Hei!
Onko kellään suositella suomalais omisteista yritystä ulkomailta, johon voisi hakea työharjoitteluun? Mielellään joku toimistotyö? Kiitos avusta!! :)
Työharjoittelupaikka ulkomailta
3
309
Vastaukset
- studentÄiti
Joo, muakin kiinnostaa mutta opetustöitä...Olen perheellinen eli lähtisin lasten kanssa
- juhhhh
Espanjan Fugessa paljon suomalaisia yrityksiä (suomalainen koulu myös), jos maa natsaa niin aina voi kokeilla.
- Saaremaalta
Saaremaan työpaikosta on täällä:
http://www.soov.ee/saaremaa/vabad_tookohad?ca=12&w=1&cg=9020&st=s&st=u&st=b&st=k&st=h
Saaremaasta saa tietoa suomeksi: www.saaremaa.ee ja sen paikallislehden nettisivuilta: www.saartehaal.ee
En usko, että siellä tulisit huijatuksi. Siellä ihmiset ovat hyvin vieraanvaraisia ja avuliaita. Auttavat kaikessa.
Se on itse asiassa todella upea saari ja viime kesällä siellä oli suomalaisia tyttöjä kesätöissä harjoittelijoina hotelleissa sekä autokorjaamon töissä englantilaisia vaihtareita.
Saaremaalla on erittäin upeat hiekka uimarannat sekä ilmasto on huomattavasti lämpimämpi kuin Suomessa tai Tallinnassa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 732805
- 632694
- 681792
- 241637
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä151568- 201560
- 151412
- 481267
- 381243
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91229