S24

Jälleen pettynyt

Jälleen täys susi uudistus treffeissä!!!

7

178

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kyllä ihan hirveä tuo uusi sivusto...ei mitään järkeä selkeästä ja hyvästä vanhasta muutta tuollaiseen rahastussivustoon, taitaa käyttäjämäärät tippua nyt...

• HÖ.

Ei niin mitään järkeä tuossa uudistuksessa. On hankala ja epäselvä,otan profiilini pois, olkoon minun puolesta tuo sivu.

• ällöttävää

sitä vaan ihmettelen, että miten ihminen, joka itse täyttää palstaa viesteillä ja joka on käyttänyt tätä kommunikointikanavana pienen ihmiselämän verran, kehtaa sabotoida toisten kirjoittajien viestiketjuja miinustamisilla ja tylytyksillä. Ei tää palsta ole tarkoitettu ainoastaan sun tarpeisiin

• tryhwrth

VAin näin ilmaisen osanottoni :-((

• sumo

Uudistuneet treffisivut ovat hankalat käyttää ja ajavat käyttäjiään maksulliseen palveluun. Miksi hakutoiminnon jälkeen (kun profiili on avattu) pitää tehdä uusi haku jotta pääsee takaisin hakulistaan?
      Muutenkin uudistus on suuri huononnus palveluun.
      vili

• 2013

Yhden parannuksen huomasin > valokuvat ovat selvemmät ja isommat nykyisin, mutta ei se korvaa muita huononnuksia. Viimeeksi kirjautuneita näytetään vähemmän ja nekin on uusien profien luojia. Uudet profiilit pois viimeeksi kirjautuneista. Vanhat tekijät ei pääse enää esille. Enää et voi bongata sattumalta ketään mukavalta vaikuttavaa henkilöä. Vanhassa systeemissä oli jatkuvasti uusia "mahdollisuuksia". Uudistuksen jälkeen olen ollut ahkerasti treffeillä ja sinä aikana ainenkin minun koneella on näkynyt vain muutama "vanha" treffailija > kun uudet profiilit valtaa tilan. Nimimerkki haun poistaminen oli ihan PERSEESTÄ.
      OMAT KOMMENTIT "osasto" takaisin...
      Olin ollut aiemmin ns. vapaamatkustaja treffeillä, mutta nyt otin kuukauden maksullisen jutskan, kun arvelin sen tuovan uusia mahdollisuuksia. Jos tälläisena nää sivut pysyy niin plussan jatkaminen todennäköisesti loppuu. Toivottavasti sivuston pitäjät ymmärtää kuunnella asiakkaitaankin, eikä ole yksipuolista "sanelua" kuten nyt vaikuttaisi olevan.

• Mooses Pessi

Treffi sivuthan on uudistettu vain rahastuksen ehdoilla. Vain "jaloillaan äänestämällä" on mahdollisuus saada muutosta. Me Suomalaiset vaan ollaan niin nynnyjä, ettei ruveta helpolla sellaiseen. Maanviljelijät on poikkeus tuosta määritelmästä. En kuulu tuohon joukkoon, mutta ihailen heidän rauhanomaista mielenosoitustaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sun ja kaivattusi

ikäero? Kumpi vanhempi, m vai n?
      Ikävä
      104
      1881
    2. Kesän odotuksia hyrynsalmella

Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla
      Hyrynsalmi
      15
      1641
    3. Tämän hetken

Terveiset kaivatullesi ⬇️
      Ikävä
      144
      1639
    4. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      103
      1599
    5. Katsotko mieluiten

Kaivatussasi mitä?
      Ikävä
      85
      1567
    6. Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla

Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e
      Pirkanmaa
      56
      1558
    7. Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan

Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n
      Maailman menoa
      285
      1327
    8. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
      Ikävä
      119
      1279
    9. Voi Rakas siellä

Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o
      Tunteet
      24
      1150
    10. Vieläkö sä toivot

Meidän välille jotain?
      Ikävä
      69
      1101
    Aihe