glitteri legginsit kouluun(ko)??

no no no

MUN MIELESTÄ on aivan järkyttävää ku jotkut 3lk pissikset laitta kouluun
jotku glitteri pökät tai yli päätänsä.Siis musta se ei sovi nuorille tytöille olenkaan
eikä mun mielestä ede kouluun yhtään sovi tommoset ymmärrän jos onjoku koulun disko mut muuten hyi yökytys

4

224

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • roskapostirobottixx

"3lk pissikset"? siis 3lk lapset? anna niiden pukeutua miten tahtovat. itse käytin vielä vitosluokalla jotain muumivaatteita, mut sillon ei tarvinnutkaan leikkiä aikuista jo 8-vuotiaana -_-

• no no no

nii i nythän ne leikkii aikuista ku laittaa kaikki korkkarit ja tommoset jalkaan
        jos sun koulussa 3lk laittaa korkokengät jalkaan ni miettisitkö sillon antaa niiden
        pukeutua miten tahtovat tai jotkut muut vastaavat glitteri housut ja tollaset
        ja oisko sun mielestä noloo ku 5lk kävelee käytävällä muumivaatteissa ku vastaan
        tulee kolmonen jolla on korkokengät glitterilegginsit tuubitoppi ja sun muut rätit
        päällä

• no no no

Siis tarkotin niitä 3lk pissiksia jotka hukkuttavat itsensä meikkiin ettei näämä edes tunnista ja kiroilevat koko ajan jossain koulun nurkassa ja nauraa kovaan ääneen
      ja vaatetyylin on tuubitoppi pillifarkut ja sulka korvikset ja ne juoruu ihan kaikista
      ja koulu reputki on äitin kaapista pöllittyt hm nahkalaukut, että joo on tosi lapsia

• Emotyttö_01

No mitäs te aikuiset opetatte pukeutumaan kuin jotkun lissupaskat >:D
      Lapset ottavat usein mallia aikuisista/vanhemmista. Ja sori vaan, mutta te aikuiset taidatte olla vähän vainoharhaisia kun luulette että ne lissut ovat pääasiassa jotain 3lk? Voi herranjumala, asun ihan täällä pk-seudulla, ja missään, ei siis missään koulussa ole ollut kolmosluokkalaisia lissuja. Ne lissut on niitä kutosluokkalaisii, jotka on ihan 12-vuotiaita, ei mitään v*tun 8-vuotiaita -.- Älkää liiotelko tätä.

Ja kiroilin oppii aikuisilta myös. Kovaääniset haluavat vain huomiota. Pukeutuminen on oma asia.

Ja vittuako sä täällä valitat, ei ne kakarat tänne tule, lue tätä ja lopeta kiroilin ym -.- Menkää sanomaan päin naamaa älkääkä spämmätkö täällä!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      74
      2982
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      68
      2857
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1832
    4. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      17
      1689
    5. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1657
    6. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      26
      1622
    7. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1610
    8. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      48
      1307
    9. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1283
    10. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      9
      1269
    Aihe