Kakkanen puisto

Pellolle juoksemaan

Kakkojen korjaaminen on joillekin ilmeisesti aivan ylivoimaisen vaikeaa. Puisto on kaamean näköinen nyt kun lumet taas alkoivat sulaa. Ei viitsitä enää puistoilla siellä kakan seassa.

2

123

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Saman asian huomasin tänään koirapuistossa. On se kumma vaikka lapio on oven vieressä ja "kakkalaatikko" niin ei voida korjata jätöksiä. Itse tykkään vielä paljon liikkua puistossa niin kokoajan meinaa astua kakkoihin. Huomannut myös aamulenkillä, että moni vie koiransa koirapuistoon tekemään tarpeensa kun eivät jaksa aamulenkkiä tehdä.

• aamuvirkut

Itse käyn puistossa koirani kanssa juuri aamuisin, mutta meillä tulee siinä samalla lenkkikin tehtyä kun puistoon on parin kilsan matka. Kävelemme siis 4 kilsan lenkin ja siinä välissä pääsee koira juoksentelemaan puistoon. Harvoin vaan on kavereita silloin, mutta sitten voikin ottaa omat lelut käyttöön. Juu, tiedän ettei leluja saa puistoon viedä, mutta saahan niitä silloin käyttää kun siellä ei ole muita. Mutta mutta, juuri tuo kakka-ongelma haittaa pallon heittelyä. Kakkaa on puiston reunustat täynnä. Miksei viitsitä omaa puistoa pitää siistinä? Vaikea ymmärtää ettei toisia kiinnosta viihtyvyys ja puhtaus lainkaan. Ja keväällä sitten ku koko komeus alkaa sulaa, voi yök. Silloin ei todellakaan huvita enää koiraansa sinne viedä.
      Taskulamppu mukaan että näkee pimeän aikaankin korjata kakat pois puistoa pilaamasta!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      68
      2630
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      62
      2582
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1762
    4. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1597
    5. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1520
    6. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      9
      1450
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      15
      1372
    8. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1223
    9. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      8
      1177
    10. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      25
      1096
    Aihe