miten määritellään vakava bulimia?

pau123

niin siis taustaa , oon kohta 10 v sairastanut mutta nyt se on pahempi ku koskaan. saatana oksentaa 3 krt päivässä niinku eilen esim. yleensä kerran vain mutta kuitenkin. tuntuu etten saa tätä hallintaan eikä kukaan ota tosissaan. osastoa suosittellee mutta ei kiitos. siis mielenterveys, ei bulimikko-osastoa. vittu en tiiä mitä tekis tän paskan kanssa. pelottaa vaan et kuolen. eikä sekään saa mua lopettaa.

3

467

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • eituumitää

Joop, sama tilanne..... 10 vuotta syömishäiriöitä, siitä 7 vuotta bulimiaa...... Voi vittu, mitä elämää, sanon vaan. Hoitoa takana 4 vuotta ja oon ihan samassa lähtötilanteessa kuin aloittaessani, great. Päivästä riippuen 1-6 kertaa pöntön kumartamista. JUMALAUTA, nyt hävettää itseänikin niin paljon, etten enää kehtaa myöntää kavereille, perheelle ja poikaystävelle, etten olekaan ok........................ Äiti ja isä on maksanut mun hoitoja tuhansia ja tuhansia euroja ja tässä tulos

• toivoton

joo mä oon päätyny uskomaa, ettei bulimiaan vaan saa mitään apua -.- Pitää itse rämpiä siitä eroon. Oksennan päivittäin kans joku 1-6 kertaa, jos vaan kerran, niin se on voitto. Sairastan bulimareksiaa, jos sille nyt mitään virallista nimeä edes on, en ole hoidossa, hakenut olen kyllä apua mutta joutunut pettymään, en kehtaa kertoa perheelle. Odottelen, kauan kroppa vielä kestää. Toivottavasti antaa kohta lopputilin, koska eihän tätä prkl jaksa..

• aikuinenhukassa

sama homma. jalat turvoksissa, käsiä pakottaa, tuhlannut 100000e 3ssa vuodessabulimiaan, koulu kesken. Äiti maksanut terapia, sairaus kiristää otetta mitä enemmän ajattelen paranemista. Ahdistaa olla oksentamatta, jalkoihin pakkaantuu enemmän nestettä, paino nousee, olen aliravittu, yksin, pakko-ajatuksieni kanssa. Ikää 26v. Kukaan ei ota tosissaan vaikka polilla ollut ja osastolla. Olenko kronikko jo? en varmaan saa tätä elektrolyytti-tasapainoa ikinä kuntoon.. ajattelen vaan saflaa ja ahmimista . Olen 163/54kg. Olisin kevyempi jos ei nää nesteet olisi tuhonnu mun jalat.. hampaatkin ihan mennyttä oksennan joka päivä. Paraneminen tyssösi painonnousuun jokaoi raju lääkärinkin mielest, vaikka vsnoi ettei liikkuvalla ihmisellä nouse 2400 kcal:lla-- en luota mihinkään..

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      74
      2922
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      64
      2773
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1812
    4. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      17
      1659
    5. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1647
    6. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1590
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      19
      1508
    8. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      48
      1287
    9. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1263
    10. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      9
      1249
    Aihe