Tietääkö kukaan tästä Ylen Ykkösen uudenvuoden ohjelmasta. Sitä on kuulemma esitetty vuodesta 1992 alkaen, mutta miltä vuodelta ohjelman pilapuhelut ovat ja kuka ne soittaa? Soitot eivät oikein kuulosta 1992 nauhoitetuilta, koska niissä puhutaan jotenkin niin vanhanaikaisesti.
Julkunen
6
273
Vastaukset
- mikähän..
mikähän mahtaa olla ohjelman nimi?
- 2c'
Uusi vuosi.
- ppå
Soitot ovat 70-luvun alusta ja soittaja Timo Kiviniemi.
- radiomies
Minulla on joku vanha kasetti, jossa on näitä Julkusen puhelinsoittoja virastoihin. Ei mitään käsitystä mistä se on nauhoitettu. Nauhan olen saanut 90-luvun alkupuolella. Olen myös aikoinani miettinyt, että mikä ihmeen Julkunen, kun en ole missään törmännyt ennen enkä jälkeen.
- Julkunentibrosta
areena.yle.fi/1-563955
- Anonyymi
Voi sen youtubestakin kuunnella. Linkittäisin, mutta en osaa tällä puhelimella. Löytyy joka tapauksessa kun laittaa hakusanaksi Julkunen Tibrosta.
Kyllä se on semmoinen uudenvuoden perinne.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 903235
- 883033
- 681872
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä191832- 281732
- 211691
- 241687
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi331355- 481327
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91319