facebook apua

ihan tietämätön

eli miten saan fb ilmotuksiin sellaisen asetuksen että kaveripyynnöt tulisivat sähköpostiinkin viestinä siis että se ja se haluaa olla kaverisi? kiitos

7

106

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 7+15

no sieltä naamakirjan asetuksista ne löytyy, en nyt muista oliko yksityisyysasetuksista, mutta kun viitsit niistä haeskella niin kyllä se sieltä löytyy.
      Itse olen laittanut asetukset niin ettei niitä tule sähköpostiin.

• ihan tietämätön

no juu siis en kysyisi jos en jo olisi etsinyt ja etsinyt mutta kun ei vaan osu silmiini. Ennen ne oli selvät mutta nykyään on vähän muuttuneet taas, ainakin minusta

• 7+15
        ihan tietämätön kirjoitti:

no juu siis en kysyisi jos en jo olisi etsinyt ja etsinyt mutta kun ei vaan osu silmiini. Ennen ne oli selvät mutta nykyään on vähän muuttuneet taas, ainakin minusta

No auttaskohan sit tää:
        Käyttätilin asetukset, sieltä etsit Ilmoitukset ja klikkaat sitä ja pitäisi löytyä Sähköposti, sitä klikkaamalla sitten löytyy lista eri jutuista joista valitset mitä ilmoituksia haluat sähköpostiisi klikkaamalla: ota käyttöön.
        Näin ainakin mulla.

• ihan tietämätön
        7+15 kirjoitti:

No auttaskohan sit tää:
        Käyttätilin asetukset, sieltä etsit Ilmoitukset ja klikkaat sitä ja pitäisi löytyä Sähköposti, sitä klikkaamalla sitten löytyy lista eri jutuista joista valitset mitä ilmoituksia haluat sähköpostiisi klikkaamalla: ota käyttöön.
        Näin ainakin mulla.

juu sieltä koitettu mutta minulla on sielä vaan että: kaikki paitsi ne jotka lopetan ja sitten tärkeät ja turvallisuus asetukset. Kai se on sitten toi kaikki otettava, kun ei tärkeillä tule mikä on nyt ollut, kiitos 7 15 sinulle

• 7+15

juu sieltä koitettu mutta minulla on sielä vaan että: kaikki paitsi ne jotka lopetan ja sitten tärkeät ja turvallisuus asetukset. Kai se on sitten toi kaikki otettava, kun ei tärkeillä tule mikä on nyt ollut, kiitos 7 15 sinulle

Hei kopsasin tähän vielä selvennykseksi mitä mulla siitä löytyy ja tuossa on siis vain osa noista käyttöön otettavista, se lista on aika pitkä ja siitä siis voit valita erikseen kaikki ne joista haluat sen ilmoituksen sähköpostiisi klikkaamalla tuota kohtaa jossa lukee: Ota käyttöön

Tuo lista siis on noiden mainitsemiesi juttujen alla ja siinä lukee näin:

Olet lopettanut seuraavien sähköposti-ilmoitusten tilaamisen:
        viesteistä Ota käyttöön
        julkaisuista aikajanallasi Ota käyttöön
        tökkäyksistä Ota käyttöön
        ..........

• ihan tietämätön
        7+15 kirjoitti:

Hei kopsasin tähän vielä selvennykseksi mitä mulla siitä löytyy ja tuossa on siis vain osa noista käyttöön otettavista, se lista on aika pitkä ja siitä siis voit valita erikseen kaikki ne joista haluat sen ilmoituksen sähköpostiisi klikkaamalla tuota kohtaa jossa lukee: Ota käyttöön

Tuo lista siis on noiden mainitsemiesi juttujen alla ja siinä lukee näin:

Olet lopettanut seuraavien sähköposti-ilmoitusten tilaamisen:
        viesteistä Ota käyttöön
        julkaisuista aikajanallasi Ota käyttöön
        tökkäyksistä Ota käyttöön
        ..........

hei kiitos vielä juu minulla on sielä alla ainoastaan tökkäykset ota käyttöön:D että ei kai sit voi mitään

• 7+15

hei kiitos vielä juu minulla on sielä alla ainoastaan tökkäykset ota käyttöön:D että ei kai sit voi mitään

No ompa outoo, mulla noiden alapuolella lukee sinisellä: näytä kaikki 59 ja siitä klikkaamalla aukee koko lista :D

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      74
      2922
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      64
      2773
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1812
    4. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      17
      1659
    5. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1647
    6. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1590
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      19
      1508
    8. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      48
      1287
    9. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1263
    10. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      9
      1249
    Aihe