Nazar-oppaat 2013

huutodan

Heipähei!

Ajattelin aloittaa uuden keskustelun, niin ei tarvitse noita vanhoja selailla :)
Eli onko muita nyt keväällä oppaaksi lähteviä? Sain tänään tietää, että pääsin ja oon ihan fiiliksissä!

19

543

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • turkkiin

Moikka! Mä oon lähdössä aktiviteettioppaaksi. Tänään sain myöskin tietää. Jee, oon myöskin innoissani :) ootko aiemmin ollut töissä ulkomailla?

• kkk

lähen aktiviteettioppaaksi myöskin :) eilen haastatteluissa ja tänään tuli tieto valinnasta.

• Oon ollut Espanjassa aupairina viime kesänä puolisen vuotta :)
      Kumpikaan ei siis ollut lauantain haastattelussa? Aattelin, jos olis joku tuttu naama päässyt kans ja eksyis tänne ;)

Taas alkaa siis se sähläys kamojen ja muiden kanssa, ihanaa :)

• Saitteko muuten jo kohteita tietää tai kysyittekö? :)

• kkk

mä oon ollut kans espanjassa au pairina yhen kesän pari vuotta sitten:) en tajunnu kysyä kohteista tai muustakaan mitään, ku olin vähän huonossa paikkaa kun puhelu tuli, joten sovittiin vaan että loppuviikosta tulis infoa sähköpostiin. en tiä että onko niitä sijoituksia vielä ees päätetty, kysyitkö sä?

• Joo se sano, että ei oo vielä 100% varma :) Mut vissiin Side-Alanya akselilla. Oppaillahan kun on niitä hotelleja enemmän hoidettavana, ettei olla vaan yhdessä.

Mistä päin ootte kotoisin?

• turkkiin

Mä en oo ollu koskaan ulkomailla töissä, vain lomailemassa. Mä en ees tajunnu kysyä sitä kohdetta ku olin niin innoissani puhelusta. Loppuviikosta tulee sitten viestiä sähköpostiin. Mä haluisin Alanyaan, mutta toki kaikki käy :) joo ja olin siis sunnuntaina haastattelussa. kkk me oltiin siis samassa haastattelussa. Meitä tais olla 3 aktiviteettioppaaks hakijaa. Mä oon se joka esittäyty ensimmäisenä siellä. Kumpikohan muista hakijoista sä mahdat olla? :D Mä oon kotosin Heinolasta. Ja niinpä. Nyt alkaa asioitten järjestely. Mä saan onneks kaverin mun kämppää asumaan toks ajaks niin ei tarvi muutella tavaroita mihinkään :)

• kkk

mun muistaakseni meitä oli 4 aktiviteettioppaaks hakevaa siellä :) kaks blondia ja kaks tummahiuksista. oon toinen blondeista, olin vissiin ainut jolla oli hiukset kiinni ja olin nuorin koko porukasta. oon ite tampereelta ja mulla jää avokki tänne kämppään asuu ni ei tarvi kans siitä huolia.:)

hmmm luulisin tietäväni kuka oot ton kaupungin perusteella, mut en kyl muista kuka esittäyty ekana, ku ne istumapaikat sit vaihteli vähän miten sattuu niiden tehtävien aikana. olitkohan se joka lainas kaikille kyniä ku kirjotettiin jotai? :D

• turkkiin

Joo muistan sut! Siis oon sit se toinen blondi :DDD istuin sun vieressä niissä ryhmätehtävissä. Kiva että tietää ees ulkonäöltä jonku joka lähtee!

• kkk

aijaaa, luulin sua eka toiseks sit:DD mut ny tiän kuka oot! en yhtää muista niitä alun juttuja sieltä et miten sillo istuttiin jne :D mutta jep, vois vaihella jotai facebookkeja ja intoilla yhessä lähtöä, mut en kyl tiä miten onnistuu tääl suomi24 ku ei koko nimeä huvittais julkasta ...

• Joo ois kiva kyllä fiilistellä muiden kans :P mulle voitte lähettää sähköpostissa vaikka teidän facebook-tiedot, nii päästään rupattelee :D huutodan@suomi24.fi.

Enää alle 3 kk ;)

• kkk

laitoin sulle viestiä:)

• aktiviteettioppaaksi

Mäkin pääsin aktiviteettioppaaksi ja jos olitte sama aikaa haastattelus ni olin se ainoa tyttö joka puhu turkkia :D ja mun lisäks oli se mies joka puhu parisanaa turkkia :) Fiilareissa ollaan täälläkin päässä!

• aktiviteettioppaaksi

Olin siis sillon 12.1 lauantaina haastattelussa :D

• Oppaaksiko?

Hei uudet oppaat! Haluaisin kysyä mitä Nazarin oppaalta vaaditaan? kun sitä tietoa ei Nazarin kotisivuilta löydy.
      Opiskelen matkailualaa

• d<j

Alkaisipa jo seuraavalle kaudelle nopeasti haku! :) Onko muita hakemassa nyt talvella Nazarille tai muille?

• tipun

Millaista on ollut töissä Nazarilla?

• Olis tosiaan kiva kuulla millasta Nazarilla on olla töissä? Ite olin just puhelinhaastattelussa ja nyt jännitän että pääsenkö jatkohaastatteluun :) Ootko sä Tipun hakenu nyt tässä haussa kans?

• annepsi

mirde2: minäki olin puhelinhaastattelussa ja nyt oli tullu spostia että jatkohaastatteluihin pitäsi mennä! :) ja sammaa mietin kun muutki, millasta on ollu työskennellä ko. yrityksessä? :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      73
      2815
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      64
      2703
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1792
    4. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1637
    5. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      16
      1580
    6. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1570
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      15
      1412
    8. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      48
      1267
    9. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1243
    10. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      9
      1229
    Aihe