Olen 31-vuotias turkulainen mies ja haaveenani olisi päästä vaellukselle Saariselän itäosiin ensi kesänä. Olen ollut 3 kertaa vaelluksella (kaikki Saariselällä), mutta en ole käynyt Paratiisikurua enkä Ukselmapäätä kauempana. Olen kuullut ja lukenut, että monien mielestä kaikkein parhaat maisemat löytyvät juuri tuolta UKK-puiston itäosista. Eka kerta oli kesällä, reitillä Kiilopää-Suomunruoktu-Tuiskukuru-Luirojärvi-Suomunruoktu-Kiilopää, toinen Aittajärvi-Maantiekuru-Sarvioja- (käynti Paratiisikurussa ja Ukselmapäällä)- Sarvioja- Luirojärvi- Palovanka- Rautulampi- Kiilopää.3. kerta Kiilopää-Rumakuru-Kivipää-Porttikoski-Sarvioja-Luirojärvi-Palovanka-Rautulampi-Kiilopää. Nyt kuitenkin siis haluaisin päästä lähtemään Raja-Joosepista, mennä Anterinmukan kautta Vongoivalle, ja sieltä Muorravaarakan kautta Raja-Jooseppiin takaisin. Minulla ei ole autoa, joten ensin junalla Rovaniemelle, sieltä bussilla Ivaloon ja edelleen Raja-Jooseppiin. Varusteista minulla on rinkka, vaelluskengät, makuupussi ja-alusta, joten hankittavaa vielä riittää. Eka kerralla yövyin pelkästään tuvissa, 2. ja 3. kerroilla toisen henkilön teltassa. Joten jos kiinnostuit, lähetä minulle sähköpostia osoiteella juha.vienonen3@luukku.com.
PS. Olisi , jos olisit Turun suunnalta, ei kuitenkaan välttämätöntä.
Saariselälle 2013
Saariselkä kesä 2013
2
345
Vastaukset
- kysyvä ei eksy
Mitenkä on tuo sinun seksuaalinen suuntautuneisuus ? Se olisi ensin hyvä tietää.
- Saariselkä kesä 2013
Hei!
Anteeksi, että vastasin näin myöhään, mutta en ollut aikaisemmin huomannut viestisi saapuneen. Hetero olen ihan...
Juha
PS. Tosiaan sori tämä myöhäinen vastaus.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 853141
- 883003
- 681852
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä191792- 271691
- 211681
- 241677
- 481317
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi321316Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91299