Ajattelin, että tälle palstalle kuuluu. En ole akvaarioharrastaja, mutta tilasin postimyynnistä triopsin munia. Vasta kun olin tilannut aloin ajatella, että nekin ovat oikeita eläviä olentoja, ja tarvitsevat jotain tarvikkeita. En tahtoisi mitään "isoa" akvaariota, ajattelin niille jotain kohtuullisen kokoista muovi- tai lasiastiaa. Toisaalta mitään "pulputtimia" en haluaisi (pienikin ääni häiritsee untani, enkä voi laittaa niitä keittiöön, huone on niin kylmä). Kuulemma riittävän laakeassa vesiastiassa vesi hapettuisi paremmin.
Ja sitten aloin miettiä, että taloyhtiö on suorittanut turkiskuoriaisimyrkytyksen 3 ½ kk sitten. Saavatko triopsit ilmasta myrkkyä, eli pitäisikö niiden kasvatus jättää myöhemmälle, vaikka ensi kesään? Yksittäiset banaanikärpäset pysyvät jo elossa, mutta triopsien herkkyydestä en tiedä.
Mitä olette syöttäneet aikuisille triopseille?
Tilasin triopsin munia...
Sopivat olosuhteet?
0
79
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista997823- 1075607
- 2754861
- 494823
- 753584
- 502838
- 622564
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222458Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292402- 412284