Hei, haluaisin vain kysyä, tietääkö kukaan miksi Lumia 610 kännykän kamera ei toimi. Ostin puhelimen jonkin aikaa sitten ja kamera toimi erinomaisesti. Sitten en tiedä mitä puhelimelle tapahtui mutta kamera ei toimi. Jos koitan painaa kamera painiketta tai mennä jotain muuta kautta kameraan se vain käy siinä pienen hetken ja palaa takaisin aloitusnäyttöön. Olen käyttäny akkua ja kaikkea pois ja säätänyt asetuksia mutta ei toimi siltikään. En haluaisi lähettää uutta puhelintani heti huoltoon kun sen vasta sain. Onko kellään neuvoja tai kokemuksia pienikin vihje olisi varmasti avuksi. Kiiitoos! :)
Miksi Nokia Lumia 610- puhelimen kamera ei toimi?
pohojanmaalainen
3
566
Vastaukset
- pirkammaalainen
Paskan möivät. Mulla sama ongelma. Eikä todellakaan huvita lähteä tunniks jonottamaan takuuhuoltoon. Ens kerralla ostan vaikka Samsungin tms. Tätä romua ei kauaa viitti kattella.
- aino7
Lumia-puhelimissa pitää olla muistikortti, jotta kamera toimii. Muistikortin laittamisen jälkeen puhelin pitää käynnistää uudelleen, että se tunnistaa muistikortin. Sitten toimii kamera.
- ParasAino
Itelläni on samsungin kaa ongelma. Kun meen kameraan se näyttää että kamera epäonnistui ja heittää takas valikkoon. Puhelin ollu kohta vuoden ilman ongelmia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e902607- 1041921
- 1451691
- 1171684
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla161659- 851587
Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä281534Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2851397- 1191299
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241180