Minulla on ollut kummallista silmäluomien turvotusta, polttelua, kutinaa jo reilun kuukauden ajan. Luomet ovat välillä muutamia päiviä aivan normaalit, pientä kiristävää tunnetta lukuunottamatta. Sitten jonkun ajan päästä turpoavat ja näyttävät siltä kuin niissä olisi nestettä sisällä? Mitään roskan tunnetta tms ei ole, joten luulen että mahdollinen tulehdus on pelkästään luomissa? En osaa yhdistää tätä mihinkään ja allergioita minulla ei ole koskaan ollut. Alkaa kyllästyttää joka aamuinen kuuma/ kylmähauteiden jatkuva käyttäminen että saisin itsestäni edes jokseenkin sen näköisen että kehtaan lähteä ihmisten ilmoille? Kaikki maalais konstit teepusseista ja kurkkuviipaleista lähtien kaikenlaisiin hauteisiin ja avenin silmänympärysvoiteisiin on jo kokeiltu, täysin tuloksetta. Onko muilla kyseistä vaivaa ja onko mistään "poppakonsteista" ollut hyötyä? Olen menossa kyllä näyttämään näitä lääkärille, koska omat konstit alkavat loppua. Olen kiitollinen kaikista neuvoista!
Paisu silmä!
luomiliisa
1
126
Vastaukset
- luomiliisa
Lääkärissä käyty...Tuumasi, että jotain allergiaahan tämä selvästi on??? Määräsi kortisonivoidetta ja antihistamiinia, mutta ei määrännyt kuitenkaan allergia testejä?? Kyllä on ihme touhua, vaikka ihan selvästi viittaa allergiaan, ei määrätä testeihin että selviäis mille??? Pystyis varmaan pikkasen paremmin kyseistä asiaa välttelemään, eikä tarttis syödä lääkkeitä, ARVAUSKESKUS ON ARVAUSKESKUS, vaan kun köyhällä ei ole yksityisiin varaa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 732825
- 642713
- 681802
- 241637
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä161590- 201570
- 151412
- 481277
- 381243
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91229