Mä olisin valmis auttamaan jompaakumpaa tulemaan vähän vahvemmaksi ja tukemaan siinä. Helppoa se ei tulisi olemaan kenellekään mut elämä ei sellaista pitäiskään olla.
Molemmat sitä kaipaisi ja tarvitsisi. Kumman elämään mun pitäis osallistua? Molempiin en voi.
MiaP / SusanL, mun tieni
9
155
Vastaukset
- Mun mielipide
Ehkä sen kumpaan saat ensin yhteyttä!
- JuhaR68
Voi jee. Mee pois "jakelemasta ideoitasi" kun et 1.5-23 vuoden asioista tiedä mitään... Et todellakaan tiedä yhtään mitään kuinka monimutkaiset asiat voivat olla ja missä ympyröissä eri ihmiset liikkuvat, ja kenelle voin lähettää suoria viestejä/soittaa ja kenelle en, ja kuka vastaa niihin vain täällä.
- YLÖÖÖÖs
uuuuuuuuuuuuuup
- Uuiuppp
Uuuuuppp
- Ylööös
Uuuup
Niin. Kaivataanko tässä nyt sitten
sitä kuuluisaa Miaa, joka asui Porissa???
Minä en ole ikinä asunut Porissa!!!
En ole asunut edes Länsi-Suomessa.
enkä tuntenut ketään Juha R:ää vm. 1968,
joka asuu kai Turussa - tai Porissa.
Tarkoittamani mies oli Timo vm. 68,
Helsingin Vuosaaresta.Timon, syntynyt 1968
entinen alivuokralainen
ja tyttöystävä
oli Susanna Ju…
ei Susan L.
Minä en ole koskaan edes
tapaillut Timo vm. 68!Nimimerkkini kertoo
minusta kaiken,
mikä tuntuu olevan oleellista
tällä palstalla:
- Olen M-nainen.
- Etunimeni ei ole Mia.
- En ole koskaan ap. eli en tee koskaan keskusteluketjun avauksia
tälle palstalle.
T: ei-ap.-ei-Mia- Anonyymi
Nosto ylös
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
4 kuoli kolarissa
Kenen vastuulla tienhoito? Sohjoa ja vettä tie täynnä. Oliko säästetty tienhoidossa? Järkyttävä onnettomuus.26510622Suomea odottaa karu kohtalo
Mitäs menitte uhkailemaan ja leikkimään kovaa. Ei mitään mahdollisuuksia Venäjää vastaan.4032890- 871661
Nainen, moraali on koetuksella sun kanssa
Koen nyt olevani rappiolla ja kyllä, omaa syytäni ja itsekontrollin puutetta, mutta olethan kyllä puoleensavetävä, ettei921658- 791477
- 641409
Bachelor-Joonas tapasi Monican isän - "Appiukko" antoi koulutusta vävypojalle - Katso kuvat tästä!
Joonas ja Monica ovat pitäneet yhtä Bachelor Suomi -kuvausten jälkeen. Tämä todistaa, että tosi-tv:ssä voi syntyä rakkau81369Gallup: Mitä mieltä olet uudesta Putous-kaudesta: hyvä, keskinkertainen, huono?
Putous on saanut kuraa niskaan mm. kaksimielisistä jutuista. Ohjelma on lasten suosikki ja lapset toistelevat hokemia ti581353Tosiaankin, jos julkaisette täällä henkilötietoja
Minkäänlaisia, se on poliisiasia. VPN, proxy- tai julkinen yhteys ei salaa mitään. Poliisi pystyy jäljittämään ja saamaa981260- 361186