Paras tapa poista piitahna? Isopropyylialkoholi eli isopropanoli? Osaako joku sanoa, mistä kaupasta sitä löytää?
Piitahnan poistaminen
7
5364
Vastaukset
- lkjh
Apteekista jos ei muualla ole.
- Pazi
lähtee ihan talous paperilla pyyhkimällä.
- Rakentelija
Kynsilakanpoistoaine, sillä lähtee ja löytynee talouksista joissa asuu naisväkeä.
- The Man
Taitaa kynsilakanpoistoaine ja asetonit olla liian tuhteja tuohon hommaan, ei nimittäin tule toimeen muoviosien kanssa.
- Rakentelija
The Man kirjoitti:
Taitaa kynsilakanpoistoaine ja asetonit olla liian tuhteja tuohon hommaan, ei nimittäin tule toimeen muoviosien kanssa.
Ei nyt yhtäkkiä tule mieleen muovista prosessoria, ei vaikka kuinka yrittää miettiä.
Juuri noin kuin PCGuru tuossa selosti eli eihän sitä uittaa tarvi koko prossua.
Kymmeniä prossuja olen putsannut kynsilakanpoistoaineella eikä mitään ongelmia ole tullut.
- PCGuru
Kynsilakanpoistoaineella kyllä lähtee . . . olen itse käyttänyt huoletta kynsilakanpoistoainetta piitahnan poistoon prosessorista / prosessoreista (viimeisen 6 vuoden aikana 7 prossusta) eikä ongelmia ole ollut, kaikki prossut ovat toimineet moitteeta tämän käsittelyn jälkeen. Ota topsy puikko ja kastele se kynsilakanpoistoaineella niin saat tarkemmin poistettua kaiken piitahnan, vaihda välillä puhdas puikko ja jatka käsittelyä kunnes kaikki piitahna on liuennut. Coolerin / siilin pohjasta piitahna lähtee kynsilakanpoistoaineeseen kostutetulla talouspaperilla pyyhkästen.
- Olof
isopropanolia l. isopropyylialkoholia on bensiiniautojen jäänestoaine. Myös muut alkoholit, kuten huoltoasemilla myytävä sprii (keittimiin) lienee sopivaa... Elektroniikkatarkoituksiin on myös aerosolipulloissa puhdistusaineita.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e722322- 1041911
- 1451681
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla161649- 1081646
- 851587
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2851387- 1191299
Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä201297Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241180