mitä teemme

ööps

olen siis 11 vuotias poika minulla on 2 veljeä meidän isämme on juoppo ja juo erittäin usein eilen hän lähti kun äitimme sanoi hänelle että meidän pitää erota jos hän käyttää alkoholia liikaa mutta illalla isä tuli kotiin ja oli kännissä hän alkoi huutaa äidillemme hän käyttäytyy agressiivissesti! meidän on erittäin usein pitänyt lähteä kotoa karkuun häntä aina kun me menemme hän tulee huutamaan ja saattaa vahingoittaa äitiä me olemme miettineet muuttavamme kerrostaloon koska sinne ei ole helppo tulla riehumaan kuulin tänään kun hän oli puhelimessa hän sanoi tapelleensa monen miehen kanssa ja että joku oli uhkaillut häntä puukolla hän oli ottanut puukon häneltä ja halunnut tappaa hänet muta onneksi ei tappanut

3

205

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mikkolokokoli

Kun osaat nettiä käyttää niin etti joku lasten auttava puhelin tai vastaava. Ja soita sinne ja kerro tilanteesi.

• mikkolokolkol

Mannerheimin Lastensuojeluliiton lasten ja nuorten puhelin päivystää vuodenvaihteen jälkeen numerossa 116 111.

• toivottavasti auttaa

Kannattaa kertoa tilanteesta jollekkin aikuiselle joka osaa auttaa. Tuolla lasten ja nuorten puhelimessa voi keskustella ja he osaavat varmasti myös neuvoa tilanteessa eteenpäin. Onko sinulla ketään läheistä ja luotettavaa ihmistä joka osaisi auttaa tai jolle voisi luottamuksella puhua mieltä painavista asioista? Voit kertoa myös esim. kouluterveydenhoitajalle tai opettajalle, jos heiltä saisi tukea. Kannattaa jutella asiasta myös äidin kanssa ja kertoa miltä sinusta tuntuu. Asia on varmasti äidillenne myös hankala, mutta hänellä on velvollisuus taata teille turvallinen koti ja kasvuympäristö. Toivottavasti saatte apua! Itse olen elänyt vastaavassa tilanteessa lapsena useamman vuoden ja nyt aikuisena toivon, että olisin uskaltanut pyytää apua kodin ulkopuolelta. Toivottavasti tästä oli apua ja sait neuvoja :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sun ja kaivattusi

ikäero? Kumpi vanhempi, m vai n?
      Ikävä
      88
      1507
    2. Kesän odotuksia hyrynsalmella

Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla
      Hyrynsalmi
      10
      1370
    3. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      75
      1146
    4. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
      Ikävä
      115
      1109
    5. Katsotko mieluiten

Kaivatussasi mitä?
      Ikävä
      66
      1068
    6. Tämän hetken

Terveiset kaivatullesi ⬇️
      Ikävä
      74
      965
    7. Vieläkö sä toivot

Meidän välille jotain?
      Ikävä
      68
      895
    8. Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan

Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n
      Maailman menoa
      255
      890
    9. Voi Rakas siellä

Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o
      Tunteet
      12
      831
    10. Pidätkö kaivatustasi

Minkä vuoksi erityisesti? Mikä hänessä vetoaa?
      Ikävä
      33
      803
    Aihe