ostan Pokemon-kortteja

h v

haluan ostaa halvalla Pokemon-kortteja

22

536

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pokemonien äiti :)

Hei,

Tarkistan ehtiessäni, josko lapsiltani olisi noita jäänyt jonnekin varastoon... Yhteydenottotietosi pyydän, jos kortteja löydän. Muita keräilykorttejakin löytyy.

• kehva1

Voisin myydä pokemon pelikortteja, jos olisit halukas ostamaan.

• kehva1

kortteja on 1082 joista 163 on rarera.

• väärinkirjoittaja

Moi kahva 1 ! Mimmosta hintaa ajattelit kaikista korteistasi ? Onhan ne aitoja kaikki ! ?

Saa laittaa viestiä.

roope79@gmail.com

Kiitos ! !

• Oxfan4ever
    • rrikkkkk

Myynnissä 300-400 pokemon korttia, hyväkuntoisia ja muutama harvinaisempi. Arvoikkaan ebayssä myynnissä 175$. Halvalla myyn kaikki jos löytyy ostaja. Pistä viestiä riku_135@hotmail.com jos kiinnostaa.

• kundi841

Olisin halukas kanssa ostamaan pokemon keräily korttejä olisko kellään joka myy?

• gfdss

Olisi hieman alle 1100

• JuhaMellanen123

Mulla ois tässä jonkunverran harvinaisiakin löytyy. Envain ole varma ovatko nämä keräily vai pelikortteja Puh: 0443446457

• JuhaMellanen123

Mulla ois tässä jonkunverran harvinaisiakin löytyy. Envain ole varma ovatko nämä keräily vai pelikortteja Puh: 0443446457

• Pokemoneja

Minulla olisi 800-1000. Jos kiinnostaa niin laita viestiä nykanen.lassi@gmail.com

• Jätkä93

Minulla olisi pokemonkortteja myynnissä. Keräilykortteja 183 kpl ja pelikortteja 139 ja kaikki ovat 10 -11 vuotta vanhoja eli alkusarjoista.

• Jätkä93

korjaan. Pelikortteja 156kpl

• korttii

Hei myyn pokemon kortteja ! jos kiinostaa voin taittaa kuvaa tulemaan s-postiin.

katja5991@gmail.com

• myyn!

Hei! mulla ois täs aika iso kasa pokemon kortteja myynnissä about 400-600 en muista voin kattoo tietyn määränki jos haluat. myyn ne halvalla pois ku vie vaan tilaa! joukossa on rareja monta ! jos kiinnostaa ottakaa yhteyttä : 0456564635 :)

• Harvinaisetkortit

Terve! Myyn harvinaisia pokemon pelikortteja jotka ovat hyvässä kunnossa!

muurinen.toni@windowslive.com

• laakj11

Löytyy kortteja varmaan noin 20 000 kpl, Ensimmäisistä sarjoista uusimpiin. Jos jotain kiinnostaa voi ottaa yhteyttä laakj11@gmail.com.

• jerps

löytyy noin 70 kiiltävää (muutama muuten vain harvinainen). hintaa monella ebaystä katsottuna 20-100 euroon. myyn vaikka kaikki, enkä pyydä hirveästi. sähk.p. jeresuoraniemi@msn.com

• Keräilijä

Hei! Olen 18-vuotias, poika. Mistä voisin ostaa pokemon kortteja halvalla? Mieluiten muualta kun lelukaupoista..

• MKV

Kaapista löytys kasa joista pitäs päästä eroon, en oo ehtiny vielä laskea mutta muutaman sataa korttia ny ainaki..

• Collector94
        MKV kirjoitti:

Kaapista löytys kasa joista pitäs päästä eroon, en oo ehtiny vielä laskea mutta muutaman sataa korttia ny ainaki..

Multa löytyis päälle 3000 korttia tosta hyllyn päältä. Kaikki ensimmäiset 151 korttia paitsi venusaur. 2500 korttia vanhimpia sarjoja ja n.500 uusia. Löytyy myös kaikki paitsi 11 keräilykorttia ensimmäisestä sarjasta. Jos ketään kiinnostaa niin pistä spostia: addu_94@hotmail.com

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      57
      7360
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      739
      3634
    3. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      374
      2019
    4. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      165
      1826
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      86
      1489
    6. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      84
      1401
    7. Miten saisin

Sinut omakseni?
      Ikävä
      91
      1300
    8. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      63
      1267
    9. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      262
      1251
    10. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      81
      1164
    Aihe