No meillä on - nautimme siis jatkuvasta kyttäämisestä:kuka kulkee, kenen kanssa, ajaako joku liian lujaa, kakkiiko koira kadun varrelle, häiriköivätkö lapset.......yms.
Itse tämä herra konstaapeli kakittaa koiransa toisten portille, kolaa lumensa naapureiden tonteille, antaa lastensa riehua naapurustossa, käyttää lumilinkoa yms. pärryyttiimmiä yöaikaan. Joskus olisimme oikeasti tarvinneet apua, mutta, mutta.. ei kuulu hänelle..
Nyt kysynkin, onko jollain vastaavia kokemuksia ja mitäs tämänkaltaiselle
häiriköinnille voi tehdä, vai onko poliisi "pyhä" vapaa-ajallaankin?
Naapurina poliisi
203
4285
Vastaukset
- "pyhä" poliisi
Minulla on kokemusta aikaisemmasta osoitteesta neiti konstaapelista, jonka avopuolison mukulat tulivat pihallemme häiriköimään ilman omistajan lupaa. Samoin jatkuva kyttääminen, aivan kuin sinulla.
Poliisi pakenee vastuutaan. Poliisi on "pyhä" sekä työ- että vapaa-ajalla. Heillä ei ole töitä, joten he harjoittavat rikollisuutta mm. naapureina.- Asta aurinkoinen
Hai pastori aiheuttaisi kyllä kovasti tunnonvaivoja jo maan päällä.
- 24.1.2013
Asta aurinkoinen kirjoitti:
Kokoomus on todella hyvä puolue, joka huolehtii meidän kaikkien hyvinvoinnista. Miksi haluaisimme tehdä Suomesta huonomman paikan asua ja elää? Äänestämällä Kokoomusta varmistat, että Suomi pysyy rauhallisena ja turvallisena paikkana asua myös tulevaisuudessa.
- pippilanapupappi
Mutta pastoripa ei päässyt taivaaseen ja bussikuski pääsi kun olivat samanaikaisesti taivaan portilla.missä vika.
- iem
24.1.2013 kirjoitti:
Kokoomus on todella hyvä puolue, joka huolehtii meidän kaikkien hyvinvoinnista. Miksi haluaisimme tehdä Suomesta huonomman paikan asua ja elää? Äänestämällä Kokoomusta varmistat, että Suomi pysyy rauhallisena ja turvallisena paikkana asua myös tulevaisuudessa.
kokoomus on kuin kommunistit, minun on minun ja muiden on myös minun.Ottasivat kristillisistä oppia, eli elkää tehkö niinkuin minä tee, vaan tehkää niinkuin minä sanon.
- ammattilainen 1970
en halua naapuriksi.juoppoa,mekastavia yö myöhään mellastavia jengiä.ja naapuriksi käy poliisi romani.marokkolainen,venäläinen virolainen,unkarilainen mongoolialainen,valkovenäläinen belarus,valkoinen ruusu.naapuriksi en halua juoruakkoja ja ukkoja.eikä yöllä kotiin kolistelevia autoja.
- MM - MM ei runkkaa
ammattilainen 1970 kirjoitti:
en halua naapuriksi.juoppoa,mekastavia yö myöhään mellastavia jengiä.ja naapuriksi käy poliisi romani.marokkolainen,venäläinen virolainen,unkarilainen mongoolialainen,valkovenäläinen belarus,valkoinen ruusu.naapuriksi en halua juoruakkoja ja ukkoja.eikä yöllä kotiin kolistelevia autoja.
naapurin uskontokunnan ja sellaisen kysymyksessä ollen en tässä kriittisessä tilassa koe naapureita, voin sanoa naapuruston sijoittuvan hyvään naapurisopuun, vaikka kysymyksessä olisi edellä ja jälkeen mainittuja ja .... Toivon Raamattutekstien syndroomaa ja naapureita, kuriin, järjestykseen, kuriin, pahantapaisuuteen - naapurustossa hyväksyisin selvästi lojaalia omille Kivalle, mutta ehdotonta pois meriitit ja intressit ja kriteerit suhteeni, voisin tuossa perinteisessä mallissa
- jh6899y6fi4034i59g9+
24.1.2013 kirjoitti:
Päivän paras VITSI!! Kokoomus Varastaa Rahat!!PALKKAA maksavalta kansalta!! EK:n siivittämänä!!
jos TYHMÄ kansa haluaa tietää totuuden???
niin,kyllä KAIKKI puolueet on MAAHANMUUTTOA VASTAAN!!!!!!!!!!!!!!!!!!! - iem
pippilanapupappi kirjoitti:
Mutta pastoripa ei päässyt taivaaseen ja bussikuski pääsi kun olivat samanaikaisesti taivaan portilla.missä vika.
Pastori saarnas pussikuskille, ettei saa ryypätä, eikä käydä vieraissa. Pussikuski teki, niinkuin pastori sanoi, mutta pastori ryyppäs ja rellesti. Eli kristillisten saarna kuuluu, älkää tehkö niinkuin minä teen vaan tehkää niinkuin minä käsken.
- madiss miss
no eikö se ole vaan hyvä asia, koska tunnonvaivat ja katumus vievät kohti sielun pelastusta. Iankaikkisuuteen. Maan päällähän ne tunnonvaivat juuri pitääkin kokea.
- Heh ja hah!
24.1.2013 kirjoitti:
Tuo oli kyllä niin kovan luokan vitsi, että on kaikki pluspisteensä(129 tällä hetkellä) ansainnut ;D)))))))))))))))))))))))))))
- kkk...kkk...kkk...
jh6899y6fi4034i59g9+ kirjoitti:
Päivän paras VITSI!! Kokoomus Varastaa Rahat!!PALKKAA maksavalta kansalta!! EK:n siivittämänä!!
jos TYHMÄ kansa haluaa tietää totuuden???
niin,kyllä KAIKKI puolueet on MAAHANMUUTTOA VASTAAN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!ei suomeen tarvitse maahanmuuttajia koska työpaikat ovat E-Suomessa ja virolaiset hoitavat nekin lahden toiselta puolen,yt:neuvottelut pakolaisista,ulkoistetaan ne takaisin mistä tulivatkin,kun käyvät KUITENKIN LOMAILEMASSA maassa mistä lähtivät "kun syrjittiin/henkeä uhattiin",
- ruotsinsuomalainen
24.1.2013 kirjoitti:
Vai on "Sekoomus" niin hyvä puolue ?
Varmasti on hyvöosaisille lisää etuja järjestävä puolue,
mutta kun köyhemmänkin pitäis elää jotenkin.
Onko Suomessa todella yli 20% väestöstä niin hyväosaisia,
että on vara äänestää tuota porukkaa ???
Vahvasti epäilen ! pippilanapupappi kirjoitti:
Kun pastori oli töissä puolet ihmisistä nukkui, mutta kun pussikuski oli töissä
koko porukka rukoili ittensä ja kuskin puolesta, näin on näppylät.
- hus t ler
Huh se en sittenkään ollut minä. Hetken jo luulin mutta olisit varmasti maininnut suurilla hevosvoimilla käyvän muskeliautoni jonka äänet ovat mun mielestä musiikkia, aamuyölläkin ravintolasta kotiin ajellessani muutama irto pimu kiljahdellen kainaloissa. Aah tätä poliisiMIEHEN elämää - On pelit ja vehkeet, vieläpä isot.
- pallit puuttuu
Epäilen, ettei sinulla ole muuta isoa kuin ego - noilla koneillahan "pienet" miehet yleensä paikkailee vajavaisuuttaan..
- kasva aikuiseksi
Hyvä teinipojalla on haaveita, todellisuus vaan murskaa ne:)
- iem
Mistä muuten poliisin naapuri tietää, että poliisi kyttäilee häntä? Maalla on ihanaa ja rauhallista. Lähin naapuri on 0,5km päässä, teki talon siihen toistakymmentä vuotta sitten, en ole vielä kertaakaa päässyt päivää sanomaan, kun luikkii aina piiloon, kun satun kävelemään kohti, säilyypähän naapurisopu.
- hikari3
iem kirjoitti:
Mistä muuten poliisin naapuri tietää, että poliisi kyttäilee häntä? Maalla on ihanaa ja rauhallista. Lähin naapuri on 0,5km päässä, teki talon siihen toistakymmentä vuotta sitten, en ole vielä kertaakaa päässyt päivää sanomaan, kun luikkii aina piiloon, kun satun kävelemään kohti, säilyypähän naapurisopu.
näin meilläkin maala. vaan kaupungissa ei voi välttyä tältä konstulta
- vuokraelämää
Naapurina narkkari. Samparei, aamulehdestä alkaen aina kaikki kateissa. Mitä teen?
- Jaana46
Olen 46 vee nainen ja naapurissa lähistöllä asuu seutumme komistus 32 vee ylikonstaapeli. Hänkin on perheellinen ja tekee vuorotyötä, kuten minäkin.
Yövuoron jälkeen puolisoiden ja lasten häivyttyä tulee tämä komistus luokseni ja harrastamme seksiä monipuolisesti.
Sitten nukumme yövuorojen väsymykset pois kumpikin kotonamme.
Niin se poliisi pamputtaa.- kunnes heräsit.;)
Niinhän sä luulet.;)
- kyttääjä
kunnes heräsit.;) kirjoitti:
Niinhän sä luulet.;)
tuollainen poliisin mollaaminen on ihan peestä.vaimoni eno oli poliisi eikä kytännyt ketään,muulloin kuin ollessaan liikuvana poliisina työssä mikä kuuluukin olla virkaaikana.itse olen poliisin eno,eikä ole hienompaa porukkaa nähty.tunnen kymmeniä poliiseja ja kaikki mahtavia ammattilaisia.sen ymmärtää jokainen että jos väsyy työssä niin kuka tahansa joskus ärähtää jos on tarve.itse olen ihmetellyt muitten ammattiryhmien toilailuja ja kyttäämistä juoruilua ym kenkkuilua.enemmän tunnen muita kahjoja ja kyttääjiä.tuo jutun aloittaja on ilmeisesti naapurin kyttääjä.
- poliisi paras naapuri
kyttääjä kirjoitti:
tuollainen poliisin mollaaminen on ihan peestä.vaimoni eno oli poliisi eikä kytännyt ketään,muulloin kuin ollessaan liikuvana poliisina työssä mikä kuuluukin olla virkaaikana.itse olen poliisin eno,eikä ole hienompaa porukkaa nähty.tunnen kymmeniä poliiseja ja kaikki mahtavia ammattilaisia.sen ymmärtää jokainen että jos väsyy työssä niin kuka tahansa joskus ärähtää jos on tarve.itse olen ihmetellyt muitten ammattiryhmien toilailuja ja kyttäämistä juoruilua ym kenkkuilua.enemmän tunnen muita kahjoja ja kyttääjiä.tuo jutun aloittaja on ilmeisesti naapurin kyttääjä.
Niimpä. Minulla on vain positiivista sanottavaa siitä että poliisi asuu seinän takana. Kerran joku känniläinen häiritsi ja hakkasi mun ovea.(etsi entistä asukasta)
No naapurin poliisi tuli rauhoittamaan tilanteen. Oliskohan joku muu naapuri tullut apuun? Epäilempä. - heeeehhheeee
Oliko Jaanalla muita hyviä satuja meille kerrottavaksi?
Hyvä on sulla mielikuvitus näköjään. - hah.hah.hah
poliisi paras naapuri kirjoitti:
Niimpä. Minulla on vain positiivista sanottavaa siitä että poliisi asuu seinän takana. Kerran joku känniläinen häiritsi ja hakkasi mun ovea.(etsi entistä asukasta)
No naapurin poliisi tuli rauhoittamaan tilanteen. Oliskohan joku muu naapuri tullut apuun? Epäilempä.kivoja satuja sinulla, untako näit?
- MYMMYLI
kyttääjä kirjoitti:
aika kaukaa haettu tuo vaimon eno, ootko peräkamarin poika enosta
- Romanfin 1
heeeehhheeee kirjoitti:
Oliko Jaanalla muita hyviä satuja meille kerrottavaksi?
Hyvä on sulla mielikuvitus näköjään.Jaanalla jäänyt pamit ottamatta, kun satuilee tommosia, tai ettei sen Jaana-nikin takaa paljastuis vaan Janne :)
- helinäkeiju
siitä puhe, mistä puute...46v.äipän luokse ei taida olla miehiä jonoksi asti..
- Konstaapeli1
Haloo.....maa kutsuu. Yritään herätä lääkehouruistasi.
- Ei enää naapurina
On kokemusta, ikävä kyllä, ihan samanlaista kyttäämistä se oli. Pollari jopa seisoskeli pitkiä aikoja ulkona ja jos joku jotenkin muka ärsytti häntä se jahtas niitä pitkin kylää.
Se jopa hakkas omia lapsiaan mm. vyön soljella, ja piti ihan sairasta kuria, niin pitkään että niistäkin tuli väkivaltaisia.
Mutta minkäs niille tekee, ei kukaan poliisi toisen poliisin rikoksiin puutu.
Ne on niin neitinokkaisia, että jos menet tekeen niistä jonkun ilmotuksen, kärsit siitä lopun ikääs. Poliisit alkavat yhdessä vainota sinua ja perhettäsi.
Toivo että ne muuttaa pois tai muuta itse, ei siihen muu auta.- ho me ros
Huonoa provoa. Vedetään lapsetkin mukaan angstin sekaiseen maailmaasi. Jäitkö asumman vanhempien nurkkiin vanhapoika vai mistä tiedät mitä näistä ...lapsista tuli... senkin kyttäilijä.
- jummikko
ho me ros kirjoitti:
Huonoa provoa. Vedetään lapsetkin mukaan angstin sekaiseen maailmaasi. Jäitkö asumman vanhempien nurkkiin vanhapoika vai mistä tiedät mitä näistä ...lapsista tuli... senkin kyttäilijä.
kenelleköhän tää viesti oli osoitettu? ei jummarra..
- K-Kulliainen
En ihmettele!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
- paranoidipoliisit
poliisiviran ja vainoharhaisuuden raja on hyvin hiuksenhieno...
- palomies5
Ei kait enää ny vyöllä lyödä,mutta kova suullinen komento on.Ja kiroilu sallittu.Mitä
saatanaa te mukulat ootte nyt menny tekemään!!! Antakee kytätä ja tehkee kuin ennenkin. Ei poliisi voi yksin antaa sakkoja jos ei ole virantoimituksessa. Kolatkaa lumenne, korjatkaa nyt ne koiranne paskat pois... Mitä sitten jos se kyttää. Ei se mitään mahda. Ei tollasia kakkahousupoliiseja tartte pelätä :)
- en kyttää ketään
Niinpä. Mitä väliä sillä on vaikka kyttääkin jos ei itse riko lakia...eli korjaa ne koiran kakat pois eikä ajele kyläraitilla ylinopeutta yms.
- savonmuan muijA
Eipä mittee, vaan kun ne oli sen pollisin oman koerann kakkoja, niin miunko ne pitäs kollata poes?Miekö täs oonkin tässä se paskahousu? Kun konstaapellm itte niitä tuottaa naapuroill?
- mummeli
myö ei vaa tääl yläsavossa katota kovinkaan hyvällä, jos herra ylikonstaapeli tappaa meijä kissat - ite näin ku se meijä miukulta väänsi niskat nurin, viel rääkkäs sitä ja roikutti hännästä, kissa rääky, vaan en tohtinu mennä välliin, niin lähti ojasta kävin sen korjaamassa hautaan. sit se samanen äijä huuattaa pystykorviaan. kiusaa ja rääkkää ja oon mie nähny sen potkivan niitä kun ne haukkuu.vaan en mie välitä, kon hää on tappant miu kissat. mie vaa toivon, et hää myös saa tuomionsa.
- Kannattaakin
ärsyttää tahallaan.
- 8098jjoj
Sorry, mutta jotenkin sun kirjoitus ei ole edes kovin uskottava vaan vaikuttaa täysin keksityltä trollilta.
Mä kun en oikein usko tuohon sun kirjoitukseen pätkääkään ja ihan jo senkin takia kun siitä paistaa läpi valhe ja vähintäänkin hemmetinmoinen liioittelu ja polisii-viha/vastaisuus.
Kovinkaan moni kyttääjä lisäksi ei oikeasti itse tee niitä asioita mistä muita moittii ja tämä on täyttä faktaa mutta voithan sä toki kirjoitella keksittyjä sepustuksia.
Kyllä mäkin olen kyttäreihin törmänny.. viimeksi kerrostalossa jossa asuin mutta ei se itse syyllistyny kuin siihen kyttäämiseen ja sanomiseen ja osin täysin asiasta sanoi kun ihmiset tekee tyhmyyksiä.
Niin ja jos tuo tarinasi olisi oikeasti totta niin kyllä sä varmaan tiedät mitä pitäis tehdä vai oletko niin kädetön ettet tiedä. - huokaiseva.
Eihän toi ny vielä mitään. Sit kun alkaa ilmestyä takapihan pyykkinarulle oman suvun ajokorttia joka on kuivatettu niin sitten voi alkaa ehkä jo vähän huolestua henkilön mielenlaadusta:)
Nimimerkillä, kuulostaa urbaanilegendalta mutta tämäkin on todistetusti omin silmin nähty... Ei se ammatti aina katso niitä rattaita siellä pääkopassa..- Ei koskaan
"Ei se ammatti aina katso niitä rattaita siellä pääkopassa.. "
- Eräässä kunnassa
Etelä-Savossa kuivumassa olleet kortit oli nostettu narulle kanslian ikkunaan. Osoitti erittäin hyvää huumorintajua paikalliselta nimismieheltä. Ja pääkopassa rattaat olivat kunnossa. Sellaiset vanhat kunnon ajat takaisin.
- sairasta menoa
Eräässä kunnassa kirjoitti:
Etelä-Savossa kuivumassa olleet kortit oli nostettu narulle kanslian ikkunaan. Osoitti erittäin hyvää huumorintajua paikalliselta nimismieheltä. Ja pääkopassa rattaat olivat kunnossa. Sellaiset vanhat kunnon ajat takaisin.
Vaikka et noukkisi koiran ulosteita,ei siitä sakoteta.Mutta en ymmärrä,miksi joku ei korjaisi koiransa jätöksiä ja toinen mitä en ymmärrä,on miksi joku antaa koiran paskoa toisten piha-alueelle,ruusupuskan alle ym.outoa.Eikä korjaa koiran kakkoja!
- jaah?!
sairasta menoa kirjoitti:
Vaikka et noukkisi koiran ulosteita,ei siitä sakoteta.Mutta en ymmärrä,miksi joku ei korjaisi koiransa jätöksiä ja toinen mitä en ymmärrä,on miksi joku antaa koiran paskoa toisten piha-alueelle,ruusupuskan alle ym.outoa.Eikä korjaa koiran kakkoja!
Missä käytetään tollasta murretta, että "noukkia"? Itse inhoan murrekieltä kirjallisessa viestinnässä, joten kiinnitän vaan huomiota tohon sanaan... Sulla varmaan naapuris ei ole poliisi, eikö niin? Ylläpitäjälläkin on sangen nolo tapa suoltaa noiden viha-aloitusten oheen tässä Suomi24:a murresanoja.
- sffsdsdf
jaah?! kirjoitti:
Missä käytetään tollasta murretta, että "noukkia"? Itse inhoan murrekieltä kirjallisessa viestinnässä, joten kiinnitän vaan huomiota tohon sanaan... Sulla varmaan naapuris ei ole poliisi, eikö niin? Ylläpitäjälläkin on sangen nolo tapa suoltaa noiden viha-aloitusten oheen tässä Suomi24:a murresanoja.
"Noukkia" on ihan yleiskieltä. Lue joskus jotain, niin ehkä sanavarastosi laajenee..
- Luomunainen
Monelle varmasti olisi koko kylän ja seudun turvallisin paikka asua ?
- Yutran
Ylipäätäänkin, en diggaa:
- poliiseja,
- katsastusmiehiä ja
- porttivahteja (onko heitä muuten enää olemassa missään...?)
Mulkkenqvistejä koko sakki. =)- asennettaelämääs
kukahan suakin rakastaa?
- No rasisti!
Naapuriksi en halua:
-Poliiseja.
-Maksullista huoraa.
-Mc liivijengiläisiä.
-uskovaisia.
-Muslimia.
-Somaleita.
-veroihmisiä.
-alkoholisteja.
-Opiskelijoita.
-Työttömiä.
-Mustalaisia.
-Venäläisiä.
-Virolaisia.
-tai yleensä ulkomaalaisia.
-Yötyöläistä.
-Postinkantajaa.
-Kiihkouskovaista.
-Lestadiolaisia.
-Suura lapsiperhettä.
-Vanhuksia.
-Homoseksuaaleja.
-Transuja.
.-Tässä muutamia joita en huoli seinänaapureiksi.- bnjwerpnjsåda
No rasistipa hyvinkin! :D
Narkkarit puuttuivat listastasi. Sulle sopivin asuinpaikka taitaa löytyä eläintarhasta... ;) - En oo rasisti maa
V.....u sa et haluu kukaa sun naapuriks. Ma oon asunu suames 20 vuotta ja oon kaikki huvaksunu... Eiko taala oo vapaata maata elaa sun takia???
- 12+20
No mut maksuttomat ****** kuitenkin kelpaa ???
- miisukkala
kuule, täs on siulle hyvä naapur, huoraha mie oon mut lutkutan teijän lapsekkii ihan tost vaa. Mut kuule suhun en koske, en ees vasaral.
- J.s3
Olen kuullut vastaavaa muualtakin ei poliisikaan mikään pyhä ole sentään.Mutta ilmoittakaa ylemmälle taholle niin eiköhän se siittä muutu.
- hökkelikylä
sehän on hyvä asia jos naapurista pidetään huolta.ei ainakaan murtovarkaat pääse yllättämään kun naapuri kyttää kokoajan.itse en halua valkolaisia rellestäviä illat möykkääviä naapureita,johan siinä hermot menee.enkä halua kuvan mukaisia taloja naapuriin,kauhean näköisiä hökkeleitä.
- !!!!!!!!!!!!!!!!!
Ei romaneja, saatananpalvojia, uskovaisia, kassialmoja, juoruakkoja......
Haluan olla omissa oloissani piste.- jepjep...
Ei sillä ammatilla ole mitään väliä. Jos pää on sekaisin niin se on. Ehkä ikävintä on asua jos naapurissa asuu perhepäivähoitaja. Ensimmäisiä lapsia tuodaan hoitoon jo klo 06.00.
Nytkin minulla on naapurina poliisi ja homma toimii hyvin. Kaveri tekee vuorotöitä joten hän on aina vapaapäivinä hoitanut lumityöt ja kesällä leikannut nurmikot taloyhtiön alueelta. Lisäksi auttoi tekemään sakosta valituksen joka meni läpi. Tämä kyseinen poliisi on toinen seinänaapuri. Toisena asuu insinööri ja hänen vaimonsa. Työttöni järjesti juhlat kun oltiin mökillä meidän tietämättä. Meteliä oli ollut joten tämä insinööri naapuri oli soittanut hätäkeskukseen ja pyytänyt poliisit. Tämän tiedän koska lähetti asiasta kirjeen. Kyselin tältä poliisi naapurilta ja hän sanoi ettei se ollut paha. Sanoi että nuoria oli ollut n. 10 ja osa metelistä tuli kun kävivät takapihalla tupakalla. Lisäksi puolenyönaikaan ennen partion tuloa suurin osa vieraista oli lähtenyt.
Tämä insinööri oli lähettänyt kirjeen myös tälle poliisille ja ilmoittanut että valittaa koska hän ei ollut vapaa-aikana puuttunut meteliin.
Me näemme toisemme melkein päivittäin mutta siitä huolimatta lähettelee kirjeitä. Nissä on jopa postimerkki.
Vaihdan koska tahansa insinöörin poliisiin.
Tämä on sitten tosi joten turha puhua mistään provosta. - hanna hanhi
jepjep... kirjoitti:
Ei sillä ammatilla ole mitään väliä. Jos pää on sekaisin niin se on. Ehkä ikävintä on asua jos naapurissa asuu perhepäivähoitaja. Ensimmäisiä lapsia tuodaan hoitoon jo klo 06.00.
Nytkin minulla on naapurina poliisi ja homma toimii hyvin. Kaveri tekee vuorotöitä joten hän on aina vapaapäivinä hoitanut lumityöt ja kesällä leikannut nurmikot taloyhtiön alueelta. Lisäksi auttoi tekemään sakosta valituksen joka meni läpi. Tämä kyseinen poliisi on toinen seinänaapuri. Toisena asuu insinööri ja hänen vaimonsa. Työttöni järjesti juhlat kun oltiin mökillä meidän tietämättä. Meteliä oli ollut joten tämä insinööri naapuri oli soittanut hätäkeskukseen ja pyytänyt poliisit. Tämän tiedän koska lähetti asiasta kirjeen. Kyselin tältä poliisi naapurilta ja hän sanoi ettei se ollut paha. Sanoi että nuoria oli ollut n. 10 ja osa metelistä tuli kun kävivät takapihalla tupakalla. Lisäksi puolenyönaikaan ennen partion tuloa suurin osa vieraista oli lähtenyt.
Tämä insinööri oli lähettänyt kirjeen myös tälle poliisille ja ilmoittanut että valittaa koska hän ei ollut vapaa-aikana puuttunut meteliin.
Me näemme toisemme melkein päivittäin mutta siitä huolimatta lähettelee kirjeitä. Nissä on jopa postimerkki.
Vaihdan koska tahansa insinöörin poliisiin.
Tämä on sitten tosi joten turha puhua mistään provosta.No oletpa onnekas! kai niissä poliiseissakin on poikkeuksia, sääli, ettei meille sattunut sellaista. Sinänsä kai vanhempie pitäisi itse hoitaa omat kakaransa..
- niintai näin
Juu ja juuri eläkkeelle päässeet/joutuneet. Energiaa on vielä vahtia naapureiden työikäisten tekemisiä ja menemisiä. Ja jos joskus vapaan koittaessa istuu iltaa ystävien kanssa niin siitä naristaan kun on pientä ääntä kuulunut seinän takaa. Tämä EI siis ole jokaviikkoista huvia. Itse rakastan laittaa pihan nätiksi erityisesti kesäisin. Usein vietän aikaa takapihalla kun ilmat sen sallivat nauttien kukkaloistosta. Tämäkin tietysti rassaa osaa porukasta kun kateellisena kyräilevät pensasaidan takaa oman pihan ankeudesta. Mitä h.......ä sillä takapihalla edes tekee jos siellä ei saa olla?!
Itse toivon eläkeiän koittaessa, että virtaa riittää nauttia vapaudesta. Matkustamista, ulkona oloa ja aikaa ystävien kanssa. Meidän seinänaapureilla ei ystäviä ole (kukaan siellä ei käy), lapsetkin ovat nähtävästi suututtaneet ja kotona nyhjäävät päivästä toiseen. Nukkumaan laitetaan jo ennen kahdeksaa (koko asunto pimeänä). Juu ja sen verran olen laittanut merkille ihan ilman kyttäämistä kun elävä ja liikkuva (myös ulkona) siis olen. Ja nämä ovat niitä juuri eläkkeelle siirtyneitä.. Fyysisiä rajoitteita, ainakaan näkyviä ei kummallakaan ole ja muutaman sanan vaihtaneena taitaa talouskin olla kunnossa ja vieläpä paremmassa kuin monella muulla. Muut jo kauemmin eläkkeellä olleet mummelit ja pappelit tässä taloyhtiössä ovat todella leppoisia ja mukavia. Ehkäpä nuokin tuosta tasoittuvat ajan mittaan ja ymmärtävät nauttia eläkepäivistään.
Pointtini on se, että nykyajan asumismuodoissa on ihan toivottavaa hyväksyä ihmisten erilaiset iät ja elämäntilanteet sekä päivärytmit eikä narista kaikesta pienestä. Siinä kohtaa alkaa häiritseen jos joku on seinän läpi tulossa. Itsekkyys on nykyajan trendi ja kaikki mikä toisessa on erilaista kuin itsessä on joillekin kirosana ja syy valittaa asioista. Ja se suomalainen kateus! - A-ryhmä
persua, tai muita rasisteja.
Tervetulleita naapureita sensijaan olisi esim. aalla alkavista maanosista saapuneet. parasta aa-ryhmää. - VvVvVvVvV
ULOSOTTOMIEHIÄ.
- Ylin kerros
Ammatilla ei välilä, mutta en halua sosiaalisista ongelmista kärsiviä naapureiksi. On todella ahdistavaa kuulla naapurista tappelun ääniä tai lasten itkua kännissä olevien aikuisten ölinän seasta.
Toinen ei toivottu naapuri se sellainen koiranomistaja, joka jättää koiransta kotiin haukkumaan.- pelasta edes lapset
Tappeluista (ja varsinkin lasten itkusta) tilanteessa kannattaisi ilmoittaa hätäkeskukseen. Pikkuvauvan ruoka-aika-itku on eri asia, mutta sen erottaa äänestä. Lasten suojelu kuuluu kaikille.
- kauheaa kateutta
pelasta edes lapset kirjoitti:
Tappeluista (ja varsinkin lasten itkusta) tilanteessa kannattaisi ilmoittaa hätäkeskukseen. Pikkuvauvan ruoka-aika-itku on eri asia, mutta sen erottaa äänestä. Lasten suojelu kuuluu kaikille.
pelasta edes lapset.Mitä vittua sä oikein hölötät? Vauvat ITKEE LUONNOSTAAN SUURIMMAN OSAN OLLEESSAAN ALLE YKSI VEE.Kaikki ruuvit varmaan päässä kiinni? t.neuvolantäti
ps.vauva itkee kun vaipat on märät,kun on nälkä,kun haluaa syliin,kun pelottaa jne.Hyvä ihminen,lopeta jo tuo sairas kirjoittelu täällä.Vauva päättää itse milloin itkee,ei silloin kun naapurintädille sopii!
- stop lankille
Minua häiritsee kun talon poliisi lankkaa päivät pitkät kumipamppuaan. Luulisi pienempikin riittävän. Ja sitten ollaan niin ylpeitä kun vehkeet kiiltää.
- Selvästikin
rasvaa sitä ja nussii itseään pes-seeseen, kuulema myös putkassa olevai. Ovat pervoja piilohomoja.
- popo2
Meidän naapurion juuri tällainen - ainas kun ei ole työvuorossa, niin patsastelee pihallansa kädet liivintaskuissa ja kyttää kaikkien muiden tekemisiä - ja itse rikkoo kaikkia naapurisääntöjä vastaan, luulee v oivan sa käyttäytyä kuin ka vain, kun otsassa lukee polkiisi. m yös vaimollaan ja lapsillaan samat elkeet: ketään ei tervehditä, lapset saaq hääiriköidä ja muija pissattaa koiransa napureiden tonteille, mut se ponkin poliisi pohjanmaalta
- ihana piha
Muutin kaupungista maalle. Naapurit senverran kaukana, että voi pyllistellä
ihan rauhassa omalla pihalla ja pierasta kun siltä tuntuu, tai hakata halkoja
vaikkapa keskellä yötä.- miukuli2
kas, kun kaikki eivät voi muuttaa; on arvostetut työpaikat, ISOOOO omakotitalo, yms. eiköhän sen paskalakin olis paremminkin syytä hakeutua toiselle paikkakunalle ihmisiä kiusaamaan - m ieluiten tietysti vankilaan...
- ...................
Sitä kutsutaan "vapaakasvatukseksi" ja "uusliberalismiksi". Varmaan teettänyt avaimetkin sun asuntoon ei maksa kun 7e. Suosittelen lukkojen uudelleensarjoitusta.
- Ihmeellinen tarina
Ensimmäisenn viestiin: käy juttelemassa naapurin kanssa, ehkä pääsette yhteisymmärrykseen mieltä painavista asioista.
- VASTAUS one
ALUEHALLINTOVIRASTOSSA ON POLIISITARKASTAJA TÄLLAISTA VARTEN
- seura tekee kaltaise
En halusi naapurikseni pedofiilia enkä poliisia.
- taisto ja suuntavais
seura tekee kaltaise...tota et voi saada selville mistään jos joku on ollut linnassa,koska harvapa sellaista lähtisi kertomaan.Myöskään hirveän moni ei kerro,mikä on ammatiltaan.Itse en ole koskaan pitänyt yhteyttä naapureihin.Ei oo tarvetta tutustua.Juttukumppanit löytyy ihan muualta!
- Poliisijohtajan ex
Jos vain malttaisi elää sääntöjen mukaan, ei tarvitsisi luulla että poliisi kyttää.
Tuleehan ammatissa toki tietty tapa katsoa, muttei se tarkoita että jatkuvasti olisi intopiukeena virkansa kanssa.- läskiä kerrakseen
No meidänpä naapuri nimenomaan on "into piukeena" koko ajan - luulee olevansa poliisi vapaa-ajallaankin ja näyttää myös luulevan, että kaikki häntä pelkää. Näin luulee myös ylilihava vaimonsa, joka vyöryy pitkin lähikatuja kaiket päivät ylilihavan piskinsä kera
Poliisi "kyttää" eiks tää mene ihan niikuin pitää?
- niinkin
En halua naapuriksi.
-Helvetin enkeleitä
- muita rikollisjärjrestöjä
-Romaaneja- Juhani A.
Romanit on hyviä naapureita.
Etelä-Pohjanmaalla kun asuin niin samassa kerrostalossa oli muutama romaniperhe. Eikä ikinä ollut mitään ongelmia.
En tiedä että onko totta, mutta useaan kertaan siellä asuessani kuulin väitettävän että romanit ei varastele omalta asuinalueelta.
Joten omien kokemusten pohjalta sanoisin että moninkerroin mieluummin romaneja naapurissa kuin jotain narkkareita. - iivari
Juhani A. kirjoitti:
Romanit on hyviä naapureita.
Etelä-Pohjanmaalla kun asuin niin samassa kerrostalossa oli muutama romaniperhe. Eikä ikinä ollut mitään ongelmia.
En tiedä että onko totta, mutta useaan kertaan siellä asuessani kuulin väitettävän että romanit ei varastele omalta asuinalueelta.
Joten omien kokemusten pohjalta sanoisin että moninkerroin mieluummin romaneja naapurissa kuin jotain narkkareita.Etsivätkö yksin asuvia vanhuksia ja vammaisia pitkin maakuntaa.,pyytämässä vettä, kun tuli yllättäen jano??
- Tirinä
Heh heh, jokaisessa ammatissa kai joku ammattitauti. Pollisilla voi olla toi ainainen kyttääminen vaikkei olis virantoimituksessa.
Ei siitä tartte välittää, jos tietää omat oikeutensa ja elää suht nuhteetonta elämää. Ja kyllä polliisistakin voi tehdä rikosilmoituksen, jos meno menee mahdottomaksi.
Yleensä naapurien kanssa ei kannata kauheesti kaveerata. - Suomalaista marinaa
Kyllä menee hyvin kun jää aikaa puuttua tyhjänpäiväisyyksiin. On teilläkin huolen aiheet...
- ehkääpä tai sitten e
Jos yrittäisi parhainta selitystä poliisin mieleen, niin hän pelkää teitin tekevän jotain, ja sitten sanottaisiin että poliisi oli vieressä, mutta nehän on sokeita.
Isännöitsijä puhui ongelmistaan kerran että kun vanhus on niin tavattoman yksinäinen asunnossaan ja nuoresta pihalla taas katseleminen tuntuu että häntä kytätään.
Mutta yksi mahdollisuus olisi saada valokuvaan ne rikkomukset, koiran paskannuttaminen ja lumen luonti kiellettyyn paikkaan.
Sitten esim. ilmoitus poliisilaitokselle että asia on kiusallinen, voisiko hänelle kertoa ystävällisestä säännöistä.
Virhe olisi lähteä rähjäämään taikka mitään oikein muutakaan, hän kertoisi vitulla maustaen kuinka hän seisoskelee ja katselee mitä lystää. Sitten kantaisi itse mielentilansamuutosseuraksiensa taakkaa. - usot sie
Et ole näköjään asunut mustalaisten kanssa samassa talossa ,muuta tänne Turkuun niin mariset sinäkin
- Suomalaista marinaa
usot sie kirjoitti:
Et ole näköjään asunut mustalaisten kanssa samassa talossa ,muuta tänne Turkuun niin mariset sinäkin
Vakkella täs asutaan, mamuista ja narkeista ei vaaraa kun osaa liikkua oikein, välttää tiettyjä alueita tiettyinä aikoina. Talo täynnä, ihan asiallisia mamuja, ne sentään tervehtii, toisin kuin suomalaiset naapurit jotka vaan mököttää.
Tietenkin vastustan sitä jos naapuri aiheuttaa, TODELLISTA uhkaa, väkivaltaa niin henkisesti kuin fyysisestikin tai aiheuttaa taloudellista vahinkoa, sit ei kun vaan, mieluiten suuremmalla porukalla, selvittämään mistä mahtaa kyse olla ja mitä on tehtävissä. Yleensä se on vaan niin että henkilö joka marisee tyhjästä, on kaikista pahin naapuri.
En uso iha ny suorilta
- Heikko provo.
Mainiota kun aloitusprovon sepustaja vielä ekaksi kommentoi omaa tekstiään toisella nimimerkillä.Ei tuosta aiheesta saa kiinnostavaa,tai laita osoite myös niin katsotaan sitten.
- Seppo Taalasmaa
En haluaisi naapurikseni Ulla Taalasmaata.
- rasittava on
Mulla on kapiainen. Tosi karmea: leikkii mukavaa niin kauan kuin tekee hänen mielensä mukaan, sitten alkaa rähinä. Olen lyömässä luuta kurkkuun jatkuville valituksilleen, menon pitäisi olla kuin armeijassa.
- hewa
Kyllä meissä naapuristoissa on joka paikkaan se kyttäävä henkilö olkoon poliisi tai pastori. Löytyyhän jo eläkeläisistä todelliset vahdit kerros rivi tai omakoti alueelle,heillä otta korvaan kaikenlainen meteli vaikkei enään kuulisikaan.Olen itse asunut joka suhteessa asuntoihin eipä ole suurta eroa asutko missä,kyttä löytyy aina jopa tiedän,että on soitettu verottajalle miten naapurilla menee niin hyvin eikä se saa palkkaa edes niin paljon me ja sillä on parempi autokin kun meillä. Voihan paska eläisivät omissa oloissaan ,on heitäkin jotka ei sitten välitä mitään vaikka tupa palais huh huh!
- eläkeläinen
meillä raisiossa samanlainen tapaus vaan sillä erolla ,että se on putkavahti. Tekee mitä vaan itse, mutta aina valittamassa toisten tekemisistä. Tosi resukka tyyppi, mutta ei sille mitään voi jos on pienenä ollut liian vähan legoja.
- Helppo uskoa
Kyttien kanssa tappavat ihmisiä putkaan n. 20 joka vuosi.
- valittaaaaaaaa
nettivalittajia en haluaisi naapuriksi enkä omalle screenille :-)
- Minna Minna
En haluaisi naapurikseni kotimaisia enkä ulkomaalaisia narkkareita tai muitakaan kriminaalipaskoja. En myöhäisteini-ikäisiä ääliöitä enkä työttömiä. Poliisit ihan asiallisia naapureita ja jopa toivottuja ja ai niin, meillähän niitä onkin eikä ikinä ole ollut mitään haittaa.
- Auringoinen Yö
Minun naapuri juoruaa jatkuvasti että minä olen hereillä öisin, minä kävelen öisin, minä istun tietokoneella öisin, kirjoitan jotain ylös öisin, ajan öisin, nukun päivisin, piilotan jotain puutarhaani, piilotan jotain kellariin. Tämä on kaikki totta mutta miksi naapurini seuraa minua koska eihän tekemissäni ole mitään epäilyttävää.
- Losmo
Mulla asuu vastapäätä vierekkäisissä taloissa 2 poliisia, helvetin hyviä naapureita, ei mitään valittamista. Katselevat torppani perään aina kun olen matkoilla.
- Maalainen
Saisinpa minäkin tuollaisia naapureita.
- Tuhottu_elämä
Juu. Poliiseja ja muita viranomaisia eivät koske lait. Myös poliisin ja muiden viranomaisten kätyrit apurit ja muut saavat tehdä mitä huvittaa ja tehtailla rikoksia. Eivät joudu vastuuseen. Poliisi jättää myös uhrin tekemät rikosilmoitukset käsittelemättä sekä tilauksesta mustamaalaa uhria tarpeen tullen. Syyttäjänvirasto komppaa ja jeesaa tietty tarvittaessa syyllistyen itse myös rikoksiin joista tietää ettei joudu vastuuseen. Sosiaalitoimi saa myös tehdä rikoksia. Aluehallintovirasto varmistaa että sosiaalitoimi ei joudu vastuuseen. Hämeenlinnan hallinto-oikeus tukee myös ja auttaa rikosten tehtailussa valittua uhria vastaan. Myös perusturvalautakunnat tukevat sossujen rikoksia täten myös itse syyllistyen rikoksiin kuten haml hao ja avikin. Naapurit jotka toimivat kätyreinä voivat myös tehtailla huoletta rikoksia. Hovi-oikeus auttaa tarvittaessa ja syyllistyy käräjäoikeuden tapaan myös itse rikoksiin. Korkeimpaan oikeuteen ei varat enää riittäneet kun uhria alettiin rangaista jo käräjäoikeudessa ja sitten hovi-oikeudessa. Voit siis olla 100% varma siitä että suomi on korruptoitunut poliisivaltio ja diktatuuri jossa "harva ja valitut" saavat tehdä ihan mitä huvittaa! Tämä on fakta, minulla on 100% vedenpitävät todisteet joita poliisi yritti mm. tuhota. Poliisi ja muut viranomaiset yrittivät jopa lavastaa minua - eli uhria rikoksiin. Siinä samassa tuhosivat lasten elämän. Virhe oli se että lähdin hakemaan apua kun ex-avopuoliso nainen, sosionomin koulutus, pahoinpiteli minua lasten nähden ja sitten molempia lapsia.
- POLIISI PAMPUTTAA
KIITOS KO´MMENTISTA - AINOITA JÄRKEVIÄ TÄLLÄ PALSTALLA, MUTTA JUURI SAMOILLA LINJOLLA OLLAAN
- Terrorisoi
Ketä en halua naapuriksi?
Matti Pullia. - eläkelläinen
Ykkös vaihtoehdoista sairaanhoitajia en halua naapuriksi. Sairaanhoitajat ovat ihmisvihaajia ja mitä kauemmin sairaanhoitajana niin sitä suurempi ihmisviha.
- toinen eläkeläinen
Ei ne ihmisvihaajia kaikki ole.Ne on niitä "rekkalesboja" ,asennevammaisia ja narsistisen poikkeavuuden ilmentymiä. Tosin alalle hakeutuu monenlaista yrittäjää.jotka pilaavat toistenkin maineen
- jaah?!
Sairaanhoitajat eivät ole mitään ihmisvihaajia, jolleivat sitten ole rikollisia, jotka ruippivat uteliaisuudesta muiden sairauskertomuksia lain vastaisesti, mikä onneksi on harvinaista, mutta mistä mm. MOT- ohjelmakin taannoin uutisoi... Siihen ammattiin pitäisi kyllä päästää vain eettisiä, eli nykymalli jossa kuka tahansa pääsee sairaanhoitajakouluun ja jossa niitä rahdataan vaikka mistä lie Espanjasta Suomeen, kun Suomen sairaanhoitajille ei kelpaa erittäin hyvä palkkansa, ei toimi. Ja "hoiva-alan yrityksistä" puhuminen on rikollista: sana "hoiva" tarkoittaa suomen kielessä läheisen huolenpitoa, eli kun puhutaan "hoiva- alasta", siinä yritetään vääristää, että ketkä ja millaiset ihmiset todellisuudessa omaavat terveydenhuollon alan ammattipätevyyden ja että keillä tai millä ihmisillä on oikeus toimia yrittäjinä sillä alalla. Tietysti tähän jurpokeskusteluun tätä kommenttia ei pitäisi sanoa, mutta tuli vain mieleen...
Onkos Suomi24- herjaajilla poliisien haukkumispäivät jotenkin yleisestikin meneillään, viitaten tohon aloitukseen? Ketä ja mitä ihmisiä kiusaatte? - Vai harvinaista
jaah?! kirjoitti:
Sairaanhoitajat eivät ole mitään ihmisvihaajia, jolleivat sitten ole rikollisia, jotka ruippivat uteliaisuudesta muiden sairauskertomuksia lain vastaisesti, mikä onneksi on harvinaista, mutta mistä mm. MOT- ohjelmakin taannoin uutisoi... Siihen ammattiin pitäisi kyllä päästää vain eettisiä, eli nykymalli jossa kuka tahansa pääsee sairaanhoitajakouluun ja jossa niitä rahdataan vaikka mistä lie Espanjasta Suomeen, kun Suomen sairaanhoitajille ei kelpaa erittäin hyvä palkkansa, ei toimi. Ja "hoiva-alan yrityksistä" puhuminen on rikollista: sana "hoiva" tarkoittaa suomen kielessä läheisen huolenpitoa, eli kun puhutaan "hoiva- alasta", siinä yritetään vääristää, että ketkä ja millaiset ihmiset todellisuudessa omaavat terveydenhuollon alan ammattipätevyyden ja että keillä tai millä ihmisillä on oikeus toimia yrittäjinä sillä alalla. Tietysti tähän jurpokeskusteluun tätä kommenttia ei pitäisi sanoa, mutta tuli vain mieleen...
Onkos Suomi24- herjaajilla poliisien haukkumispäivät jotenkin yleisestikin meneillään, viitaten tohon aloitukseen? Ketä ja mitä ihmisiä kiusaatte?Molemmat ryhmät, kytät ja sairaanhoitajat valittavat henkilöstöpulaa, mutta jäävät jatkuvasti kiinni urkinnasta ja hyvin pieni osa paljastuu.
- Niin...
Meidän asuinalueella asuu kolme poliisia, ja naapurissa asuu lääkäri, ambulanssikuski. Eipä ole häirinnyt..
- sanoppa muuta
Eivätkä tule koskaan häiritsemään, koska ovat ammatin takia paljon ihmisten kanssa tekemisissä. Korkeintaan vittuilevat muille ihmisille varsinkin vähäosaisille.
- junkkarman
Asut hyvällä, ehkä keskivertoa kalliimmalla asuinalueella. Siellä se on mukava nauttia elämästä. Nauti elämästä. Vuokraalueelle toivottais useasti innokasta poliisia taittamaan rosvon niska.
- Intressi vapaa.
Tähän voisi antaa vastauksen että:
Millainen haluaisin olla että tulisin toimeen kaikkien kanssa.
-lisäarvoa voisin itselleni lisätä olemalla oma itseni.
-ehkä myös se että en katsoisi ja kaivelisi muiden tuolla jossakin olevan kummajaisia.
-ehkä minun pitäisi ymmärtää että ihmisen pahin vihollinen on "minä itse itselleni"
-en löydä oman elämäni laatua muista vaan itsestäni.
-ei tänään ole kiire mihinkään kun en puutu vain muiden elämään arvostelevasti jos näin teen pitäisikö silloin herätä tarkastelemaan itseäni.
-olisiko se tämä ratkaisu moniin ongelmiin itsestä katsoen itselle.
Näissä merkeissä "laatuaikaa itselle ja läheisille" - KALLE KELLO
Mistä tiedät että kyttää? Sinun on pakko kytätä, että tiedät että se naapuri kyttää. Kyttä se sinäkin olet. On köyhää suomalaisten ajatusmaailma, eikö sinullakaan ole omia asioita. Olet varmaan siirtänyt sängyn ja tuolin ikkunan eteen, että pääset kyttämään ja tilstoimaan, koska naapuri kyttää sinua. Mene nyt pahvi viemään sille kyttänaapurilles sellaiset silmälaput, ettei vahingossakaan pääsis vilkaisemaan SINUA.. Kyylä kyttä
- Hra Jakomieli
En halua naapuriksi itseäni.
- Hyi, Suomalaiset
Suomalaisia ei varmasti kukaan ulkomaalainen halua naapuriksi.
Syy selviää yllä olevista viesteistä.- alet ja alet
Kyllähän kyttääjän huomaa, liikkujan pitää olla silmät ja kun ne osuvat itseen kiinnittyneisiin silmiin aina kun naapuripihan ohi kulkee niin vaikea siitä on vääriä päätelmiä vetää.
Joka kerrostalos pruukaa olla joku asioista perillä oleva henkilö, joka pahimmillaan tuo talon kokoukseen pitkiä paperilistoja, joissa rasahdus ja naksahdus eritelty kellonajoittain asuntokohtaisesti.
ABC -ketjussa saivat poliisit, oliko 50 % alennuksen, mutta ketju lopetti tarjouksen kun lehdissä oli asiantuntijapohdintoja lahjomasta. Ketju oli perustellut että heille sopii imago poliisin läsnäolosta.
Antaisitko sinä poliisin nipistää vaimosi pyllyä 50 % alennuksella
- Hermanni1250
Jokaisella on omat kokemuksensa poliiseista. Myös minulla. Kerran olen ollut putkassa koska isäni oli vasemmistolainen.Poliisi sanoi että teidät kommunistit pitäisi tappaa kaikki.En ole koskaan itse kuulunut mihinkään puolueeseen ja käynyt jopa vapaaehtoisen maanpuolustuskoulutuksen. Poliisi yritti ärsyttää minua jotta olisin antanut pienenkin aiheen pamputtamiseen. Aamulla pois päästettäessä oli rahoistani satanen viety. Sitä kysyessäni kysyttiin vain tiukasti että haluatko toisenkin yön putkassa.Nimellinen syy miksi jouduin putkaan oli että eräs samassa autossa ollut oli vääntänyt auton peilin vinoon mutta myös tunnustanut sen.Noh tämä tapahtui 1970-luvun Asikkalassa.
Samassa mökkikunnassani olen saanut parit sakot nyt vanhempana ja täytyy sanoa että sen parempia herrasmiehiä kun nämä poliisit ovat olleet ei olekkaan. Ilman sitä ikävää nuoruudenkokemusta olisin saattanut itsekin pyrkiä poliisiksi,harkitsin sitä vakavasti.
TV-sarja poliisit on mielestäni hyvä imagonparantaja poliisien suhteen. Kyllä Suomi tarvitsee ns. oikean poliisin eikä mitään omia "koplia" hoitamaan järjestystä.- jaah?!
Millä tavalla sun isä oli "vasemmistolainen"? Meinaan, että itse koin lapsena alaikäisenä eräällä sairaalloisen tapapajuisella paikkakunnalla, jonne en niidden siellä asuvien valtaväestön edustajien ihmisten sairauden vuoksi muuttaisi koskaan takaisin, solvausta siitä, että sattui olemaan sukulainen eduskuntavaaliehdokkaana ja juuri vasemmiston ehdokkaana. Jokapäivä jouduin alta kymmenen - vuotiaana kotiin pyörällä polkiessani näkemään, kuinka mulle rakkaan isäni kuva oli eduskuntavaalimainoksesta sotkettu solvaavaksi, ja vielä piti sietää sitäkin, että joku kokoomuspässiopettaja yritti tehdä kaikkensa, etten olisi saanut luokkani parasta koulutodistusta, vaikka todellisuudessa faktat oli ihan muut.
Minä olen kuullut - joskaan en tiedä totuutta- , että mun isoisäni isä kuului maanalaiseen kommunistiseen järjestöön 1900- luvun alussa: olen aivan varma, että se ihminen ei elämässään tehnyt mitään laitonta, mutta linnaan vaan oli laitettu. Hän ei saanut elää niin kauan, että olisi nähnyt omien lastensa selviävän.
Nyky- Suomessa kauteuteen sen sijaan sairaille riittää se, että jonkun perhe on maksanut kovasti veroja. Väitän, että säälittävää kiusaamista.
- Turvallinenolo
Onneksi meidän naapurissa asuu teho-osaston sairaanhoitaja :D
- älysitkö
Ei se teho-osaston hoitaja ole sinua varten Anna olla ihmiset rauhassa vapaa-ajallaan
- Äänestys
Yritä saada kerättyä nimilista lähialueelta, lisää uskottavuutta jos sinun mielipide häiriköinnistä ei ole ainoa. Vai saatko nimiä? Usein jos yksi valittaa, se on vain hänen mielipide.
- Lapissakin
Lapissa on tosiaan ollut poliisin riitoja kun yksi poliisi oli kommunisti, vaaliehdokaskin (kunnallis- kai) ja sai työtoverionnittelut epäonnistuneesta vallankumousyrityksestä. Korkein lainvalvoja sai kymmeniä kanteluita. Ilmeni mm. että poliisikoira oli opetettu puremaan komennolla "kommunisti". Vakavasanaisesti oli ainakin lehti asiasta kirjoittanut.
- Justjust...
Murhamiehiä asui vuokra-asunnon naapurissa. Eivät kyllä viihtyneet kovin pitkään vapaalla jalalla, ei ollut mieltäylentävää lehdistä lukea mitä seinän takana oli tapahtunut. Kyllä sitä mielummin ottaa minkä tahansa paitsi sellaisen.
- Ihan sama
Minulla on naapureina kaksikin poliisia eikä mitään ongelmia, päinvastoin. Eivätpähän tule paikalliset pikkuroistot, juopot eivätkä kaikenmaailman räkänokat lähellekään taloamme ainakaan pahantekomielessä. It`s nice.
- rauhallinenarea
Samanlaista kokemusta. Kolme konstua asuu näillä pikkukaduilla omakotialueella. Ei ole mopojengiä näkynyt eikä muutakaan inhoittavaa. Konstat on jees. Komeitakin ovat. Kesällä ihanaa seurata ruohonleikkuuta naapurissa. Ymmärrän tuota pikkumopopoikien kirjoittelua ja tuskaa kun moposta häviää tehot tuota pikaa.
- hahahahhahaha
rauhallinenarea kirjoitti:
Samanlaista kokemusta. Kolme konstua asuu näillä pikkukaduilla omakotialueella. Ei ole mopojengiä näkynyt eikä muutakaan inhoittavaa. Konstat on jees. Komeitakin ovat. Kesällä ihanaa seurata ruohonleikkuuta naapurissa. Ymmärrän tuota pikkumopopoikien kirjoittelua ja tuskaa kun moposta häviää tehot tuota pikaa.
Mitä komeaa on kaljuissa, turvonneissa, hormoneilla vähänkin älynsä tuhonneissa läskikytissä. Ei mopopojissa ole mitään vikaa, mutta liivijengien läskipäitä ne suojelee.
- lumi_ukko_
Kaikki kyylääjät, oli ammatti mikä tahansa, on persee*tä.
- pakko tehä työtä
Kaiken maailman nuoleskelijat (itseni mukaan lukien) etenkin työkavereita en halua naapuriin. Mulle riittää kahdeksan tuntia työkaverien miellyttämistä vapaa ajalla silloin tällöin.
- karsintaakin on
Poliisin koulutukseen valikoimisessa on kuulemma jonkunlainen luonnetestaus.
siten joku puhui, että hänen luokkakaverinsa, joka tapasi iltasittain joutua itsepuolustarpeen tilanteisiin, ei ollut päässyt poliisikouluun. - jaah?!
karsintaakin on kirjoitti:
Poliisin koulutukseen valikoimisessa on kuulemma jonkunlainen luonnetestaus.
siten joku puhui, että hänen luokkakaverinsa, joka tapasi iltasittain joutua itsepuolustarpeen tilanteisiin, ei ollut päässyt poliisikouluun.No siinä koulutuksessa onneksi on psykologinen testaus. Vaikka itsekin kritisoin psykologiaa huuhaa- tieteeksi usein, niin esimerkiksi sellaisissa ammateissa kuin poliisi, on psykologinen testaus ihan tarpeellinen ja hyvä asia. Karsiipa testaukset onneksi ainakin kaikki pikku-hitlerit väkivalta- impulsiiviset ja potentiaaliset "breivikit" pois poliisin ammatista. Sitten ne jotka ei sinne poliisikouluun ole päässeet, niin yleensä ne kai alkaa vartijoiksi tms. kaikkiij pullisteluammateihin...
Poliisi on merkittävä vallankäytttäjä: heidän koulutuksensa ei ole akateeminen, mutta siitä huolimatta... Myös nettiin kirjoittamisessa pitäisi olla jokin eettinen testaus, ettei tarttis tollaisia tekstejä nähdä. Katsotaas nyt sata vuotta eteenpäin, niin nettiin ei kukaan pysty kirjoittamaan mitenkään muuten, kuin nimellä, ja sitten netistä on tehty maksullinen kauppapaikka, mistä syystä ihmisistä tulee taas normaaleita ja virtuaalin esittäminen todeksi loppuu, kun kukaan ei ole kiinnostunut kirjoittamaan nettiin, paitsi maksusta.
On kyllä häiriintynyttä toimintaa, että nimimerkkikirjoittelua käytetään väärin. Tosin ainoastaan niin kauan minä näitä Suomi24- keskusteluita voinkaan eettisesti kommentoida, kun tämä on foorumi, missä ainoastaan minulle tuntemattomat kirjoittaa. Noin huonojen ja pahansuopien kirjoittajien kanssa en ainakaan koskaan nimellä kirjoittamisen foorumeilla olisi missään tekemisissä. Minusta kiinnostavat ihmiset omaavat mielipiteitä ja ovat hyväntahtoisia. Suomi24:n keskustelupalstakeskusteluissa minua on kohdeltu niin huonosti, etten voi käsittää, millaiset ihmiset pystyvät heitä tuntemattomalle kirjoittamaan sellaisia solvauksia, kuin olen osakseni syyttä saanut. - Ei toimi
jaah?! kirjoitti:
No siinä koulutuksessa onneksi on psykologinen testaus. Vaikka itsekin kritisoin psykologiaa huuhaa- tieteeksi usein, niin esimerkiksi sellaisissa ammateissa kuin poliisi, on psykologinen testaus ihan tarpeellinen ja hyvä asia. Karsiipa testaukset onneksi ainakin kaikki pikku-hitlerit väkivalta- impulsiiviset ja potentiaaliset "breivikit" pois poliisin ammatista. Sitten ne jotka ei sinne poliisikouluun ole päässeet, niin yleensä ne kai alkaa vartijoiksi tms. kaikkiij pullisteluammateihin...
Poliisi on merkittävä vallankäytttäjä: heidän koulutuksensa ei ole akateeminen, mutta siitä huolimatta... Myös nettiin kirjoittamisessa pitäisi olla jokin eettinen testaus, ettei tarttis tollaisia tekstejä nähdä. Katsotaas nyt sata vuotta eteenpäin, niin nettiin ei kukaan pysty kirjoittamaan mitenkään muuten, kuin nimellä, ja sitten netistä on tehty maksullinen kauppapaikka, mistä syystä ihmisistä tulee taas normaaleita ja virtuaalin esittäminen todeksi loppuu, kun kukaan ei ole kiinnostunut kirjoittamaan nettiin, paitsi maksusta.
On kyllä häiriintynyttä toimintaa, että nimimerkkikirjoittelua käytetään väärin. Tosin ainoastaan niin kauan minä näitä Suomi24- keskusteluita voinkaan eettisesti kommentoida, kun tämä on foorumi, missä ainoastaan minulle tuntemattomat kirjoittaa. Noin huonojen ja pahansuopien kirjoittajien kanssa en ainakaan koskaan nimellä kirjoittamisen foorumeilla olisi missään tekemisissä. Minusta kiinnostavat ihmiset omaavat mielipiteitä ja ovat hyväntahtoisia. Suomi24:n keskustelupalstakeskusteluissa minua on kohdeltu niin huonosti, etten voi käsittää, millaiset ihmiset pystyvät heitä tuntemattomalle kirjoittamaan sellaisia solvauksia, kuin olen osakseni syyttä saanut.Kytissä on tutkitusti 7. eniten psykopaatteja ja huomaahan sen kyttäohjelmistakin, aivan sairasta porukkaa. Taitaa olla pikemminkin vaatimus, että omaa sellaiset luonteenpiirteet.
- ei pahvihousuja!
Ainoat joita vältän kuin ruttoa on ravihevoskansa ja alkoholisti/narkki porukat.
Molemmissa tapauksissa jos huomaan että naapurustossa on näitä, en todellakaan vuokraa asuntoa sieltä oli hinta kuinka hyvä tahansa.
Ei tule kuin vaikeuksia itselle ja puhun kokemuksesta.Tavarat katoo ja pummataan kokoajan vitosta yms paskaa jota en siedä sekuntiakaan.
Mamut ok, homot ok, eivät ole tähän mennessä haitanneet omaa elämääni mitenkään.- manaaja..
Mikä riivaa?
- Poliisin vaimo
Mieheni on poliisi, mutta hän ei puutu mihinkään naapureiden toilailuihin. Aihetta kyllä olisi.
- naisissa on orgasmi
naapurissa mentiin nuorison malliin, läksin kaupungille ja ylitin maantien, niitä on vain yksi, onhan selvää ja sitten siinä montaa muuta kivaa, naapureille en soisi todella salaisimpia unelmiani, enkä epäonnistumisia Jumalan olemassa olon suhteen, ja omanikin olemassa olo on jo ongelmallinen, mitä naapureihin tulee, naapuriksi ottaisin .... en ottaisi .... otttaisin ... en ottaisi ... ottaisin ...
- hui.
Otan osaa, miten monesti sinut on hakattu.
Olen todella pahoillani että miehesi on poliisi eli rikollinen. Hae äkiä apua. - hyi helvatta
hui. kirjoitti:
Otan osaa, miten monesti sinut on hakattu.
Olen todella pahoillani että miehesi on poliisi eli rikollinen. Hae äkiä apua.Urbaanilegendaa tuo hakkailu. Sen sijaan naapurialueen vuokraalueella narkkarit hakkaa jopa lapsiaan ja pakottaa kaljavarkaisiin siwaan.
- Hyi olkoon
Samanlaisia kyylääjiä koko perhe ja ipanat soittaa kouluunkin avuksi kun haastavat riitaa eivätkä pärjää. En halua olla missään tekemisissä henkilöiden kanssa jos suvussa kyttiä ja yleensä tuo kyttämielisairaus periytyy.
- Assi
Kyllä minun naapurina saisi olla vaikka poliisi,,mieluummin kun kun narsistinen naapuri.
- Se vaan että
kyttä on paljon todennäköisemmin narsisti ja psykopaatti. Sellaisilla ei todellakaan saisi olla muita enemmän oikeuksia ja mistään eivät joudu vastuuseen. Täydellinen ammatti muiden alistamista haluaville.
- tosikko
Vihervasureita.
Vihreät kannattavat kansalaispalkkaa: saa rauhassa kasvattaa puutarhaansa. Vasureille mikään palkka ei ole kohtuullinen. Savustavat ulos osa-aikatyöntekijät, joille lyhyemmät työajat sopivat. - moniongelmaiset
Hoitajilla on eniten ongelmia ja tämä ilmenee erittäin aggressiivisena yhteiskuntavastaisuutena ja ihmisvihana.
- ????
Hoitajien aineksen heikkous on siinä, että alalle otetaan epävarmoja tapauksia ,kun on koulu käyty niin ollaan heti "päälliköitä" ,.Energia menee siihen, kun etsitään "alistettavia" .Tietysti yhteikuntavastaisuus ja ihmisviha on voinut seurata jo alalle hakeutuessa,
- suoranaista vihaaaaa
???? kirjoitti:
Hoitajien aineksen heikkous on siinä, että alalle otetaan epävarmoja tapauksia ,kun on koulu käyty niin ollaan heti "päälliköitä" ,.Energia menee siihen, kun etsitään "alistettavia" .Tietysti yhteikuntavastaisuus ja ihmisviha on voinut seurata jo alalle hakeutuessa,
Hoiva-alalla ihmisviha on ilmeistä henkilöstä riippumatta kuten myöskin suojelualalla. Sitä vastemielisyyden ja vihan tunnetta ei voi kuvailla, jos et ole kuuntelemassa kyseisten alojen työntekijöiden puheita.
- tehtävät toisaalla
???? kirjoitti:
Höpöhöpö
Hoitajien tehtävä ei ole vallan- tai väkivallan käyttö niin töissä kuin vapaa-aikanakaan.
Eikä kenenkään kytsiminen.
Enkä rupeis slummiksi nimitteleen asuntoalueita, johon on muuttanut uusia lapsiperheitä pienine lapsineen. Heistä nousee uusi kansa.
Kerropa tarkemmin mitä yk-vastaisuus ja ihmisviha, ihmisten alistuspakko pitää sisällään - tonkaltaisia tunteita ja käytöstä joutuu joskus kohtaamaan ja käymään
läpi, hoitajatkin on vain ihmisiä, ei mitään superhessuja ihmepähkinöineen.
- ystävällinen ihminen
Olen asunut talossa, jossa alakerrassa asui romaneja ja olen asunut myös talossa, jossa viereisessä rapussa asui romaneja.
Jos valinta pitää tehdä kyttäävän poliisin ja romanin välillä, niin kyllä poliisista on aina vähemmän haittaa ja harmia, ja on hyvin epätodennäköistä että poliisi käyttäisi moraa tai moottorimoraa naapuriaan kohtaan.- jooei.
Minulla ei ole kokemusta häiriköivistä romaneista, mukavista kyllä. Harvemmin ne naapureitaan tappaa mutta kaipa sekin mahdollista on.
Kytät sen sijaan voi valittaa, uhkailla, viedä putkaan täysin aiheetta miehen ainakin ja onhan ne psykopaatit ammuskelleetkin, useimmiten sentään omia perheenjäseniään tai itsensä.
Onpahan niilläkin aseilla jotain hyötykäyttöä jos itsensä tappavat, suosittelen. - 888ooo
jooei. kirjoitti:
Minulla ei ole kokemusta häiriköivistä romaneista, mukavista kyllä. Harvemmin ne naapureitaan tappaa mutta kaipa sekin mahdollista on.
Kytät sen sijaan voi valittaa, uhkailla, viedä putkaan täysin aiheetta miehen ainakin ja onhan ne psykopaatit ammuskelleetkin, useimmiten sentään omia perheenjäseniään tai itsensä.
Onpahan niilläkin aseilla jotain hyötykäyttöä jos itsensä tappavat, suosittelen.Milloin manne mitään tehnyt?
- mandariini
Mä en haluais naapurikseni kyttäävää juoruilevaa huoraa, semmonen on ihan kamala!
yhdellä kaverillani on sellainen naapuri :( - Notta keitäkö en hal
uaisi naapureikseni? No, hirveän kovaa meteliä pitäviä ihmisiä enkä kansallissosialisteja. Mieluisia naapureita voisivat olla Jehovan todistajat, sellaiset, joiden äidinkieli on ruotsi, maahanmuuttajataustaiset sekä rehdit työntekijät. =)
- hkhkhkhk
En halua naapuriksi venäläistä maksullista ilotyttöä. Sellainen on asunut naapurissa ja meno oli hurjaa ja meteli oli kovaa. Tupakkapaikkana oli taloyhtiön tuuletusparveke.
Sen mitä itse olin käytävässä, niin ovikello soi koko ajan, ja gebardi kauluksellista miestä hyppäsi neidin luona turvamies mukanaan. Kaikenmaailman porukkaa juoksi neidin ovella. Asui kuitenkin yksin.
No näitä pornoluukkuja on suomessa hellvettin paljon.- jijieer.er
poliisit käyttävät ja suojelevat näitä pornoluukkuja. Moni poliisi on parittaja / sutenööri!
- Sama täällä
Kerran joku juoppo hakkasi minun ja sen huo-ran ovea. Avasin oven ja kiroilin oikein kunnolla, kohta häipyi huo-rakin. En tiedä minkä maalainen oli, mutta ainakin asiakasta riitti jatkuvasti.
- lkjhgtyuoip
Ammatilla ei väliä kunhan ei oo juoppo tai narkkari.
- jaah?!
Mulle ainoa kriteeri olisi rikosrekisterin puuttuminen, mutta niin kauan kun asun kaupungissa ja kun naapureista ei tartte välittää, sekin on ihan sama, että mikä mäntti asuu missäkin. Oma kriteeriströni olisi, että ei rikollisia, ei velkarahalla kalliita taloja ostaneita ( ne on potentiaalisia mustamaalaajia ja rikollisia rahanpuutteessan...) ja ei sellaisia, joita minun elämiseni ja olemiseni arjessa kiinnostaisi.
- vihaan narsisteja
Narsistista, entistä Naapuria. Horakka sotkee muiden asiat ja omat ei tosiaan hänellä-hirviöllä ole kondiksessa.
- lhnrömjör
Naapurissani asuu rasittava somaliperhe.. Siis he asuvat ala-kerrassa ja sieltä kämpästä kuuluu yötä päivää meteliä. Sen perheen äiti kiljuu oudosti lapsellensa, laulaa ja rääkyy kovaan ääneen. Nuo äänet muistuttavat jonkun elukan karjumista, apinaan tai papukaijan. Isännöitsijälle olen tuosta perheestä valituksia tehnyt ja kerran poliisitkin soitin paikalle. Niillä on myös vauva, joka itkee kokoajan. Ilmeisesti stressaantunut äitinsä metelöinnistä.
- Yöunet
Mä en halua naapuriini työtöntä juoppoa. Haluan, että naapuri nukkuu yönsä, niin kuin minäkin. Enkä halua mitään ylisosiaalista ulkomaalaisporukkaa tai romaneja.
- Saman tyyppinen naapuri
Itelläni naapurissa pappi sekä poliisi... Poliisi ei ole missään uskossa ja pappi ofc on kristitty. No arvatkaa kun se pappi aina välillä saarnaa mulle eikä vois vähenpää kiinostaa ja olen sanonut että ei enää tule mun ovelle mutta arvatkaa kuunteleeks se? Ei... Sit poliisil on penskoja jotka riehuu aina ja poliisi itse juhlii välillä vapaa ajalla ja ulkoiluttaa koiransa ilman minkään näköistä talutus hihnaa(jota suomen laki ei salli).
- molot hiiteen
Juuri näin meilläkin, pohjanmaan poliisi rulettaa
- M. Hulot
Naapuriksi en haluaisi ryyppyporukkaa tai mustalaisia. Itse olen hiljainen ja haluaisin, etteivät naapuritkaan huutaisi ja soittaisi musiikkia koko yötä. Mustalaisia ei ihan tässä vieressä asu, mutta kilometrin päässä niitä on ja kun lenkillä kävelen ohi, kuuluu pihalta joka kerta armoton riitely ja älämölö. Mustalaiset myös ajelevat ylinopeutta täysin surutta, välittämättä naapuruston lapsista. Ulkomaalaiset ottaisin ihan mielelläni naapuriin, jos eivät ole kovia ryyppäämään ja rellestämään.
- jaah?!!
No minusta ainakin on paras mahdollinen asia, että mitä iäkkäille sukulaisille voi tapahtua, että jos naapurissa on poliisi. Senkin siedän, että naimissa hiiren näköisen entisen koulukiusaajani ja todella pahansuovan ja uteliaan minulle tuntemattoman kanssa, jonka kanssa en koskaan halua joutua mihinkään edes hyvää päivää- tekemisiin, mutta jos ja kun kyse yleisestä turvasta, on poliisi paras naapuri kaikille. Itse en tietysti moikkaa niitä, joita en koskaan ole edes kätellyt ja joiden lärvi ilkeiden lisäksi ei sano minulle mitään.
Uteliaisuus varmaan on pienissä paikoissa sairaus: ne jotka ei keskustele joka hetki naapurien kanssa, jotka haluaa tietää kaikista kaiken, niin niitä varmaan kytätään. Itse onneksi asun paikassa, missä en edes tiedä naapureideni nimiä, ja jos vielä lisää entisiä koulukiusaajia muuttaa pikkutönöistään mun lapsuuteni talon naapuriin, en varmaan voi tehdä muuta, kuin sitten aikoinaan myydä oman perintötaloni. Ainakin oma lapsuuden ympäristöni oli täysin vapaa kyttäyksestä: siellä sai olla rauhassa ja kaikki kunnioitti toistensa yksityisyyttä.- Mutta...
ei kyttiä vanhusten suojeleminen kiinosta eikä mikään järkevä ja hyödyllinen, pelkästään rahastaminen ja kiusanteko tavallisille ihmisille. Ovat oikein hyvää pataa mopoilevien liiviläskipäiden kanssa eivätkä puutu vahingossakaan vaikka monta kertaa päivässä ajavat ilman äänenvaimenninta, nuorten mopoiluun sitäkin enemmän vaikka aseen kanssa.
- vihje
Mutta... kirjoitti:
ei kyttiä vanhusten suojeleminen kiinosta eikä mikään järkevä ja hyödyllinen, pelkästään rahastaminen ja kiusanteko tavallisille ihmisille. Ovat oikein hyvää pataa mopoilevien liiviläskipäiden kanssa eivätkä puutu vahingossakaan vaikka monta kertaa päivässä ajavat ilman äänenvaimenninta, nuorten mopoiluun sitäkin enemmän vaikka aseen kanssa.
Tiedoksi. Narkkeja ja häiriköitä kyllä kiinnostaa avuttomien vanhusten rahat. Ps. Vanhusten rahat kiinnostavat myös muutamia muita alaluokkia. Olispa meidän mummolla naapurina iso ja komea poliisi. Tyhjähihanarkkeja siellä valitettavasti luuraa läheisillä vuokrakasarmeilla.
- jouniori
Naapurikseni en halua yliherkkää ammattivalittajaa sen enempää kuin alituisesti mölyävää tyyppiäkään, joka muistaa sytyttää valot käytäville kesäpäivänäkin, mutta unohtaa sammuttaa ne yhtä varmasti. Ja kun talosta vuokrataan asuntoa, ovat autottomat etusijalla, koska talon edessä ovat katuparkkipaikat jo kortilla.
Ammatilla ei niin väliä, kunhan ei ole joku myrkky tai tullihinttari. Pitää sentään edes kotona saada joskus vetää rauhassa jointti.- jaah?!
Mä taas en haluaisi naapurikseni ensimmäistäkään uteliasta ihmistä (mutta poliisit taas on erittäin ok. naapureina). Pikkupaikkakunnalle en halua sen vuoksi koskaan muuttaa, koska kamalinta olisi, jos pitäisi aina samojen ihmisten kanssa olla tekemisissä, ja sitten kytättäisiin, jos ei niiden kanssa koko ajan olisi konsultoimassa, enkä puhu poliiseista, vaan niistä kusipäistä, joita esimerkiksi minun persoonani kiinnostaa faktojen vääristelemisen mielessä havaitusti tän Suomi24:n perusteella.
Pikkupaikkakunnilla myös kukoistaa kaikenlainen kateus: missään en niin ikäviin ihmisiin ole törmännyt, kuin puolitutut lapsuudenpaikkakunnallani... Nykyisin mua ällöttää, kuinka jotkut niistä puhuu minusta kuin jostakin tuntemastaan, vaikka eivät ole kahteenkymmeneen vuoteen olleet mun kanssa tekemisissä, eivätkä ole minun henkilökohtaisia tuttujani mitenkään, tyyliin "xx sitä" ja "xx tätä". Ykskin k*sipää opettaja, joka koko ajan sorsi minua lasta vuosikymmeniä sitten peruskouluaikoinani, käyttää pokalla minusta minun etunimeäni puhuessaan minusta muillle, ikään kuin muka tuntisikin minut: iljetti, kun se kerran istui mun vanhempien kotona ja höpötti, että "xx sitä ja xx tätä".
Rikolliset on tietysti toinen ryhmä, joiden kanssa kukaan ei halua olla tekemisissä, eli jos p*skapää ystävällisesti lopettaisit kirjoittamisen nettiin. Toi rikollisten kuvottava slangi: "kanittaa", "tullihinttari", "somalit sitä ja somalit tätä", "poliisit pamputtaa", jne. muuta p*skaa: v*ttu että tollasta joutuu tavallinen ihminen julkiselta palstalta edes nimettömiä tekstejä lukemaan!?! Törkeää on jo se, että mun silmät tahtomattani altistetaan tollasen tekstin näkemiselle!
Eipä ole ton aloituksen tehneen naapuri mikään poliisi, siitä olen aivan varma, eli siksi mua kuvotttaa, että millaista sakkia tähän julkiseen Suomi24:n kirjoittaa... Ette siis niin ensimmäistäkään normaalieettistä keskustelunavausta osaa laatia?!
- Hihii9
Huh. Johan oli vuodaatusta. Hihittelin itsekseni, kun lueskelin. Kaikki kyylää kaikkia ja meno on vallan mahdotonta. Lumikasoja unohtamatta. Jospa niillä peitetäänkin naapurin koiran kakat. (( : .)) Samalla saa laskumäkiä.
- madiss miss
niinhän sitä sanotaan, jotta hullulla on halvat huvit.
Ootko työtön.
- sinäpäsenkinsanoit
siinäpä se siinäpä se
- hyvä juttu
Ei poliisi mikään pyhä ole, mutta poliisi hän on vaikka olisi vapaalla.
Täällä meilläkin päin asuu usempikin poliisi naapurustossa, ei samalla kadulla mutta lähikaduilla.
Minusta se on hyvä asia. Rauhoittaa kummasti aikakin teini-ikäistä nuorisoa.- jaah?!
No on aika rappiolla tämä Suomen kansa, jos ihan poliiseja jossakin tarvitaan rauhoittamaan teini-ikäisiä? Missä on niiden kaduilla häiriköivien alaikäisten teinien omat vanhemmat ja missä niiden vastuu? En kyllä minäkään ymmärrä, että miten joidenkin alaikäisten annetaan roikkua kaupungilla kännissä ja sekaisin ja pelottelemassa ihmisiä, mutta katsos osa tekee lapsia ja olettaa koulujen ja yhteiskunnan kasvattavan tuotoksensa, vaikka asia ei mene siten, vaan hyvä kotikasvatus on kaiken a ja o pysyä poissa vaikeuksista jokaiselle. Näitä nimettömiä Suomi24- palstojakin lukemalla jo näkee, että osalla ihmisistä ei ole moraalia, ei alkeellistakaan, että miten he katsovat oikeudekseen "ilmaista" itseään virtuaalisesti.
Inhoan esimerkiksi kaikkia huonosti kasvatettuja, jotka pakottavat minut viattoman lukemaan näitä keskusteluja: en koskaan tule tälle Suomi24- palstalle siksi,että haluaisin keskustella asiattomien kanssa, mutta muunlaisia keskusteluita ei näemmä koko foorumilla ole. Tämäkö siis on laillistettu vihafoorumi, tämä Suomi24, niinkö? Keiden intressi on, että häiriintyneet saavat aivan vapaasti tässä Suomi24:a ilmaista vihaa, ja provosoida viattomia lukijoita vihateksteillä, keiden ja millaisten ihmisten etua sellainen ajaa?
- Yhteenveto kaikesta
Vanha hyvä meikäpojan toteamus. Pitää varmana kutinsa.
Siis: AINOA HYVÄ NAAPURI ON KUOLLUT NAAPURI!- Tuo pätee
yleisesti kyttiinkin
- Poliisi on ystävämme
Kirjoita tuonne ja kerro miten kävi:
https://www.poliisi.fi/poliisi/home.nsf/feedback?openform
Tosin epäilen ettei korppi korpin silmää noki mutta aina sitä voisi yllättyä. Poliisin pitää vapaa-ajallaankin käyttäytyä virkansa mukaisesti. Pienillä paikkakunnilla voi tosin olla ongelmana että hallintoa on vähän kuten poliisejakin jolloin tuskin mitään tapahtuu. Isommilla paikkakunnilla saanee helpommin oikeutta.
Aina on sitten tietysti astetta korkeampi kanava tehdä valitus. Sinne valittamalla ainakaan suhteet ei ole esteenä oikeuden toteutumiseen.
http://www.oikeusasiamies.fi/Resource.phx/eoa/index.htx- k alvi
Ei narkki narkkia vasikoi. Niinhän se menee se kotikasvattajan tunnuslause.
Toisaalta naapurinarkki kalvimalla saa paremmat tuotot ja lisää asiakkaita kun kilpailjat poltetaan. Toimii. Mitä enää mietit. Kokeile.
- Hoi!!
Hoi mie oon manne,hoi hoi mie oon manne!!!! Pahimmat mahdolliset naapurit!! Joka suhteessa!!!!
- Ei ole pahin manne
En uso. Aina löytyy hankalampia. Se on varmaa kuin kuolema.
En tiedä asiaa. Suhtaudun siis tähän manne-naapuriin puolueettomasti.
En usko ketään. Enkä mitään. Oma kokemus ratkaisee.
Saattaapi olla niinkin, että manne onkin se helkkarivie se hyvä naapuri.
No kun ei ole ollut tähän mennessä yhtään hyvää naapuria.
Jospa se manne oliski se hyvä?
- xxxxxx 10
En ainakaan somalia,enkä ketään niiltä suunnilta maahan tunkeutunutta halua
samaan rappukäytävään asumaan itseni kanssa.
Miten pirun lailla nuista pääsis eroon. - Ei kiitos
Ammatilla ei ole mitään väliä. Narkkarit, alkoholistit ja mielenterveysongelmaiset eivät saisi olla kenenkään naapureina. Heille pitäisi järjestää kuljetus johonkin saareen, kauas mantereesta. Saareen tuodaan viinaa, lääkkeitä ja huumeita riittävästi, kulut eivät päätä huimaa ja vaihtuvuus saarella olisi aika nopeata.
En todellakaan voi sietää nuoria alkoholisteja / nistejä jotka lojuvat kotona ja riehuvat yöt, ikää alle 30-vuotta eikä päivääkään ns kunnollista työtä. Näitä asuu naapurustossa muutaman, onneksi ei naapurissa.- On sillä
Mieti nyt kun psykopaattikytät käyttää alkoholia, silloin ai ainakaan ole kukaan turvassa kun ovat selvinpäinkin täysin arvaamattomia.
- yh-äiti3
Eikö kannata itse muuttaa syrjäseudulle,jos ei oma henkinen puoli kestä ääniä.Kyllä siinä itsellä taitaa olla joku ongelma,että normaalit elämisen äänet on liikaa..ymmärrän häiriköinnin,mutta tavallisesta arkielämästä kuuluvia ääniä en.Suomalaiset on kateellisia naapureilleen,tämä on totuus ja keksivät toinen toisistaan uskomattomia tarinoita.Miten noilla on varaa tohon ja tohon jne.
- jaah?!
Niin. Jos siis vaikkapa joku kolmekymmentä- vuotta naimisissa ollut lainkuuliainen pariskunta riitelee kovaäänisesti keskenään yksityisyydessään, niin pääkopassa ongelma olisi korkeintaan jokaisella sellaisella kyttääjänaapurilla, joka sellaista jäisi kyttäämään. Minusta ainakin on parempi, jos toisiaan rakastavat ihmiset riitelee, koska ne kaikenmaailman julkisuudessakin uutisoidut perhesurmaajat ja muut psykopaatit eivät luonteenkuvaltaan koskaan ole sellaisia, että korottaisivat ääntään mistään.
Niillä perhesurmaaja- tyypeilläkin, joista lehdistä valitetttavasti nuorista miehistä luetaan, on saattanut olla kulissit kunnossa ja hups heijaa sitten yhtäkkiä paljastuukin ja kuten lehdistä valitettavasti voi usein lukea, että nämä moninaiset "menestyvät yrittäjämiehet" olikin miljoonavelallisia Eirassa velkalukaalissa asuen, mutta kuitenkin persaukisempana kuin moni duunarikaan, ja naisensa niin luusereita raukkaparka surkioita miesten kaulaan takertujia, etteivät ole osanneet pikkukakaroineen lähteä edes kävelemään edes hengenvaarassa, surullista.
Jos mainetta ja mammonaa tavoittelee, on se onneton tie. Yleensä edes tavis elintaso tulee vain kouluja käymällä ja elämällä rehellisesti, ja viittaan siihen, etten itse tunne/ ole koskaan tuntenut yhtäkään rikosrekisterin omaavaa ihmistä. Täten olen varmaan väärä tyyppi ottamaan kantaa tohonkaan herja-aloitukseen, mutta olkoot, kun tää Suomi24 juuri oikein toivoo, että minä kirjoittaisin asiattomiin avauksiin provosoituneita vastineita... Kiva tietysti olisi itsekin tietää, että mihin minun kommenttini tästä Suomi24:a päätyvät, koska vaikka olen nimetön, niin copywrightit omiin teksteihini on vain mulla. Siksi lähinnä olen kiinnostunut, kun herjaajat tässä Suomi24:a haluavat väittää minua hulluksi, enkä tiedä missä elämässäni vielä törmään kyseisiin internetin myyräntyösolvaajiin,jotka vääristelevät paitsi kaiken kirjoittamani, myös motiivini kirjoittaa, joka minulla on kyllä tasan tarkkaan normaali. - ydinperhe
nimimerkkisi kertoo paljon: yh-äiti, joka ei pysty klaaraamaan arkeaan, vaan antaa lastensa kiljua - hätäänsä ne varmaan huutaa!!!
- vanha vaakku
Naapureina on ollut lääkäriä, kansanedustajaa, opettajia, johtajaa, terv, hoit.
myyjää, virkailijaa, rakennustyönt. tehtaantyöntekijää ym. poliisi on lähipii-
rissä ollu. Kaikkia voin muistella lämpöisin ajatuksin jälkeenpäin.
Nykyään en tunne lähemmin ympärillä asujia, mutta varmaan ihan tavallisia
ihmisiä. käytävällä nähdessä tervehditään, joskus joku sana sanotaan.
En koe mitään häiriötä kenenkään aiheuttavan. En usko että ketään kiin-
nostaa todellisuudessa naapurien tekemiset kovinkaan paljon. Kyllä se
menee oman kuvittelun puolelle jos siltä tuntuu. Kaikilla on omassa elä-
mässään ja lähipiirissä kaikenlaista ettei jaksa kiinostua jatkuvasti mui-
den tekemisistä. - kyttääjiä
Jep jotkut poliisit on yli aktiivisia ja tekevät kaikista rikollisia! Kyttäävät tai lähtevät siviilipoliisina kisailemaan liikenteessä, että saavat antaa sakon ylinopeudesta.
Toki noita kyttääjiä on tavallisissa ihmisissä. Jotka soittavat poliisille vaikkei tekis mitään väärää. - Työttömiä ne on
Näillä ei kyllä taida mitään ammatteja pahemmin olla, mutta näitä en haluis naapurikseni:
-Mustalaiset
-Somalit
-Narkomaanit- Listaan kuuluisi
kytätkin, nehän valittaa jatkuvasti miten paljon työttöminä. Eikä ne "töissäkään" tee muuta kuin kyylää tien päällä tai urkkii toisten tietoja. Ikinä ei kyttää naapuriin, kuka tahansa muu.
- Kokemusta5
Ei kokoomusnilkkiä, ay-aktiivia, mannea tai Virolaista(miespuolista). Muut menee noin yleisesti ottaen.
Nämä perustuvat omakohtaisiin kokemuksiin. - Hyi hitto!
Kokoomuslaista tai porvaria ylipäätään en halua missään nimessä naapuriksi!
Ovat helevtinmoisia teeskenelijöitä ja muiden hyväksikäyttäjiä kaikilla mahdollisilla tavoilla.
Itse ovat kyllä apua ja tavaraa ottamassa ja pyytämässä, mutta mitään ei heiltä itseltään heru ja jos jotain pientä heruisikin, niin ainakin kymmenkertaisesti joudut sen takaisin maksamaan ja siitä asiasta kyllä jaksetaan muistuttaa sitten hautaan asti, että muistatkos, kun silloin annoin sulle sen ... Yäk!
Ovat myös koko ajan kilpailemassa ihan joka asiasta ...
Tässä kokoomuslaisuuteen sopivia yhteiskunta-muotoja, kun kokkare-pressakin niitä jo peräänkuulutti ....
- patsastelu-yhteiskunta, pönöttely-yhteiskunta, nuoleskeluyhteiskunta, teeskentely-yhteiskunta, mielistely-yhteiskunta, kumarteluyhteiskunta, pullisteluyhteiskunta, pallotteluyhteiskunta,
- pelkuruusyhteiskunta, kulmienkohotteluyhteiskunta, närkästely-yhteiskunta, nyrpistely-yhteiskunta, ihmettely-yhteiskunta, naureskeluyhteiskunta,
- kusetusyhteiskunta, paskanjauhantayhteiskunta, perseennuolijayhteiskunta, mätäpaiseyhteiskunta, vastuunpakoiluyhteiskunta,
- orjuusyhteiskunta, aivopesuyhteiskunta, propagandayhteiskunta, manipulointiyhteiskunta, kansansyyttely-yhteiskunta, salailuyhteiskunta,
- sovinistiyhteiskunta, patriarkaalisuusyhteiskunta, pällistely-yhteiskunta, pyllistely-yhteiskunta, vittuiluyhteiskunta,
- epäoikeudenmukaisuusyhteiskunta, pahoinvointiyhteiskunta, työnarkomaniayhteiskunta, syrjintäyhteiskunta,
- roistoyhteiskunta, korruptioyhteiskunta, valkokaulusyhteiskunta, rosvoyhteiskunta, itsekkyysyhteiskunta,
- kulissiyhteiskunta, eliittiyhteiskunta, hyväksikäyttöyhteiskunta, eriarvoisuusyhteiskunta, kiusaamisyhteiskunta, rahaeliittiyhteiskunta,
- tuloeroyhteiskunta, riistoyhteiskunta, halpatyövoimayhteiskunta, valehteluyhteiskunta, tehoyhteiskunta, öky-yhteiskunta,
- porvariyhteiskunta, loisyhteiskunta, köyhdyttämisyhteiskunta, väkivaltayhteiskunta, itsepetosyhteiskunta,
- alistamisyhteiskunta, nujertamisyhteiskunta, pelotteluyhteiskunta, nöyryytysyhteiskunta, uhkailuyhteiskunta,
- kiristysyhteiskunta, petosyhteiskunta, ahneusyhteiskunta, vihayhteiskunta, tuhoamisyhteiskunta,
- kulutusyhteiskunta, krääsäyhteiskunta,
- Kilpailuyhteiskunta, jossa kansalaiset eli koirat pakotetaan kilpailemaan toisiaan vastaan kaikessa, on tietysti kokkareille mieluisin! - Simone Bee
Ei näitä naapuriksi!?
Ei ankkalammikon porukkaa, oikeistolaisia, porvareita, natseja, vain raha on tärkeää -ihmisiä, puku-äijiä, golfaajia, snobeja, ahneuden ylistäjiä, riistäjiä, hyväksikäyttäjiä, maan eliittiä, valtaapitäviä tai etuoikeutettuja, sala-kieroutuneita, hapannaamoja, ruttuturpia, muita valittajia, teeskentelijöitä, naisten ja lasten hakkaajia, eikä raiskaajia.
Gallupeissa voisi kysellä myös kuinka suurta on vastenmielisyys ja inho ovat ylläolevaan porukkaan ja tehdä siitä uutisen.
Nyt median listoilta löytyvät maahanmuuttajat, romanit, homot, päihdeongelmaiset, rikoksista tuomitut, mielenterveysongelmaiset jne.
Meitä ihmisiä on montaa sorttia, joten eikö ole oikeudenmukaisempaa, että yhä useampi ryhmä pääsee gallupeihin mukaan?- Mää en ottas
Vasemmistolaista KOMMARIA
porvari on kiva naapuri
- Joku vaan
Mikä teitä ihmisiä oikeen vaivaa? Ei poliiseissa oo mitään pahaa!
- naapuri4
Kirjoituksestasi päätellen olet nauttinut jatkuvasti naapurisi "herra konstaapelin" yksityiselämän seuraamisesta. Joten, laitahan suu suppuun ja verho kiinni ja hanki ihan oma elämä.
- windowsch
Hauskin ketju aikoihin. Jeps. Police rulaa.
- tekisin seppukun
Jos mulla olisi naapurina poliisi niin en kauaa moista naapurikyttää sietäisi vaan tekisin Seppukun. Kun elämä menettää arvonsa, on oikein lähteä tavalla joka on kunniakas. Samurai todistaa sielunsa olevan puhdas tekemällä lyhyellä miekalla leikkaavan liikkeen alavatsan poikki. Käytännössä rituaaliin käytetty ase on veitsi.
Seppuku osoittaa ylemmän olevan väärässä, koska kyseessä on alemman vapaaehtoinen valinta ja protesti. Seppukun tekijä esittää hiljaisen vastalauseen kuolemalla sotilaan tavoin kunnialla oman kätensä kautta.- Paitsi että
samalla kannattaa viedä mukanaan mahdollisimman monta virtsapääkyttää.
- mikä neuvoksi
Epäsuosittuna naapurina ja narkkarina sekä varkaana ennen pitkään lyhyen elämäsi päätteksi teetkin epätoivoisen itsarin ja epäonnistut siinäkin. Kysy neuvoa, poliisilta.
- miehisty nyt sääki
Surkeasta itsaristakin pitää vääristellä surkimuksen jotain hohdokasta seppukua. Täysin vääristynyt maailmankuva. Laita asepuku päälle ja mene armeijaan. Huomaat olevasi ehkä mies ja jätät sen kotikasvatuksen ja narkkaamisen muille.
- luumiia
mikä neuvoksi kirjoitti:
Epäsuosittuna naapurina ja narkkarina sekä varkaana ennen pitkään lyhyen elämäsi päätteksi teetkin epätoivoisen itsarin ja epäonnistut siinäkin. Kysy neuvoa, poliisilta.
Mitähän poliisi neuvoisi?
- älä kerrokellekään
luumiia kirjoitti:
Yritä uudestaan.
- Hirttosolmuke
luumiia kirjoitti:
http://fi.scoutwiki.org/Hirttosolmu
Poliisin motto: auta miestä vauhtiin alamäessä.
- pohjhki
Omistan kolme asuntoa Hgissä, rivitaloyhtiössä. Lähes kaikki yhtiön asukkaat ovat työelämässä olevia ihmisiä, osa yksinäisiä, osa perheellisiä.
Kun sitten olin ottanut yhteen huoneistooni poliisin vuokralle, naapurit sanoivat myöhemmin, että he tykkäsivät siitä. Olen taloyhtiön toiminnassa mukana, ja sieltä tulleen palautteen perusteella päätin, etten ota enää muita kuin poliiseja vuokralaiseksi.
Sain myös toiseen asuntoon poliisin vuokralle, ja kolmannessa asun itse.
Vuokrat on maksettu täsmälleen eräpäivänä, ja vuokralaiseni ovat olleet taloyhtiön toiminnassa aktiivisesti mukana, mukaanlukien kevätsiivoukset ym. jopa pienet remontitkin.
Yksi taloyhtiön asukkaista on jonkinasteinen alkkis, ja sammui kerran parkkipaikan vierelle kaupungista tullessaan. Laitoin tekstarin toiselle poliisivuokralaiselleni, ja pyysin apua miehen toimittamiseksi pois sieltä paleltumasta. Kohta poliisi saapasteli paikalle, ja niin toimitimme väsyneen miehen kotiinsa, ja kiitokset tulivat seuraavana pvänä sammuneelta.
Minulla ei ole muuta kuin hyviä kokemuksia poliisinaapureista, ja -vuokralaisista.
Varsin fiksua, talonpoikaisjärjellä varustettuja tyyppejä. Ikävä kuulla, jos jollakin toisin.- plussaa
Loistavakirjoitus ilman sen kummempaa vauhkontaa ja joku on miinustamassa. Periaatteellisia sairaita kyseessä?
- poliisi pamputtaa
tässä palstan aloittaja: summa summarum, poliisi rulettaa vapaa-ajallaankin.Tulipa mittani täyteen sinänsä mitättömästä asiasta eli kun ei naapurien tonteille enää mahdu, niin hän kolaa lumensa kaupungin maalle=puistoalueelle ja samaan aikaan on tehnyt valituksen meistä naapureista, jotka kuul´.olemme "syyllistyneet" samaan)) Siis hei haloo??????
- niminami1
Eiks me porukalla saada poliiseihin tolkkuu???? Nehän on todistetusti niitä tyhmiä, jotka ei oo koskaan saaneet mitään opiskelupaikkaa, töitä yms. - sit niistä tullut poliiseja... Työajat ilm.löystä, kun kerkeevät pullistella pihoillansa ja sabotoida naapureita.. Oisko tässä kansalaisliikkeen paikka?
Ketjusta on poistettu 33 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7395003Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6734239Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1732321Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o192125MTV: Katri Helena repäisee kunnolla - Aivan uudessa roolissa TV:ssä - Tätä ei arvannut!
No nyt iskelmälegenda ja koko kansan Katri Helena kyllä repäisee kunnolla! Upeaa heittäytymistä, Katri Helena! Lue, mis401898- 961716
TELIA pakottaa 4G-liittymiä väkisin 5G-liittymiin, vaihtaa ilman lupaa
Ihmisten sopimuksia! https://www.is.fi/digitoday/mobiili/art-2000011063159.html "Telia on lähettänyt osalle 4g-asiakka1711493OP Kaskimaa
Niin sitten pankki vaihtaa nimeään ja pääkonttori siirtyy ties minne. Pulkkisen visio, Kainuu ei kelvannut.301218- 921203
- 941154