Kyseinen auto kiinnostais, vakio tehonen ja kilometrejäkin alle 200tkm. Siisti kuntoinen, mitähän kannattaa ottaa huomioon? laatikon luulis vakio tehoilla kestävän. ?
Dodge ramia ostamassa 2500 -03
1
104
Vastaukset
- El Pollo del Muerta
Kyllä Amerikan-Joe on vaihteistot mitoittanut niin että vakiomoottorin jatkeena, säännöllisesti ja oikein huollettuna, kyllä kestää.
Eipä tuonikäisessä juuri ihmettelemistä ole. Jos auto on siisti ja kilometrit tuossa, niin tuskin kukaan on vielä ehtinyt tekemään mitään räpellyksiä, paitsi nämä Suomen lain vaatimat valo- ja säätömoottorihässäkät.
Jos ajovaloissa on mitään tee-se-itse-meiningin makua niin heität keulalle nykyisin sallitut DOT-valot ja taakse säädettävät ilmaiskarit, joilla korvaat valojensäätömoottorit.
Huoltokirjan tarkistat, automaatin öljyt olisi hyvä olla ainakin kerran vaihdettu, mutta jos ei ole niin vaihdat sitten itse.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 682550
- 592492
- 681732
- 211512
- 201450
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91400- 151312
- 381183
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81127- 251056