Samat noin alle kymmenen henkilöä vääntävät samoista aiheista yötä päivää vuodesta toiseen.
Mitä järkeä tälläisessä palstassa on
10
92
Vastaukset
Väännä vaihteeksi - ja kaikkien iloiseksi yllätykseksi - jotain poikkeavaa, mielenkiintoista ja älykästä !
Ole hyvä - foorumi on sinun!- kerro yksi syy
Miksi hukata aikaansa.
kerro yksi syy kirjoitti:
Miksi hukata aikaansa.
Hukkaat kuitenkin aikaasi lukemalla näitä samoja aiheita yötä päivää vuodesta toiseen, niin eikö siinä samalla voisi yrittää parantaa palstan tasoa kirjoittamalla jotain omintakeista.
Voisit tietysti myhäillä tyytyväisenä, kun löytyy edes yksi viisas joka osaa kirjoittaa täyttä asiaa mukaansa tempaavasti. Varmaan jaksaisit valittamatta lukea viestejäsi, huomaisit kuinka foorumin taso nousee. Keksi itse lisää, uskon että sinun lahjoilla varmasti kykenet siihen:)
- suotakoon heille
Trollit rakastaa tätä palstaa.
Ja tyhjäntoimittajat. Eiköhän lopeteta tämä tähän. Syödään turhaa palstatilaa niiltä joilla on jotain muuta sanottavaa, kuin ainainen valittaminen - varsinkin kun valittajilla ei ole mitään sanottavaa.
So long and thanks for all the fish!- tokipa toki
No pitäähän sulki tietty harrastus joku olla
- Larin Paraski
Tää on paras.
- EL: ak:IM
järki puuttuu
Kenen älykkyydestä se kertoo, että seuraat palstaa, jota pidät idioottimaisena? En mä tajua. Olen vähän yksinkertainen. - Kilipukkivuohi
Onhan tämä palsta hyvä tapa roiskaista ennen muita rientoja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih577320Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7393594Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.3711978Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1651816- 861459
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841401- 911290
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631257Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2621251- 811164