Maxi cosi Pebble cerise väärinen turvakaukalo, ostettu 2012 ja otettu käyttöön keväällä. Käytössä ollut yhdellä lapsella noin 9kk. Ei kolaroitu. Voidaan kiinnittää joko isofix telakkaan tai suoraan auton turvavöihin.
Quinny zapp Xtra rattaat ostettu keväällä 2011, musta ratasosa. Sekä adapterit joilla turvakaukalon saa suoraan rattaisiin kiinni.
Nämä ovat Salossa, kuljetus onnistuu Tammisaareen ja Karjaalle. Tänne saa toki tulla katsomaan settiä ennen ostopäätöstä. Sähköpostitse saa lisäkuvia ja mieltä askarruttaviin kysymyksiinkin vastaan mielelläni.
En jostain syystä saa tähän ladattua yhtään kuvaa. :/
Hinta: 310
Yhteystiedot: Cassu_nr1@hotmail.com
O: Maxi cosi Pebble turvakaukalo, Quinny zapp Xtra rattaat + adapte
travelsystem
2
270
Vastaukset
- äipppäly
hei, laittaisitko kuvia sallipalli(at)hotmail.com
- myyjä
Anteeksi, nämä on jo mennyt, enkä saa tätä ilmoitusta poistettua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih577340Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7393604Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.3721988Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1651826- 861479
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841401- 911300
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631257Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2621251- 811164