Mikäs mahtaa olla parkkitutkassa vikana kun pakin kytkiessä kuuluu pitkä piiiiiiiiiiiip parkkitutkan merkiksi. Sitten ei kuuluu mitään vaikka kuinka lähelle seinää peruttais tai uudelleen kytkee pakin päälle myöhemmässä vaiheessa?
Auto Ford Focus ST 2007
Parkkitutkasta kuulu käynnistys ääni, sitten ei toimi lainkaan
6
154
Vastaukset
- tuans
anturi tai useampi on lumen tai jään peitossa tai sellaisen eteen on kasvanut jääpuikko.
- Jatkuva piippaus
Silloinhan se piippaa yhtäjaksoisesti koko ajan, jos siinä on esimerkiksi jäätä esteenä.
- ..........,,,,.,.
Jatkuva piippaus kirjoitti:
Silloinhan se piippaa yhtäjaksoisesti koko ajan, jos siinä on esimerkiksi jäätä esteenä.
ei piippaa liian lähellä olevista esteistä
- hfbs
Minulla oli pemarissa samallainen vika. Korjaantui kun takaa vaihdettiin joku anturi joka oli rikki.
- Luukasvainaa
Eikös pemarin antureissa ole tyyppiongelmana kosketushäikät, eli ensin kannattaa rassata liitokset antureista.
- donnnnnnnnnnnnn
Tää pitkän piippauksen ongelma oli jo ennen pakkaskelien tuloa joten ei oo lumen aiheuttama. no on menossa pajalle lähaikoina muista syistä. kattokoot anturit samalla.
Vai onko mahdoton homma itse vaihtaa ku ovat siellä puskurin sisällä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 722756
- 632674
- 681792
- 241627
- 201550
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91490- 151392
- 481257
- 381233
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91209