Pari vuotta vanha tulostin. Alkaa tulostaa haalean punertavia kuvia. Viimeksi sama vika selvisi sillä, kun otin punaisen väripatruunaan ja napautin sitä kämmeneen,
että muste tuli esille. Olen kyllä huoltotoimenpiteet tehnyt ( siis printterin omat).
Canon MG 6150
J.K.
1
155
Vastaukset
- vili8
Kyllä se on kuule ollut jo uutena samanlainen. mulla on sama harmi. Voisin lahjoittaa sen Canonille huippu huonoin arvosanoin. Ja kovinkaa paljoa ei tulosta kun pyytää taas uutta kasettia, joka on muka loppumassa. höh.
kai se on viskattava ongelma jätteisiin ja ajattelin samsungin laseria. Samsungit ovat toimineet moitteettomasti virmassa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 773095
- 862989
- 681852
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä191792- 271691
- 241677
- 211661
- 481317
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi321316Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91299