Nyt kovien pakkasten aikaan kun tiepalvelu on muutenkin kovilla, Audin tielle jättävät Multitronic-automaattivaihteistot vievät aivan liian suuren osan tiepalvelun kapasiteetista.
Myös muiden merkkien kuskit kiroavat Audit koska ne ovat nyt ihan oikeiden autoilijoiden tien tukkeena.
Tiepalvelu kiroaa Multitronicit
27
2409
Vastaukset
- EI VAG IKINÄ
Tein saman havainnon tänä aamuna. Katujen reunat täynnä hyytyneitä Audeja. Ihmettelen miten joku viitsii ostaa ja omistaa noin surkeita autoja.
Suurin osa Audeista onkin pienten persaukisten firmojen pienipalkkaisten konsulttien liksan jatkeena. - Totta,
eikä audista ole edes munanjatkeeksi
- Kdkdkdk
Mulla on uudehko A6 ja olen pitänyt sitä hyvänä autona. Tänä aamuna oli vaihdelaatikko niin jäässä,että luulin etten pääse pihalta pois.
- Ei Audista
Kdkdkdk kirjoitti:
Mulla on uudehko A6 ja olen pitänyt sitä hyvänä autona. Tänä aamuna oli vaihdelaatikko niin jäässä,että luulin etten pääse pihalta pois.
Autoksi ole
- Heh heh...
Ei Audista kirjoitti:
Autoksi ole
Eikä sinusta ole trolliksi. Provosi ovat erittäin surkeita.
- kokemusta on
Heh heh... kirjoitti:
Eikä sinusta ole trolliksi. Provosi ovat erittäin surkeita.
Ei tiepalvelusta mitään apua saa, eivät koskaan ole silloin paikalla kun tarvittaisiin ja osia heiltä löydy muihin kun vanhoihin ooppeleihin ja foortteihin.
- oodi ongelma
kokemusta on kirjoitti:
Ei tiepalvelusta mitään apua saa, eivät koskaan ole silloin paikalla kun tarvittaisiin ja osia heiltä löydy muihin kun vanhoihin ooppeleihin ja foortteihin.
Etkö tiennyt, että auditkin muuttuvat vanhana opeleiksi, jotkut jo ihan uutena.
- exTsi
oodi ongelma kirjoitti:
Etkö tiennyt, että auditkin muuttuvat vanhana opeleiksi, jotkut jo ihan uutena.
Eläpä nyt kuule sekoita näitä nykyisiä Ooppeleita, jotka on kaikin puolin hyviä ja kestäviä autoja näihin VAG:n vikapesiin.
- opeli1
exTsi kirjoitti:
Eläpä nyt kuule sekoita näitä nykyisiä Ooppeleita, jotka on kaikin puolin hyviä ja kestäviä autoja näihin VAG:n vikapesiin.
Kuuppeleilla ajavat Mummot ja Papat
- Arsi5
kokemusta on kirjoitti:
Ei Tiepalvelumiesten tehtävä ole ajella sinun autosi perässä, kun se menee rikki.
Kai sinä nyt osaat edes autosi huoltaa tai edes viedä huoltoon ennenkuin lähdet pitemmälle matkalle.
- vm.91
Nykyisiä "hienouksia". Ei kannata. Minun auton 20 vuotta vanha jenkkiautomaatti pelittää niinkuin ei mitään, vaikka pakasta oli lähemmäs -30. Tässä se nähdään, uusi ei kestä!
- Jenkki on JEES!
Jenkki on JEES!
- Nolo Sika
JA TAAS
Miksi käytette noita "hienoja nykyaikaisia nimiä" jotka ei sano tavalliselle tallajalle mitään
Automaatit voidaan jakaa neljään ryhmään
A Variaattori nykyjään tietokoneohjattuna ja metallihihnalla
B Perinterinen öljynlämmitinaski
C Kaksoiskytkentävaihteisto
D Vaihderobotti
Osaakos aloittaja edes sanoa mikä näistä neljästä on Audissa, tai tietääkö hän vain noi "trendinimet"- Hihna veto
Kyllä osaamme
Kysessä on A Variaattori, samaa systeemiä käyttää mm. jotkut MAN:in kuorma-autot, uudehkot Nissanit, sekä lähes kaikki skootterit ja moottorikelkat
On vain hienompi sanoa hienoja nimiä kuin puhua variaattorista, se kuulostaa niin halvalta
- Audi=etumatkaa
Multitronic eli jatkuvavetoinen on paras laatikko, mitä olla voi. Ei ikinä mitään vikaa ole ollut, jo toinen Audi menossa kyseisellä laatikolla. Aloittajan ranskalainen laatuauto on tainnut hyytyä matkalle ja siksi täällä huutelee.. Ei kaikilla ole varaa Audiin, sun pitää vain kestää se.
- juujuu..
..ja lehmät lentää..
Vaihdappa piirimyyjä hommia, tuotteesi on huono - AudiJokaKadunKulmas
Olisi varaa vaikka kolmeen autoon, mutta en minä sentään niin tyhmä ole. Niinpä ostin hieman persoonallisemman näköisen auton, ja kaikin puolin jopa hienomman.
- Noloja Olette
AudiJokaKadunKulmas kirjoitti:
Olisi varaa vaikka kolmeen autoon, mutta en minä sentään niin tyhmä ole. Niinpä ostin hieman persoonallisemman näköisen auton, ja kaikin puolin jopa hienomman.
Niin ja sitä vielä, että tosiaan mitä hienoa on pitää jotain Audia kun melkein jokaiselta sellainen löytyy? Ei se ole mitenkään "harvinaisuus" tai "persoonallinen".
- AudiJokaKadunKulmas
Olisi varaa vaikka kolmeen audiin, ei autoon. sori kirjotusvirhe.
- Pekka.
Ei niitä viimeisiä rahojaan kannata tosiaan autoon laittaa. Itsellä on talviajossa A6, hyvä ja turvallinen auto eikä tarvi sen "persoonallisempi" olla.
Kesäauto on sitten hieman eksoottisempi kulkupeli, mutta ei siitä ei taas talviautoksi ole..
- happamia
Jos olet köyhä, niin ole hiljaa äläkä valita.
- auditonauto
Minä huomasin viime lauantaina välillä Mäntsälä- Lahti kaksi Audia hyytyneenä motarille. Kumpikaan ei ollut tien tukkeena, olivat pientareella.
- mönkijämyyjä
Jäätää mutten muidenkin askeja: vaihdoin audini (1.8T A4 234000km ajetun xc60 volvoon 24000km ) trendikkääseen pikkumaasturiin mutta sampermentti tämän vaihteisto on vielä pakkasella kankea ei meinaa vaihtaa ei sitten millään joten nöyränä möngitään pienellä vaihteella huotoon ensi viikolla kun aikoja ei ollut.
Koe ajoin myös avensiksen 2.0 litran farkun automaatilla mutta senhän oli vielä kahdeksankymmentä luvulta ,luotettava mutta kuin ralliratti ladassa eei kyyti parane mutta voi sanoo. - olli
kyllä kohta on parikymmentävuotta vanhat autot kysyttyjä,ei oo multeja eikä troniceja,sun muita hyytymis juttuja.
- mese9
Juuri näin. Jähes kaikki 124 Mersut on ajossa, ei myynnissä!
On totta, että parhaat automaattivaihteistot löytyvät vanhemmista amerikan autoista. Niitä ei saa rikki vaikka yrittäisikin. Yksi vinkki kannattaisi kuitenkin muistaa. Tämä siis niille, joilla on nykyaikaisempikin automaattivaihteisto autossa. Ennen liikkeellelähtöä, etenkin pakkasella, anna auton käydä pari minuuttia tyhjäkäynnillä. Näin öljy lämpenee laatikossa valmiiksi, eikä ajonalkamisen jälkeisiä yllättäviä pysähtymisiä ilmaannu. En sano tätä mutu tietona, vaan autokorjaamoyrittäjänä.
- TF727
Toinen vinkki joka kannattaa muistaa: Vaihtakaa/vaihdattakaa öljyt niihin laatikoihin, olipa se minkä tyyppinen tahansa. Ja sanoipa automyyjä tai merkkihuolto mitä tahansa, ikuisia öljyjä ei ole olemassakaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6565430Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o212377- 1141637
Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia2391620- 931487
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos231426Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681185Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly91163Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi3241150Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3241136