Olen lukenut että kyseisessä piirretyssä kertojana ollut Timo Toikka kuoli vuonna 2002 vain 43-vuotiaana. Mikähän hänen kohtalokseen koitui?
1000 ja 1 Yön Tarinoita: Sinbad Merenkulkija Kertoja Timo Toikka
5
2063
Vastaukset
- samalta kylältä
Jos oikein muistan tapauksen,niin hän joutui ensin autokolariin. Loukkaantui jokseenkin pahoin, että joutui jättämään näyttelijän uransa vain puherooleihin.
Ei ilmeisesti kestänyt tätä elämän tilannetta, vaan päätti itse toisin.
Jos kirjoitin väärää tietoa, niin oikaiskaa.
Kaverin muistan nuoruuteni ajoilta todella hyvin, mutta tämä loppuvaihe on vain muistin varassa.- väke
Milloin tämä kolari sitten tapahtui?
- Anonyymi
Mistähän löytyisi Timo Toikan kuvaa? Ja mihin mahtaa olla haudattu? Ei paljon ole tietoa, saati kuvaa Googlen kautta. Hän oli hyvä näyttelijä esim elokuvassa Aikalisä!
- Anonyymi
Auto-onnettomuus katkaisi näyttämöuran.
- Anonyymi
Onkos tuo Markku toikan veli? Näyttäis molemmat syntyneen Somerolla, Markku 4 vuotta aikaisemmin?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 953313
- 883063
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä201883- 681882
- 321809
- 211721
- 241687
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi341409Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91329- 481327