Se ihastuminen alkoi? Mikä vuosi?
Kerro mistä alkaen
67
1254
Vastaukset
- Anonyymi
2024 kesä
- Anonyymi
2024 kesä
- Anonyymi
Viime vuonna.
- Anonyymi
En kerro
- Anonyymi
2022😉
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
2022😉
Ei vielä 2021?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei vielä 2021?
Ai silloin jo.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei vielä 2021?
2021 ihastuin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
2021 ihastuin
Ja milloin rakastuit?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
2021 ihastuin
Siitä asti seurannut?
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Minäkin viimeksi silloin.
ja sä ihastutkaikkiin vähän väliä...
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Minäkin viimeksi silloin.
yllätys!
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
2022😉
Sama.
- Anonyymi
Viime vuonna.
- Anonyymi
1998
- Anonyymi
1. ihastus 12/23 - 9-10/24
2. ihastus 10-11/24 -
Olen ihastunut elämässäni aikaisemmin vain muutaman kerran.- Anonyymi
Haluatko mitenkään kertoa enempää tuosta
1. Tapauksesta ? 😔 😥 - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Haluatko mitenkään kertoa enempää tuosta
1. Tapauksesta ? 😔 😥Ei taida olla tarpeen. Hän tietää tunteistani. Oli aikamoinen työ henkisesti päästä irti voimakkaasta tunnekokemuksesta. En enää ruoki tunteita enkä tee mitään minkä voi tulkita flirtiksi. Itseinho ja itsesyytökset olivat myös tehokas keino.
Luulin, etten koskaan enää voisi ihastua ja juuri sellaisella hetkellä niin kävi.
- Anonyymi
Monta vuotta sitten
- Anonyymi
En oo tainnut olla ihastunut vuosiin...
Ja ehkä en oo oikeesti kaivannutkaan ketään.
Mulla oli vaan ongelma jonka halusin ratkaista paremmalla tavalla pitkään.
Ehkä se oli sit niin.
En tiedä miks hän olis täällä tai miks vittuilisi pitkin someja ja erilaisia tietokone tai kännykkäpelejä.
Mut ei sillä oo väliä. Vaikka se oli ja voi jatkuakin henkisenä väkivaltana minua kohtaan. Olen ollut hänelle liian helppo uhri. Hän vain satuttaa yhä uudestaan, kerta toisensa jälkeen.
Minun ymmärrys ei riitä sellaisen ihmisen julmuudelle. Ja minä alensin itseni niin alas kuin pystyin hänen takiaan.
Hän särki minut.
Hänen huonoutensa todisti jo kauan sitten. Ongelma syntyi siitä etten voinut uskoa sitä hänen huonouttaan.
Sellanen systemaattinen vittuilu on toksisuutta parhaimmillaan, vaikka en tosta sanasta tykkääkään, se sopii hänen ylleen paremmin kuin minulle.
En halua kuvitella minkälaista olisi ollakaan hänen elämässään. En mä halua osaksi sellasen ihmisen elämää joka tekee tuollaista toisille.
En usko että kukaan haluaisi olla sellaisen elämässä. - Anonyymi
Tänä vuonna tulee viisi vuotta.
- Anonyymi
Niin tulee. 2020.
- AnonyymiUUSI
Missä tapasit hänet ekan kerran?
- Anonyymi
Tammikuussa 2023, eikä loppua näy. Oltiin etäisiä kollegoja monia vuosia, mutta alettiin tutustumaan kunnolla vasta paljon myöhemmin.
- Anonyymi
2008.
- Anonyymi
❤️🩷🧡
- Anonyymi
Sama täällä!
- Anonyymi
Pari vuotta. Ehkä 2023?
- Anonyymi
2021
- Anonyymi
2018 🤔
- AnonyymiUUSI
Sama vika täällä. 😍
- AnonyymiUUSI
Niin minäkin, oli upea nainen. M Tre
- Anonyymi
Rakkautta se osaltani... V.2017
- AnonyymiUUSI
Niin minullakin ja jäi jotain tekemättäkin, tulisipa nainen joskus vastaan ja lähettäisi vaikka textiviestin ja treffiehdotuksen
- Anonyymi
Kuka oletkaan, kiitos sopimuksesta, muuten oltaisiin todella pulassa ja paskassa tilanteessa :)
Ja ymmärrän että lapsia syntyy koko ajan vähemmän, enpä tiedä itsekään, ainakaan nyt en tekisi joutuisi taas antaamaan niille kaikkea. - Anonyymi
eikä siis puhuta että antaa lapsille, vaan siinä ympärille.
21 ihastuin viimeksi. Ei sitä usein tapahdu.
- Anonyymi
ja tiedän kenet pitää kaukana jatkossa.
- AnonyymiUUSI
Varatut kantsii pitää kaukana ja naapurit,jos ei uskalla kysyä!
- Anonyymi
Äsken. Olin kyllä sen verran kännissä että en enää muista keneen.
- Anonyymi
Eipä sillä ole niin merkitystä, koska ei tässä elämässä tunnu juuri millään olevan mitään merkitystä. En aio ihastua tässä elämässä enää kehenkään. Miksi kiusaisin itesäni ja tuottaisin tieten tahtoen tuskaa itselleni, kun tiedän lopputuloksen. Kerta toisensa jälkeen. On parempi vain rehellisesti tunnustaa tämän vittumaisen elämän realiteetit ja antaa em. asioiden suhteen periksi.
- Anonyymi
heti eli 2017 ;)
- Anonyymi
Se ei ole sidottuna vuosiin vaan todellisuuden rikkoumiin, energioihin, yhtymiin, irti laskemisiin, hengityksiin, taukoihin...Se, elää, vaikkei olisi kuin taukoja rytmien välissä.
Elämä, on monimutkaisen yksinkertainen käsite, joka todentaa itsensä, sekä olemassa olollaaan, ja olemattomudellaan, samanaikaisesti.
Olit, olet, tulet olemaan.
Agitaatio kamppailua, matkan tekemistä perille päästäkseen, jotta voisi päästä perille uudelleen...Älä väitä matkaa tärkeämmäksi, kuin perille pääsemistä, koska, jotta voisi päästä uudelleen perille, on lähdettävä uudelleen matkalle ja uudelleen, jotta udelleen perille. Sitä on elämä, hengitystä rytmien välissä, lukemattomilla ilmentymillä.
Sinulla, meillä, teillä ja heillä on väliä...Emmehän kuitenkaan unohda sitä, sillä yhtäkään tai mitään, voi korvata ikinä.
Pysyminen rehellisenä, on kunnioittamista, heitti elämä eteen mitä tahansa.
Vaikka toki häpeästäkin saa halutessaan nauttia.
Määrittäminen on aina, aina, vain yksilön hallussa, jotta se pysyisi aitona. - Anonyymi
Kaivelin vanhoja meilejä niin 2017 näyttäisi olleen vuosi.
Ei väliä enää. Häntä ei enää ole ja minäkin nykyään vain puoliksi - Anonyymi
Siinä 2018 ja 2019 kieppeillä
- Anonyymi
2016
- AnonyymiUUSI
Niin minäkin miehenä olin hullaantuneena yhteen varattuun, samoin kuin nainenkin. Tre
- Anonyymi
Siellä se oli alusta asti sydämen pohjassa, vaikka en sitä heti hoksannutkaan.
- Anonyymi
alusta asti?
- Anonyymi
2024 Heinä/elokuu, heti ensi kohtaamisesta
- Anonyymi
Hei.....ihastuin milleniumin aikoihin ja tavattiinkin muutaman kerran.Olisin ollut valmis menemään eteenpäin kanssasi. Aina näihin päiviin asti olet ollut mielessäni.Oli sinun päätös lopettaa se silloin,ja toisaalta ymmärrän kyllä. Minuun jäi kuitenkin lähtemätön vaikutus sinusta ja ajatustemme samankaltaisuudesta.
Aina ei voi ymmärtää miksi jotkin asiat vaan tapahtuu.
I muistaa K aina lämmöllä vuosienkin päästä - Anonyymi
Kesällä 2020
- Anonyymi
Silloin aloit pettää kumppaniasi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä sinua vaivaa? Pidät tätä jonain henkilökohtaisena palstanasi ja kuvittelet kaikkien olevan sinun sairaan kolmiodraamasi osanottajia?? Sairas ihminen, hanki psykiatrista apua!
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Miksi ? Ja kuinka saatoit ? Vieläkö olet kumppanisi kanssa ?Millä tavoin petit ? Ja missä ? Petätkö edelleen ?
- Anonyymi
Heinäkuu 2024. 🫠
- Anonyymi
Kuka silloin tuli kuvioihin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuka silloin tuli kuvioihin
Se mies kuka palaa ja rakastaa! Minä❤️🔥😎
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Se mies kuka palaa ja rakastaa! Minä❤️🔥😎
Ootko paljonkin nuorempi häntä naista ,,sivusta
- AnonyymiUUSI
Oli vuosi 1957
- AnonyymiUUSI
Jo silloin??
- AnonyymiUUSI
Postilaatikko vuosi.
- AnonyymiUUSI
2014.... En tunnista tai osaa määritellä aikaikkunaa ihastumisen tunteille. Olin vaan niin herkillä silloin kaiken sen vuoksi mitä elämässäni oli ollut.
- AnonyymiUUSI
Oletko nyt ihan varma siitä, että haluat tietää?
- AnonyymiUUSI
Sano vaan.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Sano vaan.
Se alkoi 2009. Jotain hyvin epätodennäköistä. En ymmärrä itsekään sitä, että jatkuu edelleen kuin teini-ihastus. Joka kerta kun näen hänet ja ollaan yhdessä tuntuu ensimmäiseltä. En tiedä. En ymmärrä. Se vaan menee aina niin.. Enkä valita asiasta... :)
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
4 kuoli kolarissa
Kenen vastuulla tienhoito? Sohjoa ja vettä tie täynnä. Oliko säästetty tienhoidossa? Järkyttävä onnettomuus.1596457Suomea odottaa karu kohtalo
Mitäs menitte uhkailemaan ja leikkimään kovaa. Ei mitään mahdollisuuksia Venäjää vastaan.2641713- 671254
Nainen, moraali on koetuksella sun kanssa
Koen nyt olevani rappiolla ja kyllä, omaa syytäni ja itsekontrollin puutetta, mutta olethan kyllä puoleensavetävä, ettei641127- 661125
- 521072
Bachelor-Joonas tapasi Monican isän - "Appiukko" antoi koulutusta vävypojalle - Katso kuvat tästä!
Joonas ja Monica ovat pitäneet yhtä Bachelor Suomi -kuvausten jälkeen. Tämä todistaa, että tosi-tv:ssä voi syntyä rakkau51058Tosiaankin, jos julkaisette täällä henkilötietoja
Minkäänlaisia, se on poliisiasia. VPN, proxy- tai julkinen yhteys ei salaa mitään. Poliisi pystyy jäljittämään ja saamaa901057Gallup: Mitä mieltä olet uudesta Putous-kaudesta: hyvä, keskinkertainen, huono?
Putous on saanut kuraa niskaan mm. kaksimielisistä jutuista. Ohjelma on lasten suosikki ja lapset toistelevat hokemia ti491030- 36996