Kuvien järjestyksen vaihtuminen

eerit35

Hei!
Osaisiko joku kertoa miksi valokuvat, jotka ovat oikeassa järjestyksessä niin CD:llä kuin muititikullakin, putkahtavat TV:ssä esitettyinä satunnaisessa järjestyksessä.
On kiusallista kun esittelen matkakuvia ystäville ja esim. viidestä ensimmäisestä rantakuvasta tulee näyttöön kaksi, sen jälkeen taidenäyttelykuvien joukosa on yksi rantakuva, sitten hypätään syntymäpäiväjuhliin joiden keskellä on putkahtanut kaksi rantakuvaa jne...
Kaikki kuvat on tallennettu samalla nimellä, ja kuvien järjestys on kameran antama.
En ole muuttanut, lisännyt tai poistanut tallentaessani kuvia kameralta tietsikalle ja siitä muistitikulle.

Kiitos avusta!

3

201

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Esittävä laite yleensä esittää kuvat valitussa järjestyksessä joka voi olla jopa valittavissa. Se tapahtuu yleensä kuvausaikajärjestyksessä tai kuvan nimien mukaan nousevassa tai laskevassa järjestyksessä.

Telkulla en ole kokeillut moista koskaan mutta tietokoneella kyllä. Minun ongelmani on ollut tiettyjen ohjelmien käyttäytyminen ne laittavat kuvat järjestykseen muutospäivämäärän mukaan taikka nimen mukaan mutta eivät suostu lankeamaan kuvauspäivään jolloin kuvat jotka on otettu kesällä matkan lopussa mutta joita on hieman käsitelty tulevat ensimmäiseksi.

Mahtaisiko sinulla olla sama ongelma?

• eerit35

Kiitti vastauksesta!

Saattaa olla samasta ongelmasta kyse. Täytyypä tutkia tarkemmin.

• toni.

ensinnäkin on omat muistitikut kummallekkin tv:eelle (2kpl) ...en tiedä onko apuja?, itse teen kansioita joissa on tarkasti aiheeseen sopivia kuvia, kansiot tunnistettavalla nimellä ja päivämäärällä niin eivät ainakaan paljoa sekoa tuossa
      Grundig 40" LED-TV 40 VLE 7139 BR http://www.gigantti.fi/product/tv-ja-aani/televisiot/40VLE7139BR/grundig-40-led-tv-40-vle-7139-br?scid=EXT_SEM_GOOGLE_IH_DSA_TELEVISIOT &gclid=CKOK3-Cgz7QCFWZ2cAodZ3kACA eikä acerissakaan, siitä valikosta kun tulee kansiot näkyviin niin valitsen sen kansion mitä haluan katsella ja sitten toisen kansion tarpeen mukaan

kummassakin kyllä joutuu valitsemaan alueen jos katsoo videoita tai kuvia mutta aiheeseen rajatuilla kansioilla pääsee pälkähästä aika pitkälle pois

lähetin jo yhden vastauksen mutta ei tullut näkyviin se

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      68
      2560
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      61
      2506
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1742
    4. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      21
      1522
    5. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1470
    6. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      9
      1410
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      15
      1332
    8. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1193
    9. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      8
      1137
    10. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      25
      1066
    Aihe