Kommunistit on nyt onnessaan....

kommunistit kyykkyyn

kun tuli yle vero....kaikkien pitää maksaa aina ja ikuisesti vasemmistosieluisten aivopesuohjelmia........ihanaa se toteutui sittenkin.

7

136

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Joe.

Kommunisti tappaa talouden ... muslimi ihmisen.

• Pilven reunalta näht

Nyt Euroopan lähtö laskenta. Toivon mukaan Soini aivan väärässä. Suurkapitalistit hoitaa matkalaukkuun rahat, työt viedään Kiinaan ja herrat menee paratiisiin.
        Köyhät ja isänmaalliset kommunistit jää puolukoita poimimaan.
        Verohelpotus- miljardi-Katainen ja Urpilainen lopettaa hallituksen rahapuliin. That´s it.
        Sipilä ja Soimi haukutaan rahattomina uudessa hallituksessa saamattomina pystyyn.
        Pieneläkkeitä leikkaamistaan leikataan ja suureläkeläiset jääneet jo aikaa varhaiseläkkeelle veroparatiiseihin. Banjot soi ja nauru raikaa.

• Uravalintaa
        Pilven reunalta näht kirjoitti:

Nyt Euroopan lähtö laskenta. Toivon mukaan Soini aivan väärässä. Suurkapitalistit hoitaa matkalaukkuun rahat, työt viedään Kiinaan ja herrat menee paratiisiin.
        Köyhät ja isänmaalliset kommunistit jää puolukoita poimimaan.
        Verohelpotus- miljardi-Katainen ja Urpilainen lopettaa hallituksen rahapuliin. That´s it.
        Sipilä ja Soimi haukutaan rahattomina uudessa hallituksessa saamattomina pystyyn.
        Pieneläkkeitä leikkaamistaan leikataan ja suureläkeläiset jääneet jo aikaa varhaiseläkkeelle veroparatiiseihin. Banjot soi ja nauru raikaa.

Muakin pyytäny kokoomukseen vaaliehdokkaaks kun mä kieltäydyin ehdottomasti demareist. Kantsisko nykyoloissa, jos ne ei maksa.
        Soini vois, mut tunnustan, et mä oon joskus vähän brutaali jätkä. Soveltusins mää.

Kyl must tulis parhaiten proletaari kommunisti. Ku ei mittään oo ja perinnökkin jäi nii pieniks. Se porvariks sopiva Arhi olis loistava johtotähti tuvisuudes.

• markkintaloudelle ei

Yes,money is nothing,eiks niin?

• Palkankorotus 4%

Yritäksää sumuttaa köyhiä.
        Et vaan ole EK neuvottelija.

• Katainen ja EK

Jaa-a. Katainen ja Urpilainen omineet kommunistien taktiikan. Ylekin on suoltanut Kataisen ja EKn poliittista manipulointia tv-ohjelmissa ja uutisissa.
      Ottaa venäläistä mallia, mitä tehtävä ja yrittää rakentaa Metropolia kremlin esimerkin mukaan, jossa yläluokka haistattaa kansalle. Maalaisille ja hikisille alipalkatuille työttömille duunareille, kun ulkomaiset alipalkatut siirtotyöläiset tekevätt duunit EKn ohjein.
      Tuhoa ja hallitse. Irtisano ja tuomitse.

• Täh

Oli Kataisella vielä sekunnin hymy viimeksi.
        Ei huono.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      69
      2653
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      62
      2592
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1772
    4. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1597
    5. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1520
    6. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      9
      1460
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      15
      1372
    8. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1223
    9. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      8
      1187
    10. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      25
      1096
    Aihe