Ohjaako etiketin mukaan mies vai nainen kullin pimppiin vai ohjaako kumpikaan ?
Kumpi ohjaa munan sisään?
21
2649
Vastaukset
- lihaa!
:D etiketin.. Mies tietysti, hänen täytyy myös suorittaa muutamia hovikelpoisia siroja kumarruksia :D
- vai ohjaako
Riippuu asenteesta, asennosta ja anatomiasta.
– herrasmies yleensä huomaamattomasti
– nainen aina niin halutessaan
– oravap… ei kumpikaan- Anonyymi
Paras on jos myös vieraan vaimo on mukana ja ohjaa miehensä paljaan aisan vaimoni sisään.
- Kaksi kättä ja kyrpä
Ei väliä, sitten täytyy huolestua, jos tarvitaan kahta kättä.
- kuumakalle..
mun muijat on aina ohjannu patukkani reijän suulle,ovat niin kiimasia että haluuvat mulkun heti sisään eikä viidestoista päivä
- urossonni
Minun homma se on ollut.
Ensin huulten ja klitoriksen härnäystä, ja sitten sisään. - ohjastaja
Ei kai sillä niin kovin väliä oo kumpi sen tekee, itestä tuntuu seksikkäälle kun nainen ottaa välillä kalusta kiinni ja ohjaa huulten väliin. Toisaalta, jos naisen tarvii se tehdä aina sen takii ettei jätkällä oo yhtään hippaa missä kolo, niin voihan se alkaa tuntuu muutenkin avuttomalta sellainen ukko.
- Kuis on?
Okos sillä mitään väliä?
Kenellä täyspäisellä tulee mieleen kysellä tällaista?Ehkä ratkaisuna olisi ottaa kolmanneksi mukaan oma ohjaaja-anoppi kenties. Jätitkö aivot narikkaan?
- Moniosaaja77
Mä annan aina naisen ohjata, ei sitä pimeässä ikinä näe mihin se pitäisi upottaa. Tai sit en vaan osaa.
- anal fan
muija sanoo valittaen et mie sohin aina pyllyreikää ensin,tosin se ei tiiä että sohin sitä tieten
- Anonyymi
Näin meilläkin, en tahdo osua pimeässä reikään, niin apu on tarpeen.
- Siinnuukka
Naisena sanon, että suunnilleen kaksi kertaa kolmesta mies ja kerran nainen. Minua kiihottaa kun mies tarttuu kulliinsa ja ohjaa sen sisääni. Fantasia, kuinka hän levittää jalkani ja työntyy sisääni. Joskus hän joutuu alle ja silloin teen kullilla mitä haluan!
Seurustelin miehen kanssa, joka ei 1,5 vuoden aikana koskaan työntänyt itse kulliaan sisään eikä tehnyt siihen aloitettakaan. Seisoi kyllä ihan kivikovana, mutta enpä tiedä, olisiko koskaan tapahtunut mitään, jos en olisi itse laittanut sisään. - aamu169
Vaimo ottaa kalusta kiinni ja ohjaa oikeaan osoitteeseen.
- kyllä sen saa
sisään ilman kädellä ohjaamistakin jos on taitoa.
- herrakanki
Todellakin ilman käsiä! Ihan parasta on, kun nainen on nelinkontin ja mies polvillaan kulli pystyssä. Mies on sitten paikallaan ja nainen yrittää pakittaa itsensä sojottavaan kulliin.
- A.T.
Mie aina kullalle sanon että jos "se" ei tietä löydä niin olokoon iliman :) ja aina on löytänyt.
Etiketin mukaan se ohjaa joka haluaa nopeammin sen sisään.Ja jos molemmat haluaa sen samaan aikaan,niin toinen luopuu aikeestaan,riippuen siitä haluaako toinen tuntea itsensä dominoivaksi vai alistetuksi;) Tietysti on mahdollista ohjata se samaan aikaan,mutta tällöin tulee ongelmaksi siittimen koko(oletan meidän keskustelevan siittimestä)...PS:ei ole olemassa tyhmiä kysymyksiä,on olemassa vain tyhmiä vastauksia
- 112233
minä ainakin pidän piennemistä rinnoita jotka mahtuu mukavasti suuhun.
- Anonyymi
Mä tykkään niistä kaikista! 😍
- Anonyymi
Kyllä siinä pilkalla on sellaiset reunukset että kun sinne suuntaa sohii niin lumpsahtaa rakoon. Varsinkin takaa ei voi osua ohi.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih374835Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j4901498Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771080Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä359998- 77923
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53901- 59840
- 228804
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.48758Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses57717