Nooan arkki vielä kerran
12
149
Vastaukset
- Helluntain Lapsi
Eikös se ala mennä latvaan asti että kaikesta elävästä biomassasta lähes 100% prosenttia kellui rojulautoilla, pienihän se arkki oli mutta kuitenkin.
Rojulauttateoria on yleisesti hyväksytty fakta kreatinistisessa tieteessä.Kun vesi laski niin kaikenlaista roskaa ajelehti kallionkoloihin jne. ja siten syntyivät fossiilit.- Apo-Calypso
Niinkö draamattuusi on präntätty?
>Rojulauttateoria on yleisesti hyväksytty fakta kreatinistisessa tieteessä.
Näin makoisaa kreationismin pilkkaamista ei edes täällä usein näe. :D- Hyvää Uutta Vuotta!
>Eikös se ala mennä latvaan asti että kaikesta elävästä biomassasta lähes 100% prosenttia kellui rojulautoilla, pienihän se arkki oli mutta kuitenkin.
Rojulauttateoria on yleisesti hyväksytty fakta kreatinistisessa tieteessä.Kun vesi laski niin kaikenlaista roskaa ajelehti kallionkoloihin jne. ja siten syntyivät fossiilit. - Hehhehheh
"Rojulauttateoria on yleisesti hyväksytty fakta kreatinistisessa tieteessä.Kun vesi laski niin kaikenlaista roskaa ajelehti kallionkoloihin jne. ja siten syntyivät fossiilit."
Taisi nimimerkki H.L:llä mennä vähän pullat ja jauhot sekaisin.. - Epäjumalienkieltäjä
"Rojulauttateoria on yleisesti hyväksytty fakta kreatinistisessa tieteessä."
Kreationistinen tiede on tullut siis siihen tulokseen, että Raamattu valehtee? Mielenkiintoista. - AloysiousPendergast
Olisi rojulautoista tullut nopeasti kebabia:
http://fi.wikipedia.org/wiki/Megalodon
- spällymälöö
Eikö rojulautta ollut jb:n oivallus? Vai oliko se jopa evokkien pila jb:lle?
- * * * * *
Luulen, että se oli evokkien pila ja jb tarttui hanakasti syöttiin. Lopulta jopa jb taisi tunnustaa ettei se tainnutkaan olla mahdollista.
Raamatun mukaanhan KAIKKI paitsi arkkiin otetut eläimet hukkuivat.
(ja kuten monet muistavat, kalat tietysti selviytyivät mutta nekin uivät hädissään vuorille) * * * * * kirjoitti:
Luulen, että se oli evokkien pila ja jb tarttui hanakasti syöttiin. Lopulta jopa jb taisi tunnustaa ettei se tainnutkaan olla mahdollista.
Raamatun mukaanhan KAIKKI paitsi arkkiin otetut eläimet hukkuivat.
(ja kuten monet muistavat, kalat tietysti selviytyivät mutta nekin uivät hädissään vuorille)Eikä nyt porukka oikein tajua, että Helluntain Lapsikin tekee oikeasti pilaa kreationismista eikä ole mikään tyhmä kretu. Onhan hänellä muitakin viestejä, joista asia selviää.
- 456v65v5v
Veikatkaa kuka noin sukkelasti upottaa Arkin?
- Kallioon kolahti
Olisi se arkki tainnut tulla täyteen jo parista dinosauruksesta :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1018053- 1075657
- 2795003
- 494943
- 763727
- 542940
- 642667
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222508Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292442- 422358