Hei!
Olen etsinyt facebookista Pertti Neumann : ia, mutta sieltä ei tule kun sellainen sivu joka on joku wikipedia tyylinen ja toinen jossa on enkkua ja siinä lukee tai seinällä lukee et se on toinen dingo joka tulee ruottista en usko et kumpikaan vaihto ehto on oikea voisitteko auttaa minua löytämään oikean Nipan? Onko sivu josta voi tykätä vai ihan minkä voi lisätä kamuksi? Miten löydän Nipan? Antakaan ohjeet että löydän sen ihan yksityis kohtia myöten tai yksityiskohtia myöten siitä lähtien että olen kirjautunut sisään. Auttakaa löytämään Nipa facebookista!
Dingo
Auttakaa!!!
1
173
Vastaukset
Pertti Neumann oli ainakin aiemmin Facebookissa. Sanoi jossain haastattelussa että hänen profiili on aina tukossa, joten ehkä poistuu sieltä. Viimeksi kun näin hänet siellä oli kaverilistalla jo lähes maksimimäärä ihmisiä eli 5000.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 682630
- 622582
- 681762
- 241597
- 201510
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91450- 151372
- 381223
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81177- 251096