodon
- spällymälöö
Eikö rojulautta ollut jb:n oivallus? Vai oliko se jopa evokkien pila jb:lle?
- * * * * *
Luulen, että se oli evokkien pila ja jb tarttui hanakasti syöttiin. Lopulta jopa jb taisi tunnustaa ettei se tainnutkaan olla mahdollista.
Raamatun mukaanhan KAIKKI paitsi arkkiin otetut eläimet hukkuivat.
(ja kuten monet muistavat, kalat tietysti selviytyivät mutta nekin uivät hädissään vuorille) * * * * * kirjoitti:
Luulen, että se oli evokkien pila ja jb tarttui hanakasti syöttiin. Lopulta jopa jb taisi tunnustaa ettei se tainnutkaan olla mahdollista.
Raamatun mukaanhan KAIKKI paitsi arkkiin otetut eläimet hukkuivat.
(ja kuten monet muistavat, kalat tietysti selviytyivät mutta nekin uivät hädissään vuorille)Eikä nyt porukka oikein tajua, että Helluntain Lapsikin tekee oikeasti pilaa kreationismista eikä ole mikään tyhmä kretu. Onhan hänellä muitakin viestejä, joista asia selviää.
- 456v65v5v
Veikatkaa kuka noin sukkelasti upottaa Arkin?
- Kallioon kolahti
Olisi se arkki tainnut tulla täyteen jo parista dinosauruksesta :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih496635Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j6682842Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831249Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.931220- 841215
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä611123- 891120
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2361089- 721002
- 232893