Bändin ensimmäinen levy Heureka oli jonkin sortin kulttimaineessa aikoinaan, nythän bändin Jari Levy majailee Exitissä ja hyvin soitto kulkee edelleen! Mulla on hakusessa tämän ensin mainitun orkesterin mainio levy, tiedättekö kukaan meinataanko siitä tehdä uusia painoksia tai mistä sitä saisi, paitsi kirjastoista? Minulla ei ole kasettisoitinta. :(
Heureka!
4
480
Vastaukset
- JJussi
siistiä että joku toinenkin diggaa kyseisestä levystä itse mä en ole tuohon livenä ikinä tutustunut 80-luvulla mutta sen jälkeen levyn jarin musa on alkanutkin soimaan jos toinenkin kerta. minä voin sen verran paljastaa että olen itsekin tiedustellut uusintaa tuolle levylle - huonoin tuloksin tosin, ellen nyt aivan väärässä ole niin jossakin tiedustelussa sain selville että digitaaliinen julkaisu olisi mahdollista Warner music levy-yhtiöllä aikataulusta tosin en tiedä. Jos sinä omistat levysoittminen niin omani ylimääräisenä voin sulle antaa - LP:nä siis, ite oon laittanut jo arkistoon ko. levyn joten LP:istä enään ole pakkoa. mailiosoitetta tänne päin niin sinä saat levyn sitte : )
- Vanhin
Onko levy jo mennyt , mistähän löytäisin oman.
- jjuhana
hei! nyt tuli minun huomattua että olit tiedustellut tuota heureka-levyä. miten on haluatko sinä heurekan lp:nä vai cd:nä sillä nythän on tuo ihme tässä parin viime vuoden aikana tapahtunut että cd-painos on valmistunut vihdoin 2 lisäbiisiä on siinä mukana prisman levymerkin toimittamana eli ainakin aikamedian kaupasta sitä nyt saa. voitko sinä laittaa vaikka sähköpostiosoitteesi tähän jos olet kiinnostunut ostamaan lp:n minulta - siis jos haluat sen lp:nä.
- Rakkauden kulkuri
Heurekan ensimmäinen levy löytyy kokonaisuudessaan Spotifysta! On niin loistava bändi ja aivan mahtavaa kuulla jälleen biisejä monen vuoden jälkeen :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j422234- 251813
Katu täyttyy askelista...
Hyvää sunnuntaita ja hyvää jatkoa jos näin...Vettä sataa, mutta hyvä vaan, ainakin kasveille.271445- 1091274
Näin susta unta
Teit siinä temppuja ja kurkit huomaanko. Niinkuin sun tarttis sitä epäillä. Öitä tuimalle!151259- 181035
Tiedätkö nainen sen tunteen
Kun toinen tulee jossain vastaan. Naama leviää hymyyn kuin hangonkeksi. Mulla on susta semmonen,tunne.71954Kauniit ihmiset ei ole sinkkuja, se on karu fakta
Ihmisessä on lähes poikkeuksetta aina jotain vikaa jos hän pysyy sinkkuna pitkään. Sori kun sanon tän näin suoraan, mut107874Kristinusko - epätoivoinen yritys pelastaa ihmiset jumalalta
Ei ole mitään sellaista, mitä pitää "pelastua". Lukuun ottamatta tietysti ”jumalan” (sen ei jumalan, joka väittää oleva333853Mikset päästä irti ja hae apua
Mt ongelmiisi. En vaan voi ikinä enää luottaa sinuun, pelkään sinua ja toivon löytäväni jonkun muun. Rahaa sulla on saad74846