Perhesellaista

Vävypoikanen

Perhesellaista
Eräänä iltana, ennen kuin tyttären poikaystävän piti tulla vierailulle ensimmäistä kertaa, perheessä keskusteltiin siitä, että kuka joutuisi tiskaamaan. Isä sanoo:
- Te elätte kaikki minun palkallani. Ei kai minun tarvitse tehdä kaikkea?
Tytär vastaa: - Minä tein sen viime maanantaina…
.. ja äiti vastaa:
- Ooh! Se olen minä, joka laitan ruokaa…
Hetkisen miettimisen jälkeen isä saa idean:
- Minä tiedän mitä tehdään. Se joka meistä ensimmäisenä sanoo jotain joutuu tiskaamaan!
Äiti ja tytär nyökkää ja nostavat peukalonsa pystyyn hyväksymisen merkiksi.
Ulkona saapuu sulhasmies vanhalla ruosteisella polkupyörällään, mikä mikä vinkuu jokaisella polkaisulla - "Kvuik-kvuik" .
Hän asettaan pyörän seinää vasten ja avaa oven:
- Hyvää iltaa!
Hiukan yllättyneenä kohtaamastaan hiljaisuudesta, hän istuu tytön viereen. Äiti trajoilee soppaa.
- Tosi hyvää soppaa!
Ei vastausta.
Mitä tahansa hän sanookin, kukaan ei vastaa. Hän tiedostaa itselleen, että tämä ei voi olla totta ja että hänen on tehtävä jotain saadakseen perheen reagoimaan. Hupsista, hän sanoo ja laitta kätensä tyttären reidelle. Ei mitään rektiota. Hän puristaa tyttöä hiukan tisseistä. Edelleenkään ei mitään tapahdu..
Hän ajattelee:
- Tämähän on ihan sairasta. Mitä minä teikisin?
Silloin hän nostaa tyttären pydälle, nostaa hameen ylös ja riisuu sukkahousut sekä pikkarit ja alkaa painamaan tyttöä siinä pöydällä vanhempien edessä. Kun hän on lopulta valmis, tyttö istuu takaisin tuolille, eikä sano sanaakaan. Nuori mies räjähtää:
- Tässä ei ole mitää järkeä. Te olette kaikki täysin hulluja! Sanokaa edes, että minun on mentävä naimisiin tyttären kanssa!
Hän menee ulos ja nousee pyöränsä päälle ja polkee pois: - "Kvuik, kvuik, kvuik"
Mitä hulluja!
"Couic couic".
Minä nussin heidän tytärtään, eivätkä he sanoneet mitään!
"Kvuik, kvuik" pyörä kitisee. -Minun oilsi pitänyt panna myös äitiä, he eivät oli varmasti sanooneet mitään siitäkään! "Kvuik, kvuik"
Äitiä?
Hän kääntää nopeasti pyöränsä ja "kviok, kvuik" polkee takaisin!
Hän avaa oven, menee äidin luo, nostaa hänetkin pöydälleö. Heittää leningin helman ylös. Riisuu alapään ja alkaa hommiin, minkä jälkeen poika poistuu leveä hymy kasvoillaan.
Mikä perhej!!!
"Kvuik, kvuik".
Millainen hiton ilta!
"Kvuik, kvuik, kvuik".
JA TÄMÄ SAAMARIN PÖYRÄKIN PITÄÄ HIRMUSTA ÄÄNTÄ!!!
"Kvuik, kvuik".
Minä en jaksa enää! Minun on tehtävä jotain. Tämä natina tekee minut hulluksi!
Hän kääntyy ja polkee takaisin perheen luo. Avaa oven ja huutaa:
-Onko teillä mitään voiteluainetta??
Silloin isä nousee ylös ja sanoo:
- OK, OK!!! Minä tiskaan!!

1

385

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ei tuo mitään. Laivajärvellä erään perheen isä sanoi tyttärelleen: Sullahan on paljon parempi, kuin äidille. Tyttö: Niin se velikin sanoo.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla

Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e
      Pirkanmaa
      65
      1977
    2. Sun ja kaivattusi

ikäero? Kumpi vanhempi, m vai n?
      Ikävä
      104
      1901
    3. Tämän hetken

Terveiset kaivatullesi ⬇️
      Ikävä
      144
      1649
    4. Kesän odotuksia hyrynsalmella

Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla
      Hyrynsalmi
      15
      1641
    5. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      103
      1609
    6. Katsotko mieluiten

Kaivatussasi mitä?
      Ikävä
      85
      1587
    7. Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan

Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n
      Maailman menoa
      285
      1357
    8. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
      Ikävä
      119
      1289
    9. Voi Rakas siellä

Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o
      Tunteet
      24
      1160
    10. Vieläkö sä toivot

Meidän välille jotain?
      Ikävä
      70
      1132
    Aihe